မ်က္စိပါတဲ့သူေတြေတာင္
ေခ်ာ္လဲတတ္ၾကတာပဲ....
မ်က္စိမပါတဲ့ႏွလံုးသားကေတာ့
အႀကိမ္ႀကိမ္လြဲေခ်ာ္ေနမွာပဲ....
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
ဒီေန႔ဆို က်ေနာ္နဲ႔hyung ခ်စ္သူေတြျဖစ္တာတစ္ပတ္ေတာင္႐ွိသြားပါၿပီ.....
Flash back....starts
Jimin-"ေဟ့ေရာင္ sehun မိႈင္လွျခည္လား"
Kook-"မိႈင္မွာေပါ့သူ႔ hyung ကအေျဖေပးမယ္ဆိုၿပီးပတ္ေနတာကို"
Jimin-"sehun ya ငါတို႔ကူညီမယ္ေလ"
Sehun-"မင္းတို႔ကဘယ္လိုကူညီမွာလဲ"
Jimin-"ဒီလို...£'|'=\](^<©^€£@©"
ိုဟိုေကာင္ေတြေပးတဲ့အၾကံကမဆိုးပါဘူး...ကံေကာင္းရင္အေျဖေတာင္ခ်က္ခ်င္းရသြားႏိုင္တယ္...ဟူး...ညေနhyungကိုသြားႀကိဳမွႀကိဳးစားရမွာပဲေလ..."
Sehun-"hyung ဆိုင္သိမ္းၿပီးၿပီလား"
Baek-"omm design ဆြဲတာေတာ့ၿပီးသြားၿပီ...ဆိုင္ကဝန္ထမ္းေကာင္မေလးေတြသိမ္းမွာေပါ့"
Sehun-"အဲ့ဒါဆိုသြားမယ္ေလ"
Baek-"omm"
ဆိုင္ေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့....
Baek-"ကားေပၚတက္မယ္ေလ"
Sehun-"nae...."
Sehun(pov)ဟိုေကာင္ေတြခုထိမလာေသးဘူး..ဟူး
ထိုအခ်ိန္....
Kook-"Hunnnnnn!"
Hun(pov)မသာေလး...ေရာက္လာေသးတယ္
Kook-"hun ကကိုယ့္ကိုမေခၚဘဲဘယ္သြားမို႔လဲ"
Hun-"..."
Baek-"သူက..."
Hun-"သူကေလ...."
Baek-"ေတာ္ၿပီ..ငါ့ကိုဘာမွမေျပာနဲ႔ေတာ့..ငါသြားမယ္"
Hun-"hyung"
Kook-"ေဟ့ေကာင္..ျမန္ျမန္လိုက္သြားေလအဲံဒါမင္းကိုသဝန္တိုသြားတာငတံုးရဲ႕...ျမန္ျမန္လိုက္သြား"
Hun-"hyung က်ေနာ့ကိုေစာင့္ဦးေလ"
Baek-"..."
Hun-"hyung^"
Baek-"ဟာ..မင္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ"
Hun-"hyung ခုနကက်ေတာ့္ကိုသဝန္တိုသြားတာမလား"
Baek-"သဝန္တိုရေအာင္ငါကမိန္းကေလးလား"
Hun-"haha...hyung ကလဲခ်စ္လို႔စတာကို"
Baek-"သြားစမ္းပါ...."
Hun-"က်ေနာ့္ကhyung ကိုမုန္႔သြားစားမို႔ေခၚတာပါမလိုက္လဲေနေပါ့ေလ sehun တို႔ေခၚရင္လိုက္မယ့္သူေတြကအမ်ားႀကီး😪"
Baek-"ခ်စ္တယ္...ခ်စ္တယ္...ရၿပီလား😤"
Hun-"တကယ္ေနာ္"
Baek-"😉"
Flash back finishs.......
Baek-"hun ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ"
Hun-"မဟုတ္ပါဘူး ကုိယ့္ရဲ႕ hyung ပိစိကအေျဖမေပးဘဲပတ္ေျပးေနတုန္းကအေၾကာင္းေတြစဥ္းစားေနတာ"
Baek-"ထားပါေတာ့..ငါကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေတာ့လဲ...ငါ့ကိုမုန္႔လိုက္ေကြၽးမယ္ဆို"
Hun-"ဟုတ္ပါၿပီ hyungရယ္..."
ကားေပၚတက္ခါနီး....
Girl-"oppa ဒါေလးဝယ္သြားပါေနာ္...အဘြားကိုေဆးခန္းျပရမွာမို႔ပါ"
Baek-"hun ya သနားပါတယ္"
Hun-"ေရာ့ ဒီပုိက္ဆံနဲ႔မင္းအဘြားကိုေဆးခန္းျပေပးလိုက္ပါ"
Girl-"Nae...Gomawoh Aww ဒါေလးကအကိုတို႔အတြက္လက္ေဆာင္ပါ"
Baek-"ဆြဲၾကိဳးေလးႏွစ္ခု?"
Girl-"ဟုတ္ပါတယ္...ဒီဟာကေသာ့ခေလာက္ေလ...ဒါကဖြင့္မဲ့ေသာ့...တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ကပိုင္တယ္ဆိုတဲ့သေဘာ...ေသာ့ခတ္ထားတာေပါ့"
Hun-"ဟုတ္ပါျပီ..မင္းလက္ေဆာင္အတြက္ေက်းဇူးပါ"
Girl-"aww ေျပာခဲ့ဥ္ီးမယ္...လူတိုင္းကိုယံုၾကည့္လို႔ရေပမယ့္လူတိုင္းရဲ႕စိတ္ကိုေတာ့ယံုၾကည္လို႔မရဘူး"
ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္းထြက္ေျပးသြားတဲ့ေကာင္မေလး...
Baek-"ဟိုေကာင္မေလး..ေနဦးေလ..မင္းဘာေျပာသြားတာလဲ"
Hun-"ထားလိုက္ပါေတာ့ hyung ရယ္ေနာက္သြားတာေနမွာပါ"
Baek-"မဟုတ္ဘူး သူေျပာတာ.. ."
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡*လူတုိုင္းကိုယံုၾကည္လို႔ရေပ့မယ့္လူတိုင္းရဲ႕စိတ္ကိုေတာ့ယံုၾကည္လို႔မရဘူး"
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
YOU ARE READING
My Love is my father's first love(Completed)
Romanceကိုယ့္ရည္းစားဟာကိုယ့္appa ရဲ႕အခ်စ္ဦးဆိုတာသိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ......