Kapitolu bych chtěla věnovat TerryHruba tak si užijte kapitolu
Pohled Terry
Už je to týden co jsem byla ve sklepě u Shawna. Za tu dobu mi Shawn vysvětlil pravidla a řekl mi že když se nebudu o nic pokoušet tak se nemám čeho bát. Teď sedím na gauči v obýváku a čekám až se Shawn vrátí z nějaký akce. Po půl hodině jsem slyšela bouchnutí vchodových dveří. „Čau Terry je super že si nezdrhla" řekl hned co mě viděl a ušklíbl se. „no jo stejně bych neměla kam jít." Po vyslovení této věty se usmál a objal mě. „to jsem rád a ta tvoje kamarádka kvůli který tady seš bude boss." Když to řekl tak se mi chtělo brečet moje nejlepší kamarádka se vrátila k těm sračkám ze kterých sem ji vytáhla. Jak sem tak přemýšlela usnula jsem Shawnovi na rameni.
Pohled Shawna
Terry mi usnula na rameni. Přemýšlel jsem nad tím co k ní cítím, protože od doby co je tady jsem si jí oblíbil a něco mě k ní táhne jenom ještě nevím co. Po půl hodině se Terry vzbudila a šla do kuchyně. Když se vracela slyšel jsem ránu z předsíně. „co to kurva bylo?!" „tomu se říká výstřel, na to že tvoje kámoška dělá v mafii tak toho moc nevíš." Řekl sem klidně zatím co jsem hledal nějakou pistoli navíc. „chytej snad víš jak střílet ne?" Řekl jsem s úšklebkem na tváři. „Jo vím zas tak neschopná nejsem!" Prskla po mě a šla za mnou do předsíně. V předsíni na mě čekal Jacob můj úhlavní nepřítel a namachrovanej debil. „Čau jen sem ti chtěl říct že zítra je předávání titulu bosse a jste oba zváni." Hned co to řekl se otočil a odcházel pryč, ale než sem stihl zavřít dveře tak ten parchant ještě vystřelil a trefil mě do břicha. Poslední co si pamatuju je tvrdý dopad na zem.Omlouvám se že teď kapitoly nevychází pravidelně, ale nic moc mě nenapadá.
Ps: omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Děti z pasťáku |CZ|
Novela JuvenilDvě kamarádky z pasťáku a gympl, jde to dohromady? A co se stane když je jedna zapletená v mafii víc než si kdo myslí. Čti a dozvíš se. !PŘíBĚH OBSAHUJE VULGERISMY!