Chanyeol's point of view....

726 56 4
                                    

*မင္​းအဆင္​​ေျပလားလို႔​ေမးတဲ့အခါမွာလည္​းမတံု႔ျပန္​ခဲ့ဘူး

မင္​းရဲအမူအရာအ​ေငြ႔အသက္​​ေတြကလည္​း​ေပ်ာက္​ဆံုးလာၿပီ

မင္​းခ်စ္​တဲ့ငါ့ကို​သတိရ​ေပးပါ....*

က်​ေနာ္​သိခဲ့ရပါၿပီ....က်​ေနာ္​ရဲ႕အခ်စ္​ဆံုးသူႏွစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​း​ေပါ့...ဒါ​ေပမယ္​့Baek သိလား...ကိုယ္​ဘယ္​လိုလုပ္​လက္​ခံႏိုင္​မွာလဲ...ကုိယ္​သားကုိလဲစိတ္​မဆင္​းရဲ​ေစခ်င္​ဘူး...ကိုယ္​ဘာလုပ္​သင္​့လဲBaek.....

ကုိယ္​့ႏွလံုးသား​ေလးကလဲတစ္​ျဖည္​းျဖည္​းနဲ႔ခုန္​​ေနခဲ့တယ္​....

မင္​း​ေျပာင္​းလဲ​ေစခ်င္​တာ​ေတြလဲ​ေျပာင္​းလဲ​ေနထိုင္​ခဲ့တယ္​..

အခ်ိန္​​ေတြၾကာလာတာနဲ႔အမ်ွငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕​ေျခလွမ္​း​ေတြကလဲ​ေဝးကြာလာခဲ့တယ္​....

ငါျပန္​ဆုပ္​ကိုင္​ထားခ်င္​မိတယ္​....မင္​းရဲ႕လက္​​ေလးကို...

ငါတို႔​ေဝးသြားမွာ​ေၾကာက္​​ေနမိတယ္​.....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

HUN-"appa က်​ေတာ္​့ကိုဘာ​ေျပာမို႔လဲ..​ေျပာ​ေလ...."

Yeol-"သားအခုတြဲ​ေနတဲ့Byun Baekhyun ဆိုတဲ့တစ္​​ေယာက္​​နဲအဆက္​အသြယ္​ျဖတ္​ပါ.....ၿပီးရင္​မင္​းႏိုင္​ငံျခားမွာ​ေက်ာင္​းသြားတက္​ရမယ္​....

Hun-"Appa က်​ေနာ္​ hyung ကိုထားၿပီးဘယ္​မွမသြားႏိုင္​ဘူး...."

Yeol-"​မင္​းမွ​ေရြးခ်ယ္​ပိုင္​ခြင္​့မ႐ွိဘူး"

Hun-"Hak က်​ေနာ္​သိပါတယ္​...hyung နဲ႔ appa အ​ေၾကာင္​း...appa ကိုလဲခုလိုပဲႏိုင္​ငံျခားပညာ​ေတာ္​သင္​လႊတ္​ခဲ့တယ္​ဆိုတာ...ဒါ​ေပမယ္​့က်​ေနာ္​က​ေတာ့ appa လိုမဟုတ္​ဘူး....hyung ကိုမထားခဲ့ဘူး...."

Yeol-"မင္​းအခုငါ့အခန္​းထဲကထြက္​သြား​ေတာ့...."

ကုန္​ဆံုးသြားတဲ့​ေန႔ရက္​​ေတြထဲမွာငါ့ႏွလံုးသားလဲစုတ္​ျပတ္​သတ္​​ေနၿပီ....Baek ရယ္​....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡



My Love is my father's first love(Completed) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant