Zničené opuštěné budovy se tyčily do nebes. Na ulicích se válely kameny a trosky, některé velké jako samotný člověk. Splátci stáli do půlkruhu kolem Rohu Hojnosti. Jestli tohle město bylo někdy reálné a plné lidí, vybízelo to k tomu, že je tohle náměstí a místo Rohu Hojnosti tu měla být fontána.
Deset, devět...
Nádech, výdech.
Osm, sedm...
Přejet si rukama po obličeji.
Pět, šest...
Oklepat se.
Čtyři, tři...
Připravit se.
Dva, jedna...
Pozor.
Nula...
Teď.
Splátci se rozeběhli směrem do středu, ani jeden se strachem blížící se smrti. Jediný, kdo se rozběhl pryč, ani chvíli mu mysl nepadla na Roh Hojnosti, byl Devin z šestého kraje. První, kdo to z běžících splátců k Rohu Hojnosti vzdal a odběhl jenom s bochníkem chleba, byla Wendy. Otočila to a vyrazila mezi ruiny, podrážky tvrdě dopadající na popraskanou zem.
Mezitím do Rohu Hojnosti přiběhl první kraj. James popadl meč a hodil Jessice luk, která si mezitím nandavala na záda toulec s šípy. Přibíhající Noel z dvanáctého kraje se jen tak tak stačil sehnout, když nad ním proletěl šíp. Popadl nejbližší batoh a začal počítat do tří. Na tři vyrazil k městu. Kdyby neměl batoh, přesně mířený šíp by ho zabil. Ale Noel zmizel ve stínech budovy.
Cameron, splátce čtvrtého kraje, okamžitě zbrzdil, když viděl, že první kraj zase vítězí. Nadechl se a snažil se uklidnit třas rukou.
,,Vstávej."
Chloe z jeho kraje ho zvedla za rameno a táhla ho pryč od Rohu Hojnosti. Na ramenou se jí houpal batoh střední velikosti.
,,Hejbni zadkem, nechceš být přece prostřelený šípem."
Cameron se vymanil z jejího sevření a rozběhl se s ní pryč. Chloe ho stáhla za jeden z úlomků budov a dala mu do ruky nůž. Cameron zmateně zamrkal.
,,Tady se rozdělíme. Hodně štěstí."
Zvedla hlavu, rozhlédla se a rozběhla se pryč.
Splátci mezitím začali od Rohu Hojnosti utíkat pryč. Jessica po nich pálila šípy a všichni se a hodně z nich se rozhodlo, že rozhodně nechce umřít první den. Atilla s dvanáctého kraje vběhla do města s plnou lahví na vodu, zatímco o uličku dále držel splátce pátého kraje Richard v jedné ruce sekyru a v druhé provaz.
Splátkyně ze setjného kaje jako on, Marley málem trefil šíp, kdyby ho James nerozdělil mečem napůl.
,,Co to děláš?"
Zasyčela Jessica, zatímco Marley sbírala železné hvězdice.
,,Ta je s náma."
Jessica nesouhlasně zakroutila hlavou a jen tak tak se vyhla dýce, která byla vrhnuta jejím směrem. Anna McCat z osmého kraje couvala, ruce plné dýk, na obličeji úsměv. Anna mrštila další dýku a Jessica sebou hodila na zem. Dýka ale letěla dál a zasekla se v krku splátce desátého kraje. Aran vyvalil oči a z ejho rtů se vyřinula rudá tekutina. Spadl na kolena a pak obličejem na kamenou zem. Jessica se převalila na záda, vymrštila na nohy, ale Anna už byla v tahu.
James ani Jessica teď nedávali na svůj nový přírůstek pozor, takže si nevšimli, že stojí naproti Zoe a Thee a nic nedělá. Poté přikývla a obě dvě dívky se rozběhly do Rohu Hojnosti, kde Thea popadla opasek s nevábně vyhlížejícími tekutinami a Zoe jeden z velkých batohů. Marley nenápadně otočila hlavou a zakašlala. Splátkyně zvedly hlavu a rozběhly se pryč. Ale ještě stačily lehce kývnout hlavou.
Maysie z devátého kraje poslala Jamieho se schovat do jedné z budov a teď stála naproti Jessice, která měla natažený luk na její hlavu.
,,Hej Blossom, nechceš se k nám přidat?"
Maysie s rozhlédla po nevelké skupině profíku a pak se ušklíbla.
,,A víš ty co, ani moc ne."
Její ruka švihla směrem, kde Jessica držela luk. Nedívala se, jestli se trefila, protože věděla, že jo. Popadla jeden z velkých batohů a rozběhla se najít Jamieho.
,,Já se ale můžu přidat."
Jessica se zasmála, když uviděla, kdo promluvil. Aivi Adams ze sedmého kraje.
,,Ty? Nedostala si náhodou v hodnocení dvojku?"
Aivi se zamračila a popadla do ruky další luk. Natáhla tětivu a vyhledala obeť. Kluka, co utíkal na zádech s batohem. Pořádně zamířila a šíp proletěl jeho hlavou. Usmála se na Jessicu a poté zamířila na kluka tmavější pleti o kousek vedle. Šíp jím proletěl jako nic.
,,Do prdele."
Usyšela dvojice dívek za sebou a všimly si Cresseidy. Obě dvě vypadaly vysrtašeně, protože ani jedna neviděla splátykyni jedenáctého kraje přicházet.
,,To jste fakt nemohly zabít někoho jiného, než splátce z mého kraje?"
Jessica okamžitě založila šíp a vystřelila. Cresseida zvedla meč a rozdělila šíp vedví. Poté mrkla a rozběhla se pryč. V dálce šlo vidět další běžící postovu, která ale zabočila do jiné uličky, než do keteré splátkyně jedenáctého kraje vběhla. Aivi také založila šíp, aby dokázala Jessice, že je hodna jejího spojenectví. Našla si další oběť, ale James ji zastavil.
,,Ty jsou s náma."
Splátci z druhého kraje přikývli. Aivi se otočila na Jessicu a zvedla obočí.
,,Tak můžu se přidat?"
Jessica se usmála, ale úsměv se jí neodrazil v očích.
,,Vítej v klubu."
Aivi si hodila luk na záda, když si všimla, že jí Avery z jejího kraje pozoruje. Zmateně zamrkala, ale to už zmizel ve stínech s kosou v ruce. Jak jí sebral bylo záhadou. Rozhlédla se po náměstí a usmála se. Profíci zas a znovu ovládli Roj Hojnosti a tentokrát k ním ptařila i ona. Ale nic přece nevydží věčně. A tohle byl rozhodně jen začátek.
__________
A jsem zpátky! A tahle kapitola se mi vůbec nelíbí! Ale strávila jsem na ní tři dny, takže ji už mazat nebudu! Jupí! Ne, ten začátek mi nějak unikl. Prostě jsem chtěla zmínit každého alespoň jednou, ale vůbec jsem nevěděla, jak to tam zakomponovat. Takže jsem vytvořila až nechutně velké spojenectví profíků. Kdo se raduje? Já rozhodně ne. Uvidíme, jak dopadnou další spojenectví (prosím kohokoliv, klidně i Poseidona, aby zařídili, aby to nebylo tak špatné jako teď). A co vaše vysvědčení? Určitě se vás na to ptá každý, tak já se vás zeptám na něco jiného...Co třeba počet neomluvených hodin? To bude nejspíš nula...Tak počet zmeškaných hodin? Já fakt nevím, co to dělám. Ale mám vás všechny moc ráda! Mějte se krásně a třeba se uvidíme u další kapitoly:)
ČTEŠ
Váš Hunger Games 3
RandomTřetí a poslední ročník Hunger Games po apokalypse. Kdo vyhraje tentokrát? Hunger Games s postavami čtenářů! Kdo nastoupí a místo vítězného splátce místo Katniss, Peety nebo třeba Finnicka?