4.Dávej si pozor

45 6 4
                                    

"Nádech a výdech." Zašeptala si pro sebe Wendy Rayn z desátého kraje, když vešla do tréninkové místnosti. Na tváři jí hrál veselý úsměv a očima skenovala okolí. Nebála se, to šlo poznat. Jenže její úsměv několika hráčům prozradil, jak ji jednoduše zničit. A právě si to k ní mířila splátkyně prvního kraje Jessica Meyer. 

,,Nebojíš se, co?"

Wendy se otočila na Jessicu, která stála s úšklebkem před ní. Její úsměv však ani na vteřinu nezakolísal.

,,Čeho bych se měla bát?"

Zeptala se a v odpověď jí byl Jessičin smích. Splátkyně prvního kraje se přiblížila k Wendy dostatečně blízko, aby je nikdo neslyšel a zašeptala.

,,Je správné se nebát. Hlavně když víš, že ti prostřelím šíp okem."

Wendy zmrzl úsměv na rtech a Jessica se odtáhla. Rty měla stažené do sladce falešného úsměvu.

,,Hodně štěstí při hrách."

Dodala černovláska z prvního kraje a otočila se směrem k lukostřelbě, na které teď střílela Chloe Freud ze čtvrtého kraje. Její střely vždy dopadly tam, kam chtěla, ale napnutou tětivu držela vždycky o vteřinu déle, než bylo potřeba. A i vteřina mohla být v aréně fatální. 
Vedle lukostřelby, házela Marley Jones z pátého kraje vrhací hvězdice. Její ruce byly přesné a pevné, ale její postoj potřeboval vylepšit. Stála pevně na nohách, přesto vypadal, jakoby chtěla nepozorovaně odejít.

,,Měla by si stát pevněji."

Tmavovlasá splátkyně třetího kraje, která stále vedle Marley, zašeptala předtím, než hodila jednu z hvězdic přímo do středu terče. Marley se zarazila a pohlédla na dívku vedle sebe.

,,A ty jsi?"

Dívka se usmála a hodila další hvězdici, která se zasekla těsně vedle té pvní.

,,Zoe. Zoe Newt."

Zoe nešeptala, ale její hlas, jakoby obalovaly stíny. Byl tichý a přitom ostrý a pevný. Marley se tmavovláska začínala líbit.
To se ale nedalo říct u dvojice splátců z druhého kraje. Ani jeden se zatím nechytil své oblíbené zbraně, nebo se nepokusil se naučit něco nového. Ne, tyhle dva splátci se hádali uprostřed místnosti, pěkně všem na očích. 

,,Přestaň si stěžovat Alison, ještě nás tu ztrapníš!"

V Simonově hlase znělo rozčílení. Alison si odfrkla.

,,Už jen tvůj ksicht je dokonalé ztrapnění. Teď všem ještě k tomu ukážeš, že se umíš rychle rozčílit. A za to, že to tady páchne, tak nemůžu."

Alisonin hlas zněl tak snobsky, že i Kapitolané by se ohrnuli. Simon rozhodil divoce rukama a trefil Arana Hallse z desátého kraje do obličeje.

,,Dávej pozor, kam šlapeš."

Řekl splátci a obrátil se zpátky k Alison. Aran něco, co znělo jako promiň, tiše utrousil a šel dál. Simon se chtěl znovu vrhnout na Alison, když ho někdo poklepáním na rameno zastavil. Simon se prudce otočil a podíval se do očí splátci z jedenáctého kraje, Erichu Qoillenovi. 

,,Měl by si se mu omluvit."

Erich měl klidný hlas, který byl až příliš klidný na to, aby byl neškodný. Jeho oči probodávali splátce druhého kraje tak, jak si to dlouho nikdo nedovolil. Simon měl chuť vybouchnout. 

,,Tenhle ten splátce má pravdu."

Jamie Menzies se zářivě usmál na Simona a postavil se vedle Ericha. Simon si založil ruce na hrudi a dal oči v sloup.

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat