Pohled Terry
Když Jacob odcházel tak stihl Shawna střelit do břicha. Hned na to se Shawn sesunul na zem a stratil vědomí. Jacob začal utíkat a tak sem co nejrychleji sebrala zbraň ze země a střelila ho přesně do hlavy. Když byl Jacob mrtví tak sem ošetřila Shawna a šla ho uložit do postele. Když se mi to konečně povedlo lehla jsem si na gauč a usnula sem.
Pohled Am
Když sem se vzbudila vyděla jsem na stole ležet papírek se vzkazem. Na kterém stálo že Jacob šel vyřídit pár lidem předávání titulu. Už jsou to tři hodiny co Jacob odešel a mě už to štve. Nehodlám tady jen tak sedět jdu ho hledat.
Před domem Shawna
Po další hodině chůze sem došla před obrovskou vilu. Vilu sem obešla a zastavila se před vchodem. Když sem se pořádně rozhlídla vyděla jsem mrtvého Jacoba s prostřelenou hlavou. Hned sem se k němu rozeběhla a když sem byla skoro u něj tak sem si najednou uvědomila komu ta vila patří. V tu chvíli jsem se zastavila a nebyla sem schopná vůbec nic dělat. Hlavou mi lítala jedna vzpomínka za druhou. První byla na mé děctví potom na to jak sem skončila u Jacoba a nakonec jak sem před Shawnem zastřelila jeho bratra. Když sem se vrátila zpět do reality měla jsem v očích slzy, protože sem si díky tomu vzpomněla na mou sestru a na spoustu chyb, které sem kdy udělala. Jenže bylo pozdě se zvednout a co nejdál odsud a od všeho ostatního utéct, protože se nademnou tyčily postavy Shawna a Terry. Hned co sem Terry zahlédla tak sem se zvedla a rozeběhla se jí obejmout. Když sme stáli v objetí tak se mi najednou zamotala hlava a chvíli na to sem omdlela.
ČTEŠ
Děti z pasťáku |CZ|
Teen FictionDvě kamarádky z pasťáku a gympl, jde to dohromady? A co se stane když je jedna zapletená v mafii víc než si kdo myslí. Čti a dozvíš se. !PŘíBĚH OBSAHUJE VULGERISMY!