on "FİNAL"

67 6 2
                                    

Birkaç gündür bir dağ evinde kalıyordum. Dışarıdan yeni gelmiştim. Kendimi yatağıma attım ve gözlerimi kapattım.

Jungkook yanımdaydı. Ellerimi tutuyordu. Beni kendine çekiyor ve yanağımdan öpüyordu. Her öpüşünde kalbim yavaşlıyordu. Yanaklarımı öpmeyi bitirip anlımı öptü. Burnumun ucunu ve daha sonra dudağıma minik bir buse kondurdu.

O anda gözlerimi açtım kalbim yavaşlıyordu. Gözüm kararıyordu. Yanımda duran telefonu elime aldım ve kilidi açar açmaz kaç gündür sadece boş boş baktığım Jungkook ile olan mesajlar gözlerimin önüne geldi yazacak halim yoktu. Sesli bir mesajla hızlı hızlı nefes alıp vererek zar zor yerimi söylemiştim.

Ben ölüyordum. Onu son bir kez görebilecek miydim? En son gördüğüm Jungkook un çevrim içi olduğuydu.

Eğer ikinci bir hayat varsa Jungkook, senin için daha uzun yaşayacağım. Yaptıklarını unutmayacağım diye geçirdim içimden. Gözlerim kapandı. Ölüm çok can acıtıyor Jungkook.

Benim yaşayamadığım yılları mutlu anılar biriktirerek yaşa sevdiğim. Elveda kalbinde güzellikler yaşatan adam.

Oraya gittiğimde çok geçti o cansız bedeni ile yatarken ambulans gelmiş onu arabaya taşıyorlardı.. Bir not bulmuştum kenarda ve eskiden bana verdiği mektupdaki gibi bana aşık olsana yazıyordu altında ise mutlu olacağın kadını bul... Gözlerim dolmuştu. Artık göz yaşlarımı tutmaktan yorulmuştum ve serbest bırakıp hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladım.

~2 yıl sonra~

İki yıl... Onun ölümünden sonra iki yıl geçmişti. Hani herkesin gözünde insan sevdiği kişi öldüğünde hâla onu unutmadıysa ciddi bir ilişki yaşamışlardır şeklinde ya.. İşte bu yanlış ben onun dudaklarına değemedim bile ama onu delicesine özlüyorum.

Yavaşça yatağımdan kalkıp bana yazdığı notlara baktım. En son. Onun öldüğünde bulduğum notu elime aldım. Bana aşık olsana yazan yerin altına küçük bir yıldız koyup yazmaya

★Sana aşık oldum Yoon... Sana aşık oldum. Hani yazmışsın ya mutlu olacağın kadını bul diye. Ben zaten buldum Yoon. O kadını iki yıl önce buldum. Ama şimdi o yok yinede... Onu unutmak yerine her geçen saniye daha da özliyor ve daha da aşık oluyorum. Yoon... O kişi sensin.

Sana aşık oldum Yoon.

~Sana aşık oldum Jungkook.


Güzel olmasada kendimce çabladığım hikayeyi desteklerseniz fazlasıyla mutlu olurum. Yazar değilim ve yazım hatalarıyla birlikte anlamsız yerler yazmış olmamdan dolayı özür diliyorum.

Hayatın her zaman güzel gitmediği bu dünyada sevdiğin bir insanı kaybetmeyi yakın zamanda öğrendim.
Belki mini kitabımı okuyan insanlar, Jungkook'un hiç hayır demeden Yoon'un dediklerini yapmasını saçma bulmuştur. Sadece Jungkook karakteri benim yapamadığım şeyi yapsın istedim. Sevdiği bir insanın ölmeden önce onun isteklerini yapabilsin, engeller olmasın istedim.

Ölüm sevdiğin insanla olan en büyük engel değil mi?

Bundan sonra okuyacağınız kitaplar için iyi okumalar diliyorum. :)

~♥~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin