Deveti Dio

640 52 2
                                    

Misli su pratile njen pogled negdje u daljinu , lagano skloni pramen kose koji joj zasmeta na licu a vjetar ga je uporno tjerao da joj smeta . Jedna suza joj skliznu niz obraz i ona u strahu da više neće moći da zaustavi rjeku koja je ovih dana često tekla iz njenih očiju , odlučno stiskajući prstima obrisa trag sa oba obraza i okrenu se ulazeći u maleni stančić koji je za nju posljednja tri mjeseca bio dio terapije "zaborav".

Tetka Naza i Emirova majka su podržale njenu odluku . Da bi se rješila prošlosti i izbrisala sva sjećanja , prijeko joj je bilo potrebno da ode daleko . I ako nisu željele da povrijede Emira i nije im bila namjera da ga razočaraju na kraju se i to desilo . Gledale su ga kako iz dana u dan sve više tone isto kao da im je davao reprizu od prije dvije godine . I svaki put su teško podnosile zatvaranje u sobu iz straha da ne bi popustile i rekle mu istinu koja bi možda još više otežala situaciju . Tješile su jedna drugu jer nije bilo lako kriti istinu , umješale su se u sudbinu i prihvatale posljedice i ako nisu bile sigurne da li su uradile pravu stvar.
Lejla ih je ubjedila da jedino rješenje je njen odlazak , jer kako je kroz suze rekla da nije sigurna koliko dugo će moći da izdrži proganjanje Borana , a sad i Sinana jer po njenoj procjeni ni jedan nije imao namjeru odustati , i najmanje što je željela je da povrijedi Emira jer je i onako i sam imao dovoljno bola iz prošlosti . Uvjerila ih je da će svojim odlaskom odmah na početku olakšati oboma prije nego se stvari izmedju njih još više zakomplikuju.

Uze laptop i spusti ga na krilu , nije ga odmah otvarala kao da je se predomišljala , i kao da je skupila dovoljno snage otvori ga i kao da je žurila da se ne bi predomislila ukuca šifru i isto tako brzo otvori stranice društvenih mreža . Ni na jednoj nije mogla da nađe novosti i slike o Emiru , Mira je se pojavila na nekim dobrotvornim večerama ali u društvu oca i majke . Onako brzinski predje po ispisanom tekstu i dodje do zaključka da im je biznis cvjetao i da su mnogo toga postigli u posljednja tri mjeseca . Nije znala zašto ali osjeti neku tugu , sad kako je razmišljala trebala je Emiru ispričati kako stvari stoje i prepustit njemu da nađe rješenje koje bi sigurno bilo bolje nego je ona u strahu donijela vukući njegovu majku i tetku zajedno sa sobom . Zatvori laptop i spusti se na jastuke pokušavajući da utone u san u nadi da će jutro sa sobom donijeti snagu da sve ovo izdrži.

Sinan je kao začaran uzalud pratio Borana u nadi da će preko njega doći do Lejle . Mrzio je samog sebe jer nije pratio svoje srce , propustio je možda jedinu šansu koju mu je sudbina pružila da bude sretan jer je povjerovao drugima . Sad su mu se svi djelovi puzle složili i dobio je jasnu sliku da je pao kod prvog ispita koji se ljubav zove , pustio je da mu iz ruku isklizne jedina žena koja je jednim svojim pogledom ispod gustih trepavica u njemu budila nemir i strast od koje bi mu srce zadrhtalo . Nije imao namjeru da odustane , naročito sad kad je saznao da ni Emir nije znao gdje je otišla , a njegovo mišljenje je dijelio i Boran . Kad je se više puta uvjerio da Emir nije imao veze sa Lejlinim nestankom odlučio je da potegne sve veze i poznanstva kako bi došao do bar neke važne informacije . Ali ni to mu nije pomoglo , njegov novac i status je vrijedio samo u rodnom kraju , ovdje je bilo sve drugačije i sve je vrijedilo mnogo više a neke informacije nisu čak ni imale cijenu .

Mira je upadom u svoju sobu uzdrmala Emira koji je već bio na granici predaje i odustajanja . Osim što je Lejla zapalila plamen i nestala nije imao razloge da se bori . Nije imao više ni snage a ni volje da preživljava isto . Večeras je odlučio da se ponovo baci u rjeku provoda preuštajući se viru koji je trebao da ga odnese u nepoznatom pravcu , jer više nije želio nešto posebno mada je u dubini duše osjećao da to nikad nije rješenje ali u ovom trenutku on nije znao za bolje.

-"Vidi Emire , glavu sam skoro razbila razmišljajući o Lejli da mi je malo čas sve nekako bilo jasnije ... Ona je ono veče kad smo se vratili pod izgovorom glavobolje otišla na spavanje i već iduće jutro nestala . Svi tvrde da je samo u zemlju propala i niko ništa ne zna . Jesam li u pravu?"
Emir skupi obrve i upitno pogleda Miru , nije mu bilo jasno od kud ona sad sa temom "Lejla" se stvori ispred njega kad je izgledala mnogo više ljuta na nju zbog odlaska bez pozdrava i bilo kakvog objašnjena . Mira shvati da ga je pomalo i zbunila pa nastavi da priča sjedajući na njegov krevet grleći jastučić koji je prvi dograbila .
-"Sigurna sam da teta Naza ima veze sa njenim odlaskom ... A možda čak i naša mama . Njih dvije su mi posebno nekako čudne od Lejlinog odlaska i mnogo češće odlaze u grad nego uobičajeno . To bi ti trebao da znaš bolje od mene jer koliko se sjećam prije mog odlaska nisu bile baš ovako bliske ."
Emir se spusti pored sestre iznenadjen njenom promjenom od kako je otišla na liječenje i sad , mnogo je bila zrelija i kako mu se sad učinio i jača od njega . Ona je uspjela što mnogi nisu , svu bolnu prošlost je dala zaboravu , malo težim putem ali je uspjela .
Zamišljen krenu da sklapa plan postaknut Mirinom idejom , osmjeh mu se pojavi u ćošku usana dok mu se neki sjaj u očima pojavi kao da je uspio u pronalasku rešenja i istine . Spusti poljubac na Mirino čelo prije nego je privi u zagrljaj , tiho kao da se bojao da ni zidovi ne bi čuli njegov plan joj u kosu prošaputa -"Tvoj zadatak je da mamu i tetu Nazu na neki način zabaviš dok ja nadjem način kako da provjerim njeno stanje na bankovnom računu . "
Mira zadovoljna svojom upornošću ,namignu bratu i bez mnogo gubljenja vremena  se odmah baci na izvršavanje zadatka .

Izbriši sva sjećanja Where stories live. Discover now