11.Rozhovory - Část Druhá

41 4 1
                                    

Marley Jones, splátkyně pátého kraje, se usadila do křesla v černých šatech. Látka byla ke kolenům černá, posypaná malými stříbrnými kamínky a od kolenou dolů to byla průhledná tmavá látka. Marley si položila ruce do klína a lehce se usmála.

,,Marley, rád tě vidím! Jak se ti daří tady v Kapitolu daří?"

Marley skoro neznatelně pokrčila rameny. 

,,Tak mé hodnocení dosáhlo takových výšin, jakých bych si přála, ale Haldové Hry mám vyhrané."

Řekla to, jakoby to byl fakt. Jakože jí nic a nikdo nezastaví. Caesar vypadal její odpovědí překvapený. Ale jen vypadal.

,,A mohla bys nám prozradit jak?"

Marley se usmála a oči podtržené černými linkami se až nebezpečně zaleskli.

,,To je jednoduché. Protože jsem vítěz."

_____

Richard z pátého kraje měl co dělat, aby ve starobyle střiženém tmavě modrém saku neutekl pryč. Všichni mu říkali, jak je statečný, ale on se statečný vůbec necítil. A Caesar navíc vypadal, že s ním chce vymést podlahu.

,,Takže Richarde, co si myslíš o svém hodnocení?"

Otázka, na kterou se snad ptal všech. Richard nevěděl, co si má myslet.

,,Já nevím. Znamená to, že jsem uprostřed ne?"

V jeho hlase šel slyšet smutek. Caesar si povzdychl a zaklonil se na židli.

,,A co si myslíš, že si myslí tvoje rodina?"

Jako vždycky, když se někdo zmínil o jeho rodině, naštval se a zrudly mu špičky uší. Ruce zaťal v pěst a mezi zuby procedil.

,,A co má být s mou rodinou?"

Jeho emoce se ze smutku na čirý hněv změnila během nanosekundy. Stejně tak šepot v publiku ustal. Richard je vyděsil.

,,Jen se ptám na to, co si asi myslí o tvém hodnocení."

Richard povolil pěsti a hlas měl znovu naplněný smutkem.

,,To kdybych věděl."

_____

Splátkyně šestého kraje došla ke křeslu v krátkých tmavě oranžových šatech protkaných žlutou stuhou. V krátkých vlasech měla malý žlutý diadém. 

,,Theo, ty si s hodnocením doopravdy zabodovala. Jak se cítíš?"

Thea se bez ostychu usmála na diváky.

,,Vlastně celkem skvěle. Číslo deset. To můj bratr nejspíš koukal."¨

Caesar se hned chytl jejího slova.

,,Jsem rád, že si svého bratra zmínila. Slyšel jsem něco o tom, že je to tvůj nejlepší kamarád."

Thea si povzdychla, ale poté na obličej znovu nasadila zářící úsměv. Tenhle byl ale možná trochu méně zářivý než ten předtím. 

,,Můj bratr je můj nejlepší kamarád, to si slyšel správně. Doufám, že mi fandí a vidí, že mám šanci na výhru, protože si přeji ho ještě spatřit. Cítím, že se to stane."

V publiku se ozvaly vzdechy dojetím. 

_____

Devin Halley se ke křeslu dostal tak pyšnou chůzí, že by se za ní ani první kraj nemusel stydět. Na sobě měl oranžovou košili, žluté kalhoty a žlutou bojovou čelenku kolem hlavy. A stejně jako splátkyně z jeho kraje se usmíval.

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat