„Miluju tě"

119 8 0
                                    

Pohled Terry
V jednu chvíli jsem zaslechla hluk na zahradě v místě kde sem zastřelila Jacoba. Asi po pěti minutách mě to přestalo bavit a šla sem se tam se Shawnem podívat. Došli sme k tomu místu a já nemohla uvěřit vlastním očím. Nad mrtvím Jacobem se skláněla Am. Hned co si mě všimla tak se ke mě rozeběhla a objala mě. Když sme se objímali tak se mi najednou Am zhroutila do náruče a já nevěděla co se děje. „Shawne pojď sem dělej" začala sem po něm křičet a mezitím sem se pokoušela Am položit na zem. Shawn byl hned u mě. „Co se stalo a proč leží Amy na zemi a je očividně v bezvědomí?" Začal se vyptávat a mě v tu chvíli vřele krev v žilách, protože místo toho aby sme jí pomohli tak tady kecáme. „Já nevím a co kdybychom se přestali vybavovat a místo toho jí odnesli dovnitř!?" Vykřikla jsem já. Na to se Shawn zvedl a šel mi pomoct. Am sme odnesli do obýváku a Shawn zavolal našeho soukromého doktora. 
Pohled Shawna
Mezitím co náš doktor vyšetřoval Amy tak sem odvedl Terry do pokoje s tím že ji potřebuju něco říct. „Terry už když sem tě poprvé viděl tak ses mi strašně zalíbila" řekl jsem a pokračoval „miluju tě Terry a chci se zeptat jestli se staneš moji princeznou" když sem to řekl tak jsem byl strašně nervózní. Podíval sem se jí do očí, měla v nich slzy a tak sem sklopil hlavu a čekal. „Shawne taky se mi už dlouho líbíš a proto se ráda stanu tvou princeznou. Miluju tě." Hned co to řekla jí obejmu a už nikdy ji nechci pustit.
Pohled Terry
Po tom co mě Shawn obejmul sem ho nechtěla pustit. Jsem tak šťastná že mám u sebe osobu kterou z celého srdce miluju. Pořad, ale memůžu přestat myslet na to že to je teprve začátek všeho. Ale v tuhle chvíli je mi to všechno jedno.

Omlouvám se za chyby

Děti z pasťáku |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat