Uživali su u hrani, osim udara talasa od stjene i javljanje galebova dok su slijetali ništa se drugo nije čulo . Emir njenu zamišljenost prekinu pitanjem za hranu, ona mu smješkom potvrdi da je uživala i ako je bila iznenadjena , nikad ne bi očekivala da neko poput njega izabere stjenu pored luksuznih restorana. Još je jedno vrijeme ćutao i prije nego je ona krenula da skuplja nered koji su napravili dok su jeli, bacala je ostatak hrane u vodu zadovoljno se smješkajući . Emir preuze smeće i baci pogled preko ramena na nju dok je koračao prema kanti za smeće , primjeti da se skupljala kao da joj je bilo hladno i pozva je u auto , paleći odmah grijanje. Bio je topao dan ,ali pomalo hladan vjetar je nakon dužeg vremena ledio kosti. Smjesti se pored njega na sjedište očekivajući da će odmah krenu . Čekala je par sekundi i onda se lagano okrenu gledajući ga upitno. Bio je jednom rukom nagnut na prozor pridržavajući glavu dok se drugom rukom igrao po volanu kao da je svirao muzički istrumenat . Shvatila je da nije imao namjeru da odmah krenu i pomalo nervozno se pomjeri u sjedištu . Emir istog trena krenu da priča kao da je i sam želio da što prije okonča pomalo i čudnu situaciju u kojoj su se našli .
-"Nemamo puno vremena otac i sestra bi ubrzo trebali biti kod kuće . Zato ću ti ukratko ispričati neke ključne stvari a ako bude prilike neki drugi put ću ti ispričati sve u detalje ... O Bože odakle da krenem a da me pogrešno ne shavatiš ?! Evo ovako stvari stoje , moja sestra je sebi pokušala da oduzme život kad je saznala da je ljubav njenog života ustvari bio s njom zbog novca i statusa u društvu . Mene nije toliko pogodilo saznanje da je moja zaručnica bila dio njegove igre i sestra i ja smo igrom slučaja doznali istinu. Dvije sedmice poslije sam dobio poziv koji još nisam u stanju zaboravit.... Sestra je prebačena u bolnicu gdje bi doktori možda i odustali da teta Naza nije povukla svoje veze ... Povratili su je medju žive sa velikim oštećenjima jetre i ostalih organa. Ali njena borba je nastavljena tek nakon površinskog oporavka samo da bi mogla da otputuje na daljnje liječenje . Otac tvrdi da je se potpuno oporavila a i meni izgleda sasvim dobro i ako je liječenje trajalo više od dvije godine . Iskoristila je svoj boravak i završila je univerzitet kako bi pokrila svoje stvarno stanje i liječenje jer joj je ponos postao jači . Od mene je tražila da svima dokažemo da smo jaki i da smo prošlost dali zaboravu , ali to u našem društvu ne ide tako lako. Biće ti jasnije kad večeras upoznaš nekoliko djevojaka iz našeg okruženja . "
Lejla se pomjeri kao da joj je bilo neugodno kako je sjedila i tiho nesigurno upita -"nije mi jasno šta hoćeš od mene ? Razumijem da si radostan zbog sestrinog ozdravljenja i što konačno dolazi kući . Da se primjetit po tvojoj priči da ti je nedostajala i da ste mnogo bliski. Ali mi nije jasno zašto si mene uvukao u nešto što nisam sigurna ni da želim ... Kao prvo poznaješ me manje od 24 sata i ne znaš ništa o meni ..."
Emir je iznenadi kad se nagnu bliže njoj uzimajući joj obe ruke u svoje . Pomalo zbunjena i nesigurna samo je nijemo gledala u krilo gdje su joj ruke opušteno uživale u njegovim. Zatvorila je oči i proguta dubok uzdah koji joj se ote iz grudi kad Emir progovori .
-"Želim da večereas budeš uz mene kao moja djevojka ! "
Nije joj dozvolio da izvuče svoje ruke iz njegovih i ako je pokušala više puta .To joj je pomalo iznerviralo i zasmetalo pa je odlučno krenula da priča .
-" Žao mi je ... Ja dolazim iz drugog svjeta i nisam navikla niti sam odgajana na način kako vi živite . Kod nas je mnogo drugačiji način odrastanja , ženidbe , udaje ... Sve je mnogo drugačije . Čak ni ovaj moj dolazak ovamo nije moj otac rado odobrio. Nisam sigurna šta misli jer sa mnom je prestao da priča od kako su laži i klevete o meni prije više od dvi godine krenule da se šire. U Istambul sam došla da se školujem i da do neke granice sredim svoj život , a ne da ga upropastim još više . "
Emir bez riječi pusti njene ruke i pomalo prebrzo krenu da ih vozi nazad kući . Vožnja je prošla u tišini , izgledalo je kao da su oboje mislili isto. Ona je grickala usne bojeći se da ga pogleda . Dok je Emir nekoliko puta kad su se zaustavili na semaforu bacio krišom pogled . Nije mogao da povjeruje da ga je sve više privlačila jer je bila drugačija . Bio je se zasitio načinom života koji je vodio do sada i odavno je bio spreman da se smiri i povuče , noćni izlasci i opijanja mu više nisu značili ništa . Nije više razumio kako mogu smatrti uživanje kad se idućeg dana nisu mogli prisjetit ni naziva lokala gdje su navodno uživali . Usporio je na ulazu u dvorište i skrenu stazom koja je vodila do garaže na kraju imanja . Zaustavio je Lejlu kad je krenula da izadje istog trena kad se auto zaustvilo rječima ili bolje rečeno pitanjem od kojeg se izgubila. -"Da li bi promjenila svoje mišljenje ako ti odmah sad ponudim brak?"
Shvatio je da ju je malo i uplašio pa je krenuo da traži izlaz pokušavajući i samom sebi da objasni, jer je zbunio i samog sebe .
-"Razumio sam da kod vas nema izlazaka i kontakta sa djevojkama prije zaruka/ braka ... Nisam siguran kako funkcioniše ali po tvojoj priči sam shavtio da upoznavanje kreće tek nakon stajanja pred matičarem . Meni nije problem da se odmah sutra oženim s tobom ako je to jedini način kako bi pristala da usrećiš moju sestru ... Osjećam se dužan jer na neki način moja je krivica što je nisam zaštitio kad je trebalo..."
Lejla se nervozno nasmiješi i krenu da izlazi iz auta, dok je uzimala haljine sa zadnjeg sjedišta ugleda njegov tužan oboren pogled i osjeti neku želju da mu olakša . Zakašljala je se kako bi mu skrenula pažnju i on izadje iz auta upitno je gledajući . Oborila je pogled jer osjeti neki sram pred njim, nije mogla rječ izgovorit dok ga je gledala u lice . Začu vrisak i veselje i nasmijanu djevojku koja je širila ruke trčeći im u susret . Lejla brzo u starhu da ne bi zakasnila mu reći izusti-"Pristajem da ti budem djevojka ." Grlio je sestru dok su mu se oči punile suzama i preko njenog ramena pogledom se zahvali Lejli kao da je bio spreman učiniti sve za nju .