6.Hodnocení - Část Druhá

33 6 5
                                    

,,Cameron Blacker, čtvrtý kraj."

Splátce čtvrtého kraje se nervózně třásl. Nesnášel, když ho někdo pozoroval. Když ho někdo soudil. Natáhl prsty před sebe, jakoby chtěl vzít do ruky zbraň. Avšak zbraně byly od něj na dva nebo tři metry vzdálené. 
Cameron polkl a vy dal se k lezeckým tyčím. Nebyl to strom. Nebyl to strom, na který se naučil lézt, když utíkal od svých starších bratrů. Jeho ruce se roztřásly. Myslel jen na to, že to nevyleze. I přesto se pokusil zapřít a vylézt kousek. Nedokázal to. Nedokázal se soustředit. Točila se mu hlava. Nedokáže přežít v aréně. Nedokáže to. Zemře a nikomu nebude chybět.
Cameron dopadl na zem na kolena a zadržel slzy. Poté vstal, ruce sevřené v pěst a bez rozloučení odešel.

_____

,,Chloe Freud, čtvrtý kraj."

Na rozdíl od Camerona se splátkyně ze čtvrtého kraje vydala rázným korkem ke zbraním. Vzala luk a pokusila se pobrat, co nejvíce šípů. Všechno to pak pustila na zem s nepříjemným cinkáním. Chloe se zamračila a vytáhla z kovové hromady luk a jeden šíp. Vložila šíp do luku a natáhla tětivu až k tváři. Luk držela déle. O spoustu dobrého času. Poté vystřelila. Šíp letěl rychle. Minul. Chloe zamrkala a vzala z hromady další šíp. Znovu zopakovala její až moc dlouhý proces a pustila tětivu. Šíp letěl a letěl a znovu minul.
Tváře tmavovlasé splátkyně zrudly vztekem. Naštvaně vzala třetí šíp, ale jak byla vykolejené, řízla se o jeho hrot. Hlasitě zaklela.

,,To stačí."

Ozvalo se z vrchu. Chloe neměla ani dost kuráže zvednout zrak a s prstem v puse odcupitala pryč.

_____

,,Richard Benson, pátý kraj."

Richard se nejistě natáhl pro sekyru. Pevně ji stiskl v dlani a vytáhl ze stojanu. Kovová hrana se zaleskla na světle. Tmavovlasý splátce se otočil k terčům, které mu připomínaly arénu. Nelíbilo se mu to. Jeho ruka se i přes jeho nevoli napřáhla a vrhla sekyrou dopředu. Sekyra se do terče zasekla, ale o dobrých třicet centimetrů od středu. Richard místo terče viděl splátce, který se kácí k zemi. Viděl toho blonďatého splátce z devítky.
Rychle se vydal ke stojanu a popadl další sekyru. Znovu se netrefil do středu. Znovu viděl splátce kácejícího se na zem. Tentokrát to ale byla splátkyně z jeho kraje.
Richard odmítnul vrhnout další sekyru. Poklonil se a nechal dvě mrtvá těla za sebou.

_____

,,Marley Jones, pátý kraj."

Blonďatá splátkyně vzala mezi prsty hvězdice. Usmála se nad jejich kovovým leskem a otočila se k terčům. V tom ucítila pulzující bolest v hlavě. V noci toho moc nenaspala. Myslela na svojí sestru a na to, že musí vyhrát. Nikdo neví, že se vyměnily. Pokusila se znovu soustředit, ale její oči se jí zavírali. Polkla a štípla se do paže, aby se trochu probudila. Poté jednu z kovových hvězdic vrhla k terčům. Normálně by trefila střed. Normálně by hvězdice zmizela probodnutým terčem skrz na skrz. Ale ne dnes. Dnes se netrefila. Dnes Marley minula.
Splátkyně pátého kraje se otočila a vrátila zbytek hvězdic do stojanu. Promasírovala si spánky a s omluvou rychle opustila sál.

_____

,,Devin Halley, šestý kraj."

Jakmile Devin vstoupil do místnosti,  rozběhl se. Běžel od zdi ke zdi, poté vzal do ruky jednu z těžkých koulí a shodil jednoho z panáků, kteří sloužily jako terče. Poté se znovu rozběhl, znovu popadl závaží a znovu shodil jeden z terčů na zem. Byl nezastavitelný. Jednoduše byl jako stroj.
Když se konečně zastavil, všichni viděli, jak je upocený. Devin se snažil ne až tak zhluboka dýchat, aby nevypadal, že toho více nevydrží. Ale věděl svoje.

_____

,,Thea Aston, šestý kraj."

Thea se tvářila vážně, když se rozhodla, že bude určovat jedy. Trochu to uměla s mečem, ale v jedech si byla jistější. Před ní bylo vyskládáno několik lahviček s tekutinami, misek s bobulemi a talířů s listy. Její šikovné oko okamžitě rozeznalo to nejedovatější a i ty, co nebyly tak lehké určit. Avšak když se už blížila ke konci, zasekla se. Až doteď jí to šlo od ruky, ale dívala se na jehličí tisu. Nedokázala si vzpomenout, co bylo a nebylo na tisu jedovaté. Věděla, že většina tisu je jedovatá, ale jedna věc není. Její mozek si ale nedokázal vzpomenout na tu jednu hloupou věc. Vzala do ruky jehličí a přičichla k němu. Položila ho zpátky na talíř a nervózně polkla. Už to rozhodování trvalo moc dlouho. Chtěla utéct, ale místo toho zavřela oči a nadechla se. Riskne to. přesunula talíř k jedovatému.






__________
Chcete prozradit tajemství? Ne? Tak ne, jak chcete. Ale něco vám říct můžu. Je tu další kapitola! Jupí! Další tři kraje se dočkaly výkonu jejich splátců! A mám pro vás ještě jednu dobrou zprávu! Prošla jsem z malé maturity z matematiky s hezkou dvojkou, takže jedna cihla z mých zad pryč a více času na psaní. No není to úžasné? Další věc je, že teď prokrastinuji od domácích úkolů, takže bych se na ně měla vrhnout... No, to byy bylo asi všechno, a protože tady nechci psát žádné slohovky (kterou mimochodem budu psát za chvíli v češtině), tak se s vámi loučím. Papa

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat