part-14

765 49 13
                                    

ဝမ္​းနည္​းဖြယ္​​ေကာင္​းတဲ့အခ်ိန္​​ေတြဟာၿပီးဆံုးသြားၿပီဆို​ေပမယ္​့  ....

လႈပ္​႐ွား​ေနတဲ့ႏွလံုးသား​ေလးကိုမ်က္​စိအစံုမွိတ္​ၿပီးခံစားၾကည္​့ပါ....

မျမင္​ႏိုင္​တ​ဲ့အတားအဆ​ီး​ေတြနဲ႔အခက္​အခဲ​ေတြကဘယ္​လိုမွမျမင္​ႏိုင္​တဲ့အတြက္​မင္​းမစိုးရိမ္​ပါနဲ႔...ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့မင္​းအနားမွာငါ႐ွိ​ေနလို႔​ေလ....

မ​ေျပာင္​းလဲတဲ့ခ်စ္​ျခင္​းနဲ႔ငါ့ကိုကာကြယ္​​ေပးပါ​ေနာ္​....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Hun-"hyung ဘာ​ေတြခ်က္​​ေနတာလဲ"

Baek-"Hehe ကင္​ခ်ီထမင္​း​ေၾကာ္​....ႀကိဳက္​တယ္​မလား"

Hun-"hyung ခ်က္​ထားတာပဲႀကိဳက္​တာ​ေပါ့"

က်​ေနာ္​စကားကိုသ​ေဘာက်လို႔ထင္​ပါတယ္​...ျပံဳးလိုက္​တယ္​...အဲ့ဒီအျပံဳး​ေတြနဲ႔ hyung ကအရမ္​းျဖဴစင္​တာပဲလို႔

Hun-"hyung ဒီ​ေန႔ဆိုင္​မသြားဘူးလား"

Baek-"ဒီ​ေန႔ဘာ​ေန႔လဲ"

Hun-"သိဘူး​ေလ....😪"

Baek-"​ေတြ႔လား..မင္​းငါ့ကိုတကယ္​မခ်စ္​ပါဘူးလို႔.."

Hun-"hyung ကလဲခ်စ္​လို႔စတာကို...ဒီ​ေန႔က်​ေနာ္​နဲ႔hyung ရဲ႕ anniversary 😔"

Baek-"ဟြန္​႔..​ေမးရင္​လိုရင္​းမ​ေရာက္​ဘူး...."

Hun-"hehe...hyung ကအဘြားႀကီးနဲတူတယ္​...အဲ့လို​ေနရင္​..."

Baek-"အဲ့ဒါဆိုဒီလို​ေလး​ေျပာင္​း​ေနမယ္​😁"

Hun-"အဲ့လိုႀကီးက်​ေတာ့​ေျပာင္​​ေနသလိုပဲ"

Baek-"ya.....😡"

Hun-"အဲ့လို​ေန...အလွဆံုးပဲ...."

Baek-"မင္​း​ေသဖို႔သာျပင္​...😤👿😈"

Hun-"ဒီမွာက်​ေနာ္​့ကိုလိုက္​႐ိုက္​​ေနလို႔...ကယ္​ပါဦး😱"

Baek-"​ေအာ္​မ​ေနနဲ႔...ငါ့​ေလာက္​လဲအသံ​ေကာင္​းတာမဟုတ္​ဘဲ😪"

Hun-"အဲ့ဒါဆိုက်​ေနာ္​့ကိုသီခ်င္​းဆိုျပ....😅"

Baek-"😳😳"

Hun-"​ေနာ္​လို႔....😩"

Baek-"ႁပီးရင္​ဆိုျပမယ္​...အခုမုန္​႔စား..ၿပီးရင္​dateမယ္​...ျပန္​လာရင္​ၾကယ္​​ေလး​ေတြ​ေအာက္​မွာသီခ်င္​းဆိုၿပီးမင္​းကို​ေခ်ာ့သိပ္​မယ္​...."

Hun(pov)အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​့hyung ကက​ေလးပါလို႔....က်​ေနာ္​​ေျပာတာ​ေပါ့.....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

​ေနာက္​တစ္​ပိုင္​းdate မယ္​​ေနာ္​.......

My Love is my father's first love(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora