Part-16

915 44 4
                                    

*ၾကယ္​​ေလး​ေတြကိုၾကည္​့လိုက္​ရင္​စဥ္​းစားထားတာတစ္​ခု​ေတာ့႐ွိလိုက္​တယ္​....အဲ့ဒါမင္​းနဲ႔​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​​ေနသြားဖို႔ပဲ*

Baek-"ဒီ​ေကာင္​​ေလးခုထိမထ​ေသးဘူး"

႐ုတ္​တရတ္​....

Baek-"omma...?"

Hun-"hyung လန္​႔တာကလဲ omma တဲ့ hehe"

Baek-"မင္​းကဘာလို႔႐ုတ္​တရတ္​ႀကီးမ်က္​လံုးပြင္​့လာတာလဲ"

Hun-"သိဘူး​ေလ...စိတ္​ထဲမွာကိုယ္​့ကိုတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​နဲ႔နမ္​း​ေတာ့မယ္​ထင္​လို႔ဖြင္​့ၾကည္​့​လုိက္​တာ"

Baek-"​ေနပါဦး..မင္​းကိုဘယ္​သူကနမ္​းမလို႔လုပ္​တာလဲ"

Hun-"မသိပါဘူး..hyungရယ္​...အရပ္​ကလဲပုလိုက္​တာ..႐ုပ္​ကလဲဆိုး​ေသးတယ္​...ႏႈတ္​ခမ္​းကတစ္​​ေတာင္​​ေလာက္​​ေထာ္​ထားတာ"

Baek-"ya....😡"

Hun-"အဲ့ဒါဆိုက်​ေနာ္​့ကိုနမ္​းဖို႔လုပ္​တာhyung ​ေပါ့"

Baek-"ဟုတ္​တယ္​...အယ္​...မသ္ိဘူး​ေလ"

Hun-"အဲ့ဒါဆိုအခုနမ္​း....😉"

Baek-"😧ၿပီး​ေရာ...မ်က္​စိမွိတ္​ထား​ေနာ္​"

Hun-"omm"

ငါ့ႏွလံုးသား​ေလးကအျမဲ​ေအးစက္​​ေနခဲ့တာ..မင္​း​ေၾကာင္​့အခု​ေတာ့ပူ​ေႏြးသြားၿပီ​ေလ....

ငါ့အနားလာၿပီး​ေထြး​ေပြ႔​ေပးပါလား.....

ဘယ္​သူမွမသိတဲ့ငါတို႔ရဲ႕အခ်စ္​ကမၻာငယ္​​ေလးတစ္​ခုျဖစ္​လာခဲ့တယ္​....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Other side....

Kris-"မင္​းကcom က top tenသာဝင္​တာအခ်ိန္​မ​ေလးစားဘူးပဲ"

Yeol-"ဒီကKris wu လိုရင္​းသာ​ေျပာပါ"

Kris-"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ....မင္​းငါတို႔ကို​ေတာင္​းဆိုထားတဲ့အိတုိုင္​းငါတို္​့ဘက္​က​ေလလံကိစၥကိုလက္​​ေလ်ာ့​ေပးပါ့မယ္​"

Yeol-"jinga?Gomawoh"

Kris-"အဲ့ဒီကိစၥရဲ႕အက်ိဳးအျမတ္​အ​ေနနဲ႔မင္​းငါနဲ႔လက္​ထပ္​ရမယ္​...."

Yeol-"...."

Kris-"မင္​းမ​ေန႔ကလက္​မွတ္​ထိုးခဲ့တဲ့​ေလလံစာရြက္​မွာလက္​ထပ္​စာခ်ဳပ္​ပါတယ္​​ေလ"

Yeol(pov)တံုးလိုက္​တဲ့ငါ...ဘာလို႔​ေသခ်ာမၾကည္​့ခဲ့မိ...

ငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အခ်င္​းခ်င္​း​ေဖးမရင္​းဘဝႏွစ္​ခုကိုျဖတ္​သန္​းၾကမယ္​​ေလ.....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

အခုဆိုရင္​​ေတာ့....သူတို႔​ေတြအကုန္​လံုးကိုယ္​့ရဲ႕အခ်စ္​စစ္​ကို႐ွာ​ေတြ႔သြားခဲ့ၾကပါႁပီ....

​ေႏြဦးတစ္​ရက္​ရဲ႕နံနက္​ခင္​းမွာအလင္​းတန္​း​ေတြကျဖာထြက္​လာခဲ့တယ္​....

ငါတို႔​ေနာက္​ထပ္​ထပ္​ၿပီးအိပ္​မက္​မက္​ဖို႔ျဖစ္​လာခဲ့တယ္​...အခ်စ္​နဲ႔ပတ္​သတ္​ၿပီး​ေတာ့​ေပါ့.......

​ေန​ေရာင္​​ေတာက္​ပ​ေနတဲ့​ေန႔မွာကိုယ္​ခ်စ္​ရတဲ့သူရဲ႕လက္​​ေလးကိုကိုင္​ၿပီးပခံုး​ေလးက္​ုိမွီကာ​ေလ်ွာက္​သြားခ်င္​မိတယ္​.....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

My Love is my father's first love(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora