Pohled Am
Ráno sem vstala jako první a tak sem šla do koupelny pro kýbl se studenou vodou. Potichu sem se z koupelny vydala ke klukům do pokoje najednou se za mnou oběvila Terry s kýblem vody stejně jako já. Podívali sme se na sebe a začali počítat 3...2...1...teď a vylili jsme na kluky vodu a u toho zařvali „De se do školy dementi" a potom sme za doprovodu nadávek na naší osobu utekli z pokoje. Doběhli sme do obíváku a s hlasitým smíchem se Skáceli k zemi.
Na pozemku školy
Došli sme do školy a rozdělili se podle čísel co nám dali. Jason, cameron a Chris šli do třetího patra a já s Terry do prvního. Sedli sme si do poslední lavice a psali testy, po dvou a půl hodinách přímačky skončily. Šli sme směrem ze školy a Terka se zastavila že si musí dojít na záchod ať na ní s klukama počkáme před školou a tak sme šli před školu.
Pohled Terry
Šla sem na záchod a měla sem pocit že mě někdo sleduje, ale nějak sem to neřešila. Když sem odcházela tak mě někdo chytil zezadu a já poznala že to není holka ale kluk. Rychle sem se otočila a vrazila tomu klukovi pěstí a zařvala na něj „nesahej na mě ty kokote!" a ještě jsem do něj několikrát kopala potom sem odešla.
Pohled Am
Když se Terry vrátila měla na kloubech zbytky krve tak sem jí řekla ať si je utře. Doma sme se jen tak váleli nebo házeli nože na terč, ale potom někdo zazvonil a tak sem se šla podívát kdo to je. Došla sem ke dveřím a podívala se kukátkem ven a hned zařvala na ostatní „musíme vypadnout fízlové!" Když sme doběhli k zadními vchodu uslyšela sem ránu. Vykopli dveře a my si museli pohnout a co nejdřív vypadnout. V půlce cesty sme uslyšeli výstřel a hned na to se Terry zhroutila k zemi a držela si nohu. „kluci běžte dál do vedlejšího města na třetí ulici a tam na nás počkejte já se o ní postarám!" Zakřičela sem když se kluci zastavili. Oni teda poslechli a já sem Terry podepřela a pomohla jí do naší tajné chodby kudy už sme několikrát poldům utekli. Když sme byli dost daleko od vchodu ošetřila sem Terry nohu a přes celou noc sme pokračovali do vedlejšího města za klukama.
Tahle kapitola je věnovaná TerryHruba btw taky píše novou knížku tak se podívejte. 👋💜
ČTEŠ
Děti z pasťáku |CZ|
Dla nastolatkówDvě kamarádky z pasťáku a gympl, jde to dohromady? A co se stane když je jedna zapletená v mafii víc než si kdo myslí. Čti a dozvíš se. !PŘíBĚH OBSAHUJE VULGERISMY!