8.Hodnocení - Část Čtvrtá

30 4 3
                                    

,,Aran Halls, desátý kraj."

Aran si nevěřil. V jeho hlavě se promítaly všechny nejhorší scénáře, které se mohou stát. Představoval si svoje dvě mladší sestry odvracet pohled od jeho nízkého skóre. Představoval si, jak jeho se jeho matka okem podívá na fotku otce a zašeptá něco v tom smyslu, že se za chvíli uvidí. Povzdychl si a vydal se ke stolu s rostlinami.
Rozdělení rostlin na jedovaté a nejedovaté pro něj bylo lehké. Jeho matka byla lékařka a on jí často v její práci pomáhal. Také se o to zajímal a dokázal složit z chemických látek jednoduchou bombu, nebo namíchat uspávadlo. 
Tmavovlasý splátce pracoval pomalu a nerozhodně. Jeho ruka se vždy zatřásla, když pokládal lahvičku, mističku, nebo cokoliv jiného na stůl. vždy to nepříjemně zacinkalo a všichni v místnosti zívali nudou. A bylo jedno, jestli to Aran dal celé správně nebo ne.

_____

,,Wendy Rayn, desátý kraj."

Blonďatá splátkyně se stejně jako splátce z jejího kraje vydala k rostlinám, které byly zpátky rozkládané na stole. Její ruce se netřásly. Dokonce se lehce usmívala. Byla přesným opakem splátce, který plnil zkoušku před ní.
Wendy se rozkročila, aby se cítila sebejistěji a její ruce se rychle rozběhly po stole. Bylo to rychlé a energetické, jak si všichni přáli u Arana. Když byla u konce spokojeně se usmála a odstoupila od stolu. Bylo tam pár chyb, které by ji určitě v aréně stály život. Ale to bylo jedno. Hladové Hry byla podívaná. kdo uměl více zaujmout publikum, měl více šancí. 

_____

,,Erich Qoillen, jedenáctý kraj."

Erich byl shrbený a jeho krok byl nejistý. Chyběla mu sebedůvěra, stejně jako splátcovi z desátého kraje. On se ale nevydal k rostlinám, ale ke zbraním a vybral si mačetu. Mačeta byla lehce zahnutá a její čepel se nebezpečně leskla. Mačeta byla kupodivu lehká. 
Splátce jedenáctého kraje se vydal k panákům na boj, stále šouravým krokem. Když už byl mezi panáky začal do nich sekat. Občas si nechránil bok, občas se netrefil, ale celkově to nebylo nejhorší. Jeho tmavá pokožka zářila potem, jak se snažil. Možná, že se snažil až moc. Přesto bylo obdivuhodné, že i když si nevěřil, že to zvládne, tak se snažil.

_____

,,Cresseida Storms, jedenáctý kraj."

Cresseida vešla do místnosti, hlavu vzhůru a kroky pevné a jisté. Její obličej nedával najevo nic jiného než to, že je připravena všechny pokořit. Její ruka přejela po ostrých hranách nožů a poté se natáhla k meči. Sundala ho a potěžkala. Podívala se vzhůru k organizátorům Hladových Her a na jejím obličeji se objevil úšklebek. Otočila se na patě a rozběhla se bojovat. Rány byly přesné, rychlé a smrtelné. Její pohyb se skoro nedal sledovat a její obličej stále nevyzařoval nic jiného než krutou pravdu smrti. 
Když však pustila meč na zem z její tváře šlo poznat něco trochu jiného. Byla to čistá nenávist.

_____

,,Noel Ashirev, dvanáctý kraj."

Noel si prohrábl své vlasy a vyrazil běhat kolem dokola. Byl rychlý. Dokonce i přeskakoval různé nástroje, což jeho běh zpomalilo, ale nerozhodilo ho to. Vypadal, že si to užívá. Místností duněly jeho rychlé kroky. V hlavě měl prázdno a jen si užíval to, že dostane hodnocení za něco, za co ho otec každý den plísnil. Stejně ho radši ani nechce nazývat otcem, když ho vidí tak jednou do měsíce. A to k tomu opilého. Jeho hlava se najednou zaplnila myšlenkami na otce a klopýtl. Rychle jako nikdo jiný vrazil ruce před sebe, aby zabránil pádu na obličej.
Jeho oči se zvedli k jeho publiku a poté co nejrychleji odešel.

_____

,,Atilla Sallasva,  dvanáctý kraj."

Atilla se skoro až rozběhla ke stojanu na zbraně, jakou měla chuť všem ukázat, co umí. Jenže věděla, co ji napovídal její trenér. Ukaž se, ale boj se. Úplně přesně nevěděla, co tím myslel, ale chápala to alespoň okrajově. byla z dvanáctého kraje, takže všichni od ní očekávali, že dostane nízké číslo. A z nějakého důvodu to její trenér chtěl taky.
Vzala do jedné ruky nůž a do druhé meč. Nožem trefila střed terče, na který mířila. Když mířila mezi bojové panáky, ruce jakoby jí ztuhly a začaly se třást. Atilla nikdy nebyla nervózní. Někdy možná z trestu, který dostala za to, že neposlouchala. Nechala tedy meč upadnout na zem. To jí nechá na nízkém hodnocení, jak její trenér chtěl.










__________
I'm back bi*ches! Omlouvám se, že hodnocení není už v téhle kapitole, ale mě nikdy to hodnocení nebavilo psát, takže by to dneska nejspíš nevyšlo, a mě vás bylo líto, že jsem minulé pondělí nevydala další kapitolu a tohle pondělí bych jí taky nevydala. Což mě přivádí k tomu, že se nám to proměnilo na jednou za dva týdny, ne za jeden. Nooooo, tak teď s tím nic neudělám, protože příští týden jedu pryč se školou a bez wifi...Takže to další kapitola nebude. Ehm, jupí?
Chtěla jsem se vás ještě zeptat na to, jestli jste někdy byly na výměnným pobytu. Já dostala nabídku na šestidenní SPORTOVNÍ výměnný pobyt v Holandsku, ale nevím, jestli mám jet. Jsem přece trochu líný introvertík. Takže jestli s tím máte zkušenost, mám jet nebo ne? A i když s tím nemáte zkušenost, tak jestli byste chtěli jet. Užívejte státní svátek ve středu a papa

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat