10.Rozhovory - Část První

37 6 6
                                    

Na řadu přišly rozhovory, kde každý splátce dostal určenou roli, kterou měl zahrát. Jessica Meyer z prvního kraje přišla v rudých šatech, které se blyštily a z dálky vypadaly jako z krve. Její rty byly stejně rudé a vlasy měla svázané rudou stuhou. Caesar se usmál, ale Jessica mu úsměv neoplatila.

,,Jessico, přihlásila jsi se dobrovolně, není-li to tak?"

Jessica se skoro ani nehnula, když chladně odpovídala.

,,Ano Caesare, je to tak. Snad víte, že tuhle soutěž vyhraji? Ani moji sourozenci nepochybují a to u mě pochybovali u ledačeho."

Caesar přikývl. Odpověď byla splátkyní naučená nazpaměť.

,,Po včerejším hodnocení nikdo o vás nepochybuje, že ne?"

Z publika se ozval dlouhý potlesk, který vypadal, že nikdy neskončí. Poté se ozval zvuk oznamující konec prvního rozhovoru a Jessica si stoupla, aniž by někomu jinému věnovala byť jeden další pohled.

_____

James Holand byl oblečen do černého koženého obleku, ve kterém muselo být vedro, ale vypadal stylově. Černá spolupracovala s rudou Jessici, takže si tento pár každý zapamatoval.

,,Jamesi, jak tvoje sestra reagovala na to, že jdeš do arény? Je trenérkou tvého kraje, nenadržuje ti nad Jessicou?"

James se usmál a vydal ze sebe něco, co mělo být asi smích. Nebyl až tak dobrý herec jako Caesar, ale publikum ho milovalo, takže si téhle trhliny nevšimlo.

,,Moje sestra zastává názor, každý má být připraven do arény rovnoměrně. Pokud ho osud rozhodne zabít, tak ho zabije."

Jen kdyby alespoň jedna část jeho slov byla pravda.

_____

Alisonin úsměv zářil na všechny strany. Na sobě měla fialové šaty, dlouhé až po kolena, které se při každém jejím kroku kroutily a šustily. Ve vlasech měla malý fialový diadém, aby druhý kraj dokázal, že on má královnu.

,,Alison, tak rád tě zde vidím. Přesto mě zaskočilo tvé hodnocení."

Caesar mrkl a Alison odvrátila svůj úsměv od publika.

,,Mé hodnocení? Ach ano, to nedopadlo nejlépe. Víte, myslím si, že jsou ti lidé nevychovaní, že mně dají tak nízké hodnocení. Nemůžou po mně chtít, abych byla lepší, když už jsem dokonalá, ne?"

Caesar se naklonil k Alison blíže, jakoby ho na jejích slovech něco zaujalo.

,,To každopádně."

Odpověděl jednoduše.

_____

Simon Collum, splátce druhého kraje, byl stejně jako Alison navléknut do fialové barvy, avšak jemu to tvořilo ještě větší svádějící dojem. Na sobě měl fialové sako, ale pod ním byla jen holá kůže a kalhoty měl možná až moc utažené. Na fanynky v publiku to však fungovalo.

,,Simone, co bys nám mohl říct k tvému hodnocení? Číslo tři nevidíme u druhého kraje často."

Caesar se usmíval, ale Simon se mračil. Zatínal prsty do křesla, až jeho klouby byly bílé.

,,Číslo tři zní tak strašidelně, nemyslíte? Je to smolné číslo? Možná..."

Víc k tomu neřekl a Caesar se více neptal. Ne že by nechtěl, ale jeho prací bylo zvýraznit favority prezidenta Snowa. Nemohl je zničit.

_____

Zoe Newt ze třetího kraje se objevila na pódiu v obláčkově bílých šatech, ale s černým závojem volně splývajícím s tmavými vlasy. Oči měla namalované tak, že to vypadalo jako tajuplná maska. Na tvářích se jí leskly bílé kamínky, které až moc připomínaly slzy.

,,Zoe, rád bych se zeptal na tvojí rodinu, mohla by si nám k ní něco říct?"

Zoe se na nepostřehnutelný okamžik zamračila. Pak se sotva znatelně nadechla a pousmála se na Caesara.

,,Pocházím z celkem velké rodiny. Mám pět mladších sourozenců."

Caesar přikývl a naklonil hlavu na stranu. Ale o rodině už ze Zoe nic nevypadlo.

_____

Thomas Snake si vyměnil pohled se splátkyní svého kraje, když si sedal na křeslo. Stejně jako ostatní splátci byl se splátkyní jeho kraje sladěný. Pod světlem se leskly jeho blond vlasy a bílé kalhoty s košilí. Přes hruď měl přehozenou černou šerpu a pod očima černé kruhy, u kterých si nikdo nebyl jistý, jestli jsou z nedostatku spánku nebo je to prvek kostýmu.

,,Thomasi, myslíš si, že vyhraješ? Tvé hodnocení je tak kolem prostředka, což znamená, že vyhrát můžeš, ne?"

Thomas se ušklíbl a spojil ruce v klíně.

,,Ano, myslím si, že mohu vyhrát. Vždyť i minulý rok vyhrál splátce s nižším skóre než dvanáct."

Caesar zamyšleně přikývl a naklonil se blíž, jakoby Thomasi chtěl říct tajemství.

,,A jen tak mezi námi, máš nějaký plán?"

Thomas se záhadně usmál a stejně jako Caesar se naklonil blíže.

,,Nepotřebuji plán na to, abych to vyhrál."

_____

Chloe Freud na pódium vyšla, jakoby měla už Hladové Hry vyhrané, avšak její hodnocení svědčilo o opaku. Splátkyně čtvrtého kraje byla oblečená do bílé vestičky a azurově modré sukně, která se na světle leskla tak, že vypadala skoro stříbrně. Vlasy měla spletené do složitého copu a na rtech ji hrál úšklebek. Ten ale dlouho nevydržel.

,,Chloe, získala si v hodnocení to nejnižší možné, jak se cítíš."

Chloe se opřela do sedačky a podívala se na diváky, kteří s nedočkavostí čekali na odpověď.

,,Vlastně celkem dobře, protože mi to vyšlo."

Řekla a publikem zazněl krátký šum. Avšak pohled neodvrátila.

,,Co se vám povedlo?"

Tentokrát se už splátkyně otočila, na tváři s lstivým úsměvem.

,,Kdybych to řekla, tak by to pak nebyla zábava."

_____

Cameron Blacker na sobě měl azurově modré sáčko a bílé kalhoty, které prudce kontrastovaly s jeho tmavou kůží. Šlo vidět, že je nervózní. Nedokázal být tak lstivý jako Chloe a ani tak okouzlující jako Alison. Když se posadil, ošil se.

,,Tvé hodnocení stejně jako Chloino nedopadlo moc dobře. Jste ze čtvrtého kraje, odkud vzešlo hodně dobrých vítězů Hladových Her, takže byste nemuseli být výjimka. Ale číslo jedna? Jak se cítíš?"

Cameron polkl a rozhlédl se po místnosti. Na vteřinu se střetl očima s Chloe, ale i on sám věděl, že mu nepomůže. A tak se nadechla a obrátil zrak zpátky na Caesara.

,,Stačí věřit."














__________
A jak řekl Cameron, stačí věřit, že dopíšu někdy další kapitolu. Myslela jsem, že dříve umřu, než to dopíšu, ale pak mi došlo, že na to čekáte dlouho a chcete vědět, jak to dopadne s vašimi splátci. Takže jsem si sedla a  dopsala moji nejneoblíbenější část ze všech Vašich Hunger Games. Já vážně jsem ztracená ve vybírání otázek, takže pokud by vás čirou náhodou (počítám s tím, že ne) napadli nějaké otázky pro splátce, byla bych opravdu ráda, kdybyste je dole napsali do komentářů. Omlouvat se za svojí neaktivitu nebudu, protože to je stejně jedno. Takže vám nic slibovat nebudu a budu jen doufat, že ještě nebudete se mnou ztrácet naději. Užijte si poslední týden prázdnin

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat