terug naar Nederland
vandaag is het zover. ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde thuisland. ondanks alle gebeurtenissen ga ik het hier wel missen. mijn nieuwe vrienden, mijn collega's en alle Engelse gewoontes.
In Nederland ga ik in therapie. Elke woensdag ga ik praten met een psycholoog. Ik kijk er niet naar uit maar ik wil ook niet terugvallen in wat er het afgelopen jaar is gebeurd. Ze gaat me helpen om alles te verwerken. Ook gaat ze me helpen om mijj broer te vergeven. Ik hoop dat dat me op een dag gaat lukken.
Ik vertrek over een paar uur. Sasha gaat mee zodat ik niet alleen hoef te reizen. Ze is me nu aan het helpen met inpakken. Ik neem alles wat ik mee kan nemen weer mee naar Nederland.
Mijn vrienden komen zo nog langs vlak voordat ik ga. Vlak voordat ik ze misschien wel nooit meer zie. We houden natuurlijk wel contact maar dat is toch anders dan in het echt. Ik blijf de komende jaren in Nederland om de kans op terugvalling te verkleinen. Ik zal de komende jaren alleen maar bezig zijn met mezelf te herstellen. Het zal moeilijk worden, maar ik heb familie en vrienden om me heen die er voor me zijn.
Ik heb mijn ouders enorm gemist. En ik zal daarom ook blij zijn om ze te zien. Rick zal er niet bij zijn, want ik kan hem nu niet onder ogen komen. Niet na wat hij heeft gedaan.
Mijn koffer is bijna ingepakt. Mijn vrienden zijn inmiddels ook komen helpen en samen slepen we mijn spullen mee naar beneden. Ik geef mijn vrienden nog een laatste knuffel. Ik beloof ze dat ik veel foto's zal sturen van Nederland en veel zal appen.
Sasha neemt me mee naar buiten. We stappen in een wachtende taxi.
En dan is het tijd om te gaan.
I know, i know
Het is een kort hoofdstuk maar het boek is bijna aan zijn einde en ik wil het graag afronden en ik heb niet zoveel ideeën meer.
JE LEEST
losing my mind
FantasyRosa gaat verhuizen naar Londen. Ze heeft er heel veel zin. Tot ze op het vliegveld een rare man tegenkomt, ze krijgt hem niet meer uit haar hoofd. En dan droomt ze over hem. Zou dat iets betekenen? En dan is er nog haar broer Rick. Hii reageert nie...