Personages

27 1 0
                                    

Hey, ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als ik de personages even show. Dit is voor mij hoe ik ze zie, dat kan voor jou anders zijn en dat is helemaal prima. Ik heb de personages nog niet beschreven in het boek en dat wou ik eigenlijk wel doen, maar ik wist niet echt hoe. Oplossing gevonden: een apart hoofdstuk.

1. Rosa

Rosa heeft bruin haar en groene ogen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Rosa heeft bruin haar en groene ogen. Ze is 21 jaar oud en woont op zich zelf in Londen. Op de foto zie je Rosa zoals ik haar voor me zie. Dit plaatje is meer een richtlijn. (Op het plaatje lijkt ze trouwens best wel jong, maar ze is gewoon rond de 19/20)

2. Rick

Rick is de broer van Rosa

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Rick is de broer van Rosa. Rick heeft ook groene ogen, maar donkerblond haar. Rick is iets ouder als Rosa. Rond de 22/23. Rick woont nog steeds bij zijn ouders. Wederom is dit weer een richtlijn voor mij. Dit is hoe ik Rick voor me zie

3. Enge man

Zelfde geld voor de enge man

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zelfde geld voor de enge man.

Author's note!
Ik wou ook even melden dat ik mijn best doe om dit boek te schrijven. Ik heb de laatste dagen niet zoveel tijd gehad, maar ik heb nu een week vakantie dus ik probeer om zoveel mogelijk te schrijven. En ik wil alle lezers bedanken die dit boek lezen, want het betekent oprecht heel veel voor me. Ik heb op dit moment ook niet heel veel inspiratie maar ik doe mijn best. En alle hoofdstukken zijn geschreven vanuit Rosa's perspectief, ik heb dat er alleen bij hoofdstuk 1 bijgezet merkte ik maar alle hoofdstuk zijn van haar perspectief. Als het anders is zet ik het er wel boven. en het spijt me zeer als je de hoofdstukken te kort vind. ik kan daar zelf ook niet veel aan veranderen. het heeft dan of te maken met dat ik niet genoeg inspiratie heb of dat het nodig is voor de verhaal lijn. mijn excuses. 

Xxx
Xlenlenx

losing my mindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu