part-6

734 67 3
                                    

#knock#knock#knock

Chanyeol-"ဝင္​ခဲ့"

Kris-"​ေဟ့​ေရာင္​..မင္​းကငါလာ​တာ​ေတာင္​မသိဘူး​ေပါ့​ေလ"

Chanyeol -"​ေနစမ္​းပါဦး မင္​းကဘာကိစၥနဲ႔ဒီကု္​ိလာတာလဲ"

Kris-"မင္​းတို႔​ေျပာစရာ႐ွိလို႔"

Chanyeol-"ဘာအ​ေၾကာင္​းလဲ"

Kris-"မင္​း Karma Butterfly fashion shop ကိုသိလား"

Chanyeol-"ဘာျဖစ္​လို႔လဲ"

Kris-"အဲ့ဒီ fashion shopပုိင္​႐ွင္​က....."

✆ ✆ ✆ I sing for you✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆

Chanyeol-"​ေအး...ငါအခုခ်က္​ခ်င္​းျပန္​လာခဲ့မယ္​"

✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆ ✆

Chanyeol-"Miyanae ကြာ...ငါျပန္​မွျဖစ္​မွာမို္​့"

Kris-"​ေအးပါကြာ...​ေနာက္​​ေတာ့မွ​ေတြ႔တာ​ေပါ့....

ထို​ေန႔ကက်​ေနာ္​သာဆက္​နား​ေထာင္​ခဲ့မယ္​ဆိုရင္​.....

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Other side.....

Baek-"မင္​းခုခ်ိန္​ထိငါ့ဆိုင္​​ေ႐ွ႕ကမျပန္​​ေသးဘူးလား"

Sehun-"က်​ေနာ္ကhyung နဲ႔ျပန္​မို္​့​ေစာင္​့​ေနတာပါ"

Baek-"မင္​းနဲ႔တူတူျပန္​ရ​ေအာင္​မင္​းနဲ႔ငါကဘာမလို္​လဲ"

Sehun-"hyung ပဲ​ေန႔လည္​တုန္​းက​ေျပာ​ေတာ့ခင္​လို႔ရတယ္​ဆို"

Baek-" ​ေကာင္းပီ​ေလ...ျပန္​တာ​ေပါ့"

Sehun-"hyung ဆိုင္​ကိုမသိမ္​း​ေတာ့ဘူးလား"

Baek-"ဝန္​ထမ္​း​ေတြ႐ွိ​ေသးတာပဲ..အဲ့လိုမစပ္​စုနဲ႔...ငါမႀကိဳက္​ဘူး..."

*ထို​ေန႔ကစၿပီး hyung စကား​ေတြကိုနား​ေထာင္​တတ္​လာတယ္​....မဟုတ္​ဘူး....နာခံလာတယ္​...က်​ေနာ္​..*

Baek-"​ေနပါဦး...မင္​းအိမ္​ဘယ္​နားမွာလဲ..ငါလိုက္​ပို႔မယ္​​ေလ"

Sehun-"hyung တကယ္​​ေျပာတာ​ေနာ္​"

Baek-"မင္​းကငါ့ကိုမယံုဘူးလား"

Sehun-"Arnyi ya"

Baek-"တက္​....ကား​ေပၚ"

Sehun-"nae"

က​ား​ကက်​ေနာ္​့အိမ္​ကို​ေရာက္​​ေတာ့မယ္​....နာရီဝက္​အတြင္​းဘာစကားမွမ​ေျပာမိ​ေသး.....

Sehun-"hyung ရတယ္​...က်​ေနာ္​့ကိုလမ္​းထိပ္​မွာပဲရပ္​​ေပး"

Baek-"မင္​းကဘာလုပ္​ဖို႔လဲ"

Sehun-"က်​ေနာ္​့ကို xiumin hyung တို႔ကဆိုင္​ကယ္​ပတ္​စီးဖို႔လာ​ေခၚမယ္​တဲ့"

Baek-"​ေကာင္​းပီ​ေလ..ဒါ​ေပမယ္​့ငါအဲ့လိုအ​ေလလိုက္​တာ​ေတာ့မႀကိဳက္​ဘူး"

Sehun-"...."

Baek-"သြား​ေတာ့​ေလ"

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Sehun-"xiumin hyung လား။က်​ေနာ္​့ကိုဒီ​ေန႔လာမ​ေခၚနဲ႔​ေတာ့..က်​ေနာ္​မလိုက္​​ေတာ့ဘူး"

Xiumin-"​ေအး..ၿပီး​ေရာ..မင္းကလဲကြာ"

Sehun-"က်​ေနာ္​​ေနမ​ေကာင္​းသလိုျဖစ္​​ေနလို႔ပါ...ပီး​ေတာ့မိုးလဲခ်ဳပ္​​ေနပီ​ေလ"

Xiumin-"Apk"

Hyungရယ္​...သိလား..က်​ေနာ္​ဒီ​ေန႔သူတို႔နဲ႔မလိုက္သြားဘူး​ေနာ္​....က်​ေနာ္​လိမၼာတယ္​မလား....

Sehun အခန္​းမီး​ေလးပိတ္​လိုက္​ကာအိပ္​စက္​ျခင္​းဆီသိုု..

ျခံ​ေ႐ွ႕ကက​ား​ေလးတစ္​စီးကလဲ...အိမ္​ထဲက​​အခန္​းမီး​ေလယပိတ္​သြားမွျပန္​သြားတယ္​ဆိုတာ...အခန္​းထဲမွာအိပ္​စက္​​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးသိမွာတဲ့လား........

သည္​​ေန႔က April 30.........

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

My Love is my father's first love(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora