první setkání ❤️

115 4 3
                                    

Z pohledu J Hopa:
"Crr, Crr" rozespalý jsem sáhl na mobil, přišla mi SMS od Jimina.
Jm: „ máš za cca půl hodiny čas?"
Jh: „ Jasně co potřebuješ?"
Jm: „ s někým tě seznámím"
Jh: „ ok tak kde je sraz?"
Jm: „ u mě :D"
Jh: „ Ok tak já přijdu :D"
Odložil jsem telefon a šel se najíst.
Jelikož jsem nevěděl co si mám udělat na snídani tak jsem experimentoval (málem jsem zapálil kuchyň) ale palačinky se mi povedly.
Mezitím co jsem jedl, tak mi napsal Jimin: „ změna plánu"
Jh: „??"
Jm: „ momentálně stojíme u tvého domu :D"
Vyskočil jsem ze židle a řekl: " no tak doufám že si s tím někým budu rozumět"
Šel jsem otevřít, jen co jsem otevřel, mě obejmul Jimin a řekl: „ Jungu tohle je Yoongi"
Sg: „Ahoj" a usmál se
Zastavilo se mi srdce nebo je ten kluk fakt tak boží? Řekl jsem si v hlavě
Pak jsem jenom řekl na hlas „ Ahoj"
Tak tu jen tak nestůjte a pojďte dovnitř.
Chvíli jsme si všichni povídali a pak najednou Jimin řekl: „ No nic jdu na WC" a odešel.
Chvíli bylo jenom trapný ticho a pak mi Yoongi řekl: „ víš o tom že máš sexy zadek?"
Jh: „eeeehhhh, víš že ty taky?"
Sg: „ nechceš mi dát tvoje tell. Číslo? že by jsme se někdy sešli sami"
Jh: „Jasně tak já ti ho napíšu a ty mi zase napiš tvoje"
Sg: „Ok"
Jen tak jsem se podíval na Sugu a on se podíval zas na mě, naše oči se střetly, nedalo se odolat jeho očím, měl je tak překrásné.
Chvíli jsme se na sebe takhle dívaly a pak řekl Jimin: „ tak jsem tu"
No a pak to byla nekonečná konverzace.
Cca po 2 hodinách Jimin prohlásil že by už měli jít, souhlasil jsem i když mě štvalo že odejde i Suga, ale tak jsem s tím nic nemohl dělat.
Rozloučil jsem se s nimi, při odchodu na mě mrkl, tak jsem na něho taky mrkl.
Trochu jsem pouklýzel a pak jsem si šel sednout na postel, přemýšlel jsem o Yoongim, zamilovaně jsem "spadl" do postele, jelikož jsem potřeboval přemýšlet dobře tak jsem si pustil písničky a krásné se mi u toho povedlo usnout.

Vím nic dobrého, ale za pokus to stalo 😂❤️ pokud se vám tahle část líbila můžu napsat další 😂❤️


Why Not? ❤️[CZ] (Sope)Kde žijí příběhy. Začni objevovat