12.Rozhovory - Část Třetí

26 4 6
                                    

Maysie Blossom měla stažené rudě namalované rty do tenké čárky. Šaty, které se rozprostíraly za ní, měly stejně krvavě rudou barvu. Zrzavé vlasy měla rozpuštěné a tomu všemu dominovala koruna s velkým rudým kamenem. Nebylo pochyb že přezdívku, kterou už od fanoušků získala, si zaslouží.

,,Maysie, myslím, že všichni v téhle místnosti tvou přezdívku už slyšeli. Přesto bych se rád zeptal, zda bys ji nám nechtěla prozradit, aby ji slyšeli i ti, kteří nedávají pozor."

Maysie narovnala hlavu a podívala se přímo do kamery. 

,,Krutá Kráska. Ráda bych řekla, že jsem toto nečekala, ale nemůžu."

Caesar se zasmál, ale Maysie nepohnula ani koutkem úst.

,,Očividně si věříš. To ale víme už od té chvíle, když si se dobrovolně přihlásila. Můžeš nám říct, proč si se tak rozhodla?"

Vypadalo to, že se i Caesar Maysie trochu bojí. A nebo svou roli zvládá až nějak moc dobře.

,,Říkáte to, jakoby tu to nikdo nevěděl."

Odpovědí jí bylo ticho. Zhluboka se nadechla a to byla jediná trhlina, která se objevila v jejím chladném vystupování.

,,Všichni si pamatujeme Jasona a Lily, ne? Dva naivní lidé, kteří měli velké srdce. Až moc velké. Něco vám řeknu, já taková nejsem. Dobrovolně jsem se sem přihlásila, abych dokázala, že Blossomovi nejsou naivní padavky. A taky abych podřízla krk každému, kdo jen do pusy vezme jejich jméno."

_____

Jamie, splátce devátého kraje, přišel k Caesarovi stálé usměvavý jako sluníčko. Celý zářil a to mohl jen z jediného důvodu. jeho hodnocení. Nebo měl náladu se zrovna teď jen tak pro nic za nic usmívat. A rozhodně to neuniklo publiku, které si ho okamžitě oblíbilo.

,,Dnes se nějak usmíváš, je to kvůli hodnocení? Přece máš druhé nejvyšší hodnocení, které lze získat. Také bych se takto usmíval."

Ale Jamie jen zakroutil hlavou. Dokonce ani neotevřel pusu, aby obhájil, proč se usmívá tak zářivě.

,,Smím se zeptat tedy proč se tak usmíváš?"

Jamie pokrčil rameny a pak se podíval do publika. Potom si uvědomil, že by přece jen něco měl říct a podíval se na Caesara.

,,Protože se chci usmívat."

Caesar se usmál a pokýval hlavou, jakoby tomu rozuměl.

,,Budeš se usmívat takto i v aréně?"

Jamieho úsměv najednou z ničeho nic uvadnul. Maysie se na své židli zvedla, ruce sevřené v pěst. V publiku to zašumělo.

,,Je to v aréně usměvavé?"

_____

Wendy z desátého kraje přišla k Caesarovi v slámově žlutých šatech tak těsných, že div, že se při sednutí neroztrhly vedví. Vlasy měla svázané do copu a obtočené kolem hlavy. Pod světlem se do zlata leskly a tak připomínaly korunu. 

,,Wendy, tvé hodnocení ukázalo, že bys ses mohla vrátit do svého kraje, nechceš nám povědět, kdo tam na tebe čeká?"

Wendy se nervózně  kousla do rtu, ale pak se usmála.

,,Máma i táta. No a pak moje přítelkyně. Zprvu jsem si nebyla úplně jistá, že vyhraji, ale když jsem dostala devítku, je tam ta šance."

Caesar přikývl, ale jeho další otázka se netýkala šance v Hladových Hrách.

,,Mohla bys nám prozradit něco o své přítelkyni? Ne všichni takhle veřejně vyjdou najevo."

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat