part-8

730 64 12
                                    

May 5.........

Baek-"မင္​းခုထိငါ့ဆိုင္​​ေ႐ွ႕ကမျပန္​​ေသးဘူးလား"

Sehun-"hyung နဲ႔တူတူျပန္​ခ်င္​လို႔​ေစာင္​့​ေနတာပါ"

Baek-"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ....အဲ့ဒါဆိုလဲျပန္​ၾကတာ​ေပါ့"

Sehun-"က်​ေနာ္​မွာကားပါတယ္​...က်​ေနာ္​ကားနဲ႔ပဲလိုက္​ခဲ့​ေလ"

Baek-" ​ေကာင္​းၿပီ​ေလ"

က်​ေနာ္​တို္​့ကား​ေပၚ​ေရာက္​တဲ့ထိစကားတစ္​ခြန္​းမွမ​ေျပာမိ​ေသး.....က်​ေနာ္​ကပဲစကားစ​ေျပာရတာ​ေပါ့....

Sehun-"hyung က်​ေနာ္​့ကိုအခ်ိန္​နည္​း"​ေလာက္​​ေပးပါလားhyung"

Baek-"ဘာလို႔လဲ"

Sehun-"ခဏ​ေလးပါhyung ရဲ႕"

Baek-"​ေကာင္​းပီ​ေလ"

Sehun-"က်​​ေနာ္​ hyung ကိုခ်စ္​တယ္​"

Baek-"......"

Sehun-"ဟုတ္​တယ္​...က်​ေနာ္​ hyung ကိုခ်စ္​တယ္​"

Baek-"ကိုယ္​......ကိုယ္​"

Sehun-"ရပါတယ္​....hyung စဥ္​းစား​ေလ"

Baek-"အဲ့ဒါဆိုငါတို္​့ game တစ္​ခု​ေဆာ့မယ္​​ေလ"

Sehun-"game?"

Baek-"ဟုတ္​တယ္​...မင္​းမွာအခ်ိန္​တစ္​လ႐ွိတယ္​..ငါကိုတစ္​လအတြင္​းရင္​ခုန္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပါ့"

Sehun-"100•/• ရင္​ခုန္​​​ေစရမယ္​​ေလ"

Baek-"အခုငါမင္​းအ​ေပၚရင္​ခုန္​တာ0.1•/•"

Sehun-"hyung ရင္​ခုန္​တာကလဲ လိုင္​းမ​ေကာင္​းဘူးလား"

Baek-"wae"

Sehun-"ဟုတ္​တယ္​​ေလ...အခုမွ0.1တဲ့"

Baek-"အဲ့ဒါ​ေတာ့မင္​းအရည္​အခ်င္​းပဲ​ေလ'

Sehun-"Ar...nae"

Baek-"အခုငါ့ကိုအိမ္​ျပန္​ပို႔​ေပး​ေတာ့.....

က်​ေနာ္​hyung ကိုအိမ္​ျပန္​ပို႔ပီး​ေတာ့အိမ္​ျပန္​လာခဲ့တယ္​....

Chanyeol-"soo သားကို​ေခၚလိုက္​​ေလ dinner စားရ​ေအာင္​"

Soo-"႐ွင္​့သား​ေလ...ျပန္​​ေရာက္​ထဲကအခန္​းထဲမွာဘာ​ေတြလုပ္​​ေနလဲမသိဘူး"

Chanyeol-"အဲ့ဒါဆိုကိုသြားၾကည္​့လိုက္​ဦးမယ္​"

# knock#knock.....

Chanyeol-"သား..ဘာ​ေတြလုပ္​​ေနတာလဲ"

Sehun-"appa ကိုအကူအညီ​ေတာင္​းရ​ဦးမယ္​"

Chanyeol-"waeyo"

Sehun-"က်​ေနာ္​ hyung ကိုဘယ္​လိုရင္​ခုန္​​ေအာင္​လုပ္​ရမလဲမသ္​ိဘူး"

Chanyeol-"​ေနပါဦး.သားhyung ကဘယ္​သူလဲ"

Sehun-"မ​ေျပာ​ေသးပါဘူး...က်​ေနာ္​ကိုhyung ခ်စ္​တာ​ေသခ်ာသြားရင္​appa တို႔ဆီ​ေခၚလာခဲ့မယ္​"

Chanyeol-"ဟုတ္​ပါၿပီ"

Sehun-"ခု appa က dinner စားဖို္​လာ​ေခၚတာမလား"

Chanyeol-"omm"

Sehun-"အဲ့ဒါဆိုသြားမယ္​​ေလ"

Chanyeol-"သားကိစၥက​ေကာ?'

Sehun-"အဲ့ဒါကညမွဟိုjimin ကို​ေမးရမယ္​..ငkook ကိုဘယ္​လိုခ်ဳပ္​လိုက္​လဲလို႔"

Chanyeol-"haha ငါ့သားနဲ႔က​ေတာ့​ေနာ္​...."

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
ထို​ေန႔က Hun သာ hyung အ​ေၾကာင္​းဆက္​​ေျပာျဖစ္​ခဲ့ရင္​......

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

My Love is my father's first love(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora