5.Hodnocení - Část První

47 4 5
                                    

James Holand z prvního kraje se protáhl a tak vystavil na pohled dobře vypracované svaly. Nebál se, že by dostal nízké číslo v hodnocení. Bylo mu to z větší části jedno. Ale jako všichni měl chuť být nejlepší.

,,James Holand, první kraj."

Splátce prvního kraje došel ke zbraním a vybral si meč. Nejdřív si ho potěžkal a zkusil, jak se mu drží v ruce, poté ho pevněji uchopil a vydal se k panákům. Jeho rány byly přesné, rychlé a promyšlené. Jeho pohyby připomínaly tanec. Bylo to, jakoby si sledoval něco sladkého a elegantního. ne něco, co tě může v jedné vteřině zabít.
James odložil po chvíli meč a setřel si pot z čela. Na tváři se mu objevil úsměv a spokojen sám se sebou odešel.

_____

,,Jessica Meyer, první kraj."

Jessica Meyer si to rázovala pevnou chůzí k luku. Teď by jí nikdo nechtěl vstoupit do cesty. Byl by s ním totiž ámen. Přejela prsty po luku a pak ho její ruka obemkla. Do druhé ruky vzala jeden z stříbrně kovových šípů a postavila se před terče v podobě panáků. Poté přiložila šíp k luku a natáhla tětivu. Nakonec pustila tětivu a šíp se zasekl přesně v srdci jednoho z terčů. Došla si pro další šíp a ten se zasekl (tentokrát v hlavě) ještě rychleji, než ten předtím. Třetího šípu se dočkal krk a jeho vystřelení ani jeden z hodnotících mužů nespatřil.

_____

,,Simon Collum, druhý kraj."

Blonďatý splátce si prokřupal klouby na ruce a potom je uvolněně spustil kolem těla. Zaklonil hlavu a chvíli to vypadalo, že se začne modlit, když v tom vykřikl a rozeběhl se mezi boxovací pytle. Jeho pěsti byly přesné a nejspíš by i pěkně bolely, ale o jeho taktice se toho tolik říct nemohlo. Každým dalším krokem a každou další pěstí ztrácel Simon proti více splátcům šanci na výhru. Nejspíš by jich pár pobil, ale pár není dostatek. Pokud by měl navíc splátce před ním jakoukoliv zbraň, Simon by podle všeho nedokázal uhnout. Jeho vystoupení skončilo podobným výkřikem jako na začátku.

_____

,,Alison Halperin, druhý kraj."

Alison sešpulila rty a prohlédla si všechny zbraně vyskládané před ní. Vztáhla ruku k sekeře a přitiskla svojí studenou dlaň na rukojeť. Vytáhla sekyru z držáku a její ostrá čepel se zaleskla na bílém světle. Alison přimhouřila oči a  poté vrhla sekyru do terčů ve tvaru panáků. Sekyra se nezasekla přesně uprostřed, ale dost blízko na to, aby to danému splátci pořádně ublížilo. Vzala do ruky další sekyru a znovu ji vrhla stejným směrem. Tentokrát byla sekyra ještě dále od středu, než ta před tím. Alison se zamračila a vzala do ruky poslední sekyru. Postavila se pevněji, rty sešpulila ještě více a oči skoro zavřela. Poté svou největší silou poslala sekyru do terčů. Nebyl to střed, ale bylo to nejbližší místo od středu terče, kam sekyru dokázala vrhnout.

_____

,,Thomas Snake, třetí kraj."

Splátce třetího kraje si prohrábl až moc načesané vlasy a ušklíbl se. Tohle má v kapse. Lehkým krokem se vydal ke zbraním a sáhnul po dýkách. Došel až moc blízko k terčům a vrhl jednou dýkou. Ta se zasekl uprostřed terče, ale Thomas byl tak blízko, že bylo těžké se netrefit. Dále už blonďatý splátce dýky nevrhal, ale vrhl mezi panáky a začal do nich bodat. Nebyl to tanec. Ani kdybyste hodně snažili tam ten tanec najít, nebyl tam. Nebylo to elegantní, ale muselo to být účinné.  Samozřejmě by tento styl boje nevydržel dlouho, ale vydržel by dostatečně dlouho na to, aby mohl Thomas od útočících splátců útéct.

_____

,,Zoe Newt, třetí kraj."

Tmavovlasé splátkyni se vrhly prsty po zbraních, až nakonec narazily na kovové hvězdice, které připomínaly stříbrné hvězdy na nebi. Zoiny prsty  byly rychlé a šikovné a už mezi nimi svírala několik hvězdic. Došla na úroveň, kde se normálně staví splátci, když chtějí něco vrhat na terče. Zoe byla nervózní a šlo to poznat. Potila se neuvěřitelně a občas jí do očí sjela kapka potu a štípala tam. Jednou se ji pokusila otřít a udělala si šrám na čele, jak zapomněla, že má v ruce hvězdice. Její ruce se potily taky a to hodnotícím ukázalo to, když jí jedna hvězdice vyklouzla a s kovovým zacinkáním dopadla na zem. Její hody byly ale přesné. Viděli jste jenom stříbrný záblesk a pak hvězdici, která byla zaseknutá až do poloviny přesně ve středu terče. Když bylo po všem, Zoe si setřela rudou krev z čela a uklonila.







__________
Aaaaaa, jupí! V neděli k nám přišli dva týpci a stali se z nich superhrdinové! Proč? No protože nám opravili wifi!!! Yeah! Bohužel jsem v neděli potřebovala odevzdat hotovou seminární práci a měla jsem z toho tak jednu polovinu, rozhodla jsem se, že tenhle ten díl dopíšu dneska. Jo já vím, že to není žádné odškodnění, hlavně protože je to fakt krátký, ale co se dá dělat. Držte mi palce na příští týden (hlavně protože píšu mega velký test z matematiky, který nejspíš podělám, protože sotva zvládnu vypočítat jedna plus jedna, ale nevadí), abych napsala další kapitolu:))) Doufám, že se alespoň tahle trochu líbíXD

Váš Hunger Games 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat