part-4

847 68 3
                                    

က်​ေနာ္​oh sehun ဒီပန္​းျခံ​ေလးထဲကိုျပန္​လာခဲ့ပါတယ္​...

ိုဟို​ေန႔ကhyung နဲ႔မ်ား​ေတြ႔မလား​ေပါ့.......

ထင္​ထားသလိုမလြယ္​ပါဘူးဗ်ာ...က်​ေနာ္​ဆု​ေတာင္​းမျပၫ္​့ဘူး​ေပါ့.....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Jimin-"sehun ya မင္​းဘယ္​​ေတြသြား​ေနတာလဲမ်က္​ႏွာလဲမ​ေကာင္​းပါလား"

Sehun-"ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူးကြာ"

Jimin-"မင္​းသူမ်ားကိုသာလိမ္​လို႔ရမယ္​...ငယ္​ငယ္​ထဲက​ေပါင္​းလာတဲ့ငါ့ကို​ေတာ့လိမ္​လို္​မရဘူး...​ေျပာ"

Sehun-"ဒီလိုကြာ..ငါ​ေမြး​ေန႔ကပန္​းျခံထဲမွာ စက္​ဘီးပတ္​စီးရင္​ hyung နဲ႔​ေတြ႕ခဲ့တာ.....

Hyung ဆီမွာ့ႏွာ​ေခါင္​းလံုးလံုး​ေလးရယ္​...မ်က္လံုး​ေမွး​ေမွး​ေလး​ေပၚမွာ​ေနရာယူထားတဲ့မ်က္​ခံုး​ေမႊးပါးပါး​ေလးရယ္​

နဂိုတည္​းကရဲ​ေနတဲ့ႏႈတ္​ခမ္းပါးပါး​ေလး​ရယ္​...."

Jimin-"အမ​ေလး...လဒ..ဘယ္​တုန္​းကအဲ့​ေလာက္​ ro သြားတာလဲ"

Sehun-'မသိဘူးကြာ..မင္​း​ေျပာခ်င္​တာ​ေျပာ..ငါ​ေတာ့ hyung ကို​အရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​"

Jimin-"​ေနဦး..မင္​း​ေျပာတဲ့ပံုအရဆုိရင္​ငါနဲ႔သိတဲ့ hyung တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​ႏိုင္​တယ္​ လိုက္​​ေတြ႔ၾကည္​့ပါလား"

Sehun-"ဟာ...႐ႈတ္​႐ႈတ္​႐ႈပ္​႐ႈပ္​ကြာ....မအားဘူး"

Jimin-"မ​ေတြ႔ခ်င္​လဲ​ေန......ငါ​ေတာ့မအား​ေသးဘူး....kookie ​ေလးအတြက္​လက္​​ေဆာင္​​ေပးမို႔designer တစ္​​ေယာက္​စီသြားရဦးမယ္​"

Sehun-"​ေနစမ္​းပါအံုး..မင္​းကဘာလို႔ designer စီ​ေတာင္​သြားရတာလဲ"

Jimin-"ငါနဲ႔kookie လက္​ထပ္​​ေတာ့မယ္​​ေလ...ပီး​ေတာ့ အဲ့ဒီ designer hyung က LA ကျပန္​လာတာမၾကာ​ေသးဘူးကြ...ခုတ​ေလာနာမည္​ႀကီး​ေနတာ​ေလကြာ..."

Sehun-"ငါလဲမသ္​ိရပါလား"

Jimin-"မသိရင္​...ဒီမွာၾကည္​့"

Sehun-"hyung"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sehun-"hyung"

က်​ေနာ္​နဲ႔hyung ကိုပထမဆံုးနီးစပ္​​ေစခဲ့တဲ့​ေန႔ ....

သည္​​ေန႔က April18ရက္​​ေန႔...

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

My Love is my father's first love(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora