part-1

2K 103 3
                                    

Hunအသက္​က 16ႏွစ္​

က်​ေနာ္​က29ႏွစ္​.......

April 12ရက္​​ေန......

က်​ေနာ္​ Baekhyun ဒီ​ေနရာကို​ေရာက္​လာခဲ့ျပန္​ပီ....

ဒီ​ေနရာ..ဒီခံုတန္​း​ေလးမွာ....သူက်​ေနာ္​နဲ႔ထာဝရ႐ွိ​ေနမယ္​ဆိုပီးကတိ​ေပးခဲ့တဲ့​ေနရာ​ေလး​ေပါ့.....

အဲ့ကတ္​ိ​ေတြကိုသူဒီ​ေနရာမွာပဲခ်ိဳး​ေဖာက္​ခဲ့တယ္​​ေလ...

16ႏွစ္​​ေက်ာ္​​ေက်ာ္​ဆိုတဲ့႐ွည္​လ်ားတဲ့အခ်ိနိကာလတစ္​ခုကိုက်​ေနာ္​ရင္​ဆိုင္​ႏိုင္​ဖို႔ႏိုင္​ငံျခားကိုထြက္​သြားခဲ့တယ္​.....

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​​ေပ်ာ္​​ေနတာကိုမျမင္​ရဲတာလဲပါတာ​ေပါ့....

အတိတ္​ကဒဏ္​ရာ​ေတြကလဲ....အသစ္​ျဖစ္​ခဲ့ပါပီ.....

ငို​ေနတာလား...Arnyi.. ..က်​ေနာ္​မငိုဘူး​ေနာ္​.....က်​ေနာ္​ဒဏ္​ရာ​ေတြကို​ေျဖ​ေဖ်ာက္​​ေနတာ...

ထိုဒဏ္​ရာ​ေတြကိုက်​ေနာ္​လက္​နဲ႔သုတ္​ပစ္​လိုက္​တယ္​....က်​ေနာ္​နာက်င္​ရလို႔ပါ...yeol ရယ္​....

ထိုစဥ္​က်​ေနာ္​့​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာတဲ့lollipop ​ေလးတစ္​​ေခ်ာင္​း

အဲ့ဒီlollipop ကိုကိုင္​ထားတဲ့လက္​တစ္​ဖက္​.......

Sehun-"က်​ေနာ္​နာမည္​ကOh sehun ပါ....lollipop ​ေလးယူ​ေလ..ပီးရင္​မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​...appa က​ေျပာဘူးတယ္​...lollipop ​ေလးစားလိုက္​ရင္​ငိုခ်င္​တာ​ေပ်ာ္​သြားတယ္​တဲ့"

*Baekကကိုယ္​​ေနာက္​က်လို႔စိတ္​ဆိုး​ေနတာလား Baekႀကိဳက္​တဲ္​ lollipop ဝင္​ဝယ္​​ေနလို႔ပါ......*

Sehun-"hyung.........ဘာလဲ lollipopမႀကိဳက္​လို႔လား"

Baek-"ငါlollipopစားရ​ေအာင္​က​ေလးမဟုတ္​ဘူး"

Sehun-"Miyanae......."

က်​ေနာ္​ကသာ​ေတာင္​းပန္​​ေနတာသူကက်​ေနာ္​့​ေ႐ွ႕မွာ​ေတာင္​မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး.....ဟူး....ဘယ္​လိုလူႀကီးလဲမသိပါဘူး.....

ဒီလိုနဲ႔ပဲက်​ေနာ္​နဲ႔hyung စဆံုခဲ့ၾကတယ္​.....

အဲ့​ေန႔ကက်​ေနာ္​့​ေမြး​ေန႔.......April 12
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

My Love is my father's first love(Completed) Where stories live. Discover now