Her Doğru Her Yerde Söylenmez

85 4 0
                                    

Yillar once amcası yengesine bahçeden Yiğit'e toplattirdigi çiçekleri sanki kendi satın almış gibi hediye olarak vermişti.Yiğit amcasının evine geldiğinde yengesinin sevinçten havalara uçtuğunu görmüştü.Yengesi "Çok güzel çiçekler Allah bilir kaç lira para saydın hiç gerek yoktu"demişti.Yiğit ise donup "O çiçekleri ben bahçeden topladım yenge " demesiyle amcasından okkalı bir tokat yemişti.O acıyla eve doğru kaçmisti.Annesi onun dudağının patladığını görünce Yiğit başından geçenleri anlatmıştı.Annesi olayları dinledikten sonra gülümseyerek "Oğlum bu yaşına geldin hala öğrenemedin mi her dogru her yerde söylenmez.."

Yıllar önce yaşadığı bu olay Yiğit'in suan ki durumuna bir hal çaresi buluyordu.Doğrularını burdan geçene kadar saklayacaktı.Tüm uçakta geçirdiği tüm süre zarfında bunu düşünmüştü.Taksiyle hava alanına gelirken  dahi 4 siyah arabayla takip edildiğini farketmişti.Sonra aklına annesinin o sıcak sarılması gelmişti.O bir daha aklından çıkmayacak bir sarılmaydı.Yavaş yavaş pasaportlari göstereceği alana doğru yaklaştı.Pasaportunu gişedeki adama uzattı.Adam ismi görür görmez ayağa kalktı ve arkaya gitti.Arkadan 3 tane siyah takım elbiseli adam çıktığını gördü.Adam yerine oturarak Yiğit'e pasaportunu verdi."Onları takip et"dedi.Yiğit hiç itiraz etmeden adamları takibe koyuldu.Adamlar onu başka bir ucağa götürdüler.Yiğit ucağa bindiğinde uçağın özel bir uçak olduğunu anladı.Koltukların olduğu bölüme girdiğinde içerde biri oturuyordu.Adam Yigit'i görünce hemen kalktı ve selam verdi.Tokalastilar."Buyrun" diyerek koltuğa oturmaya davet etti.Yiğit koltuğa oturunca koltuğun nasıl rahat olduğunu daha iyi kavradı.Sonra karşısındaki adam konuşmaya başladı."Sayın Yigit öncelikle şunu söylemek istiyorum uçak farklı olsa bile biz yine Zürih'e gidiyoruz.Zürih'e gittiğimizde sizi bir otele götüreceğiz.Orada güvende olacaksınız.Hiç merak etmeyin emin ellerdesiniz."Yiğit kafasini kaldırdı ve adama baktı."Bir sey sorabilir miyim?" Adam kafasıyla onayladı."Neden özel uçakla gidiyoruz ?Neden biletimin olduğu uçakla değil ?"Adamın gözü birden parladı.Yiğit bu parlamadan korkmustu.Bu sırada uçak büyük bir gürültüyle havalandı.Güzel bir hostes onlara iceceklerini ikram etti.Adam ickisinden bir yudum alarak Yiğit'e baktı."Sayın Yigit suanda bilet aldığınız uçak düştü ve sizde öldünüz.Bundan sonra bir ölüsünüz."Yiğit bunu duyduğu anda boğazına bir sey yapıştı ve o şey gitmiyordu.Suan annesi, ailesi, arkadaşları onu ölü olarak biliyorlardı.Adam tekrardan konuşmaya basladı."Istediğiniz tum bilgilere Zürih'te ulaşacaksınız.Isterseniz biraz dinlenin."Bu Yiğit'e mantıklı gelmişti.Belli bir zaman sonra adan Yigit'i sarsarak uyandırdı."Geldik" dedi.Hemen Yiğit siyah bir ciple ağaçların arasında bir yere götürüldü.Arabadan indiğinde karşısında fiskiyesi olan büyük bir villa vardı.Siayh takım elbiseli adamları takip ederek devam etti.Içeriye girdiğinde kendi yaşıtı olan cocukların başka bir adamı dinlediklerini farketti.Oda adamı dinlemeye koyuldu."Arkadaslar burda 2 ay süreyle bir egitimden geçeceksiniz.Eğitimin sonunda size asıl misyonunuzu söyleyeceğiz.Iyi sanslar."diyerek konuşmayı kısa tuttu.Yanına gelen başka bir adam "Ilk eğitimden başlıyoruz" diyerek o iki aylık Yigit'in hayatını değiştirecek olan eğitim sürecini başlattı.Her sabah koşu ve dikkat eğitiminden geçiyorlardı.Öğleden sonra ise onları matematik ve fizik aağırlıklı dersler bekliyordu.

Günler,haftalar,aylar geçti.Her geçen gün Yiğit'e yeni bir sey katıyordu.O villadan ayrılmadan bir gün önceki gece ilk gün konuşan adam bir konuşma yapacaktı.Adam kürsüye çıktı ve konuşmaya basladı."Gençler,Uyanış Takımı sizler 2 aylık eğitimden geçmiş özel bir takımsınız.Birbirinizi asla kaybetmeyeceksiniz.Burda geçirdiğiniz zamanı asla unutmayacaksınız.Bildiğiniz üzre suan hepiniz devletiniz tarafından ölü sayiliyorsunuz.Bundan 10 yıl sonra burda yeni kimlikleriniz ile bulunacaksınız.Hepiniz ayrı şehirlerde yeni bir hayata baslicaksiniz.Ailenize gerekli bilgilendirilmeler yapıldı.Icinizdeki uyanış ateşi sönmesin iyi eğlenceler"diyerek konuşmayı bitirdi.Bittiği anda bir adam kimlik dağıtmaya basladı.Yanında ise uçak bileti veriyorlardı.Yiğit kendine ait olan sahte kimliği ve uçak biletini aldı ve siyah arabayla hava limanına götürüldü.Ucağa bindiğinde artık eski Yiğit değildi.Hemen koltuguna oturdu.O sırada sadece şanssız insanların başına gelebilecek saçma sapan bir sey başına geldi.Hostes yanına yaklaştı ve "Sen Nuran teyzenin oğlu Yiğit değil misin " dedi.Yiğit hostese garip garip baktı."Hanımefendi sanırım karıştırıyorsunuz " dedi.Hostes ona uzun uzun baktı.Sonra yoluna devam etti.Hostes gittikten hemen sonra yanındaki adam Yiğit'e döndü."Sen artık gizli bir gorevdesin Her Doğru Her Yerde Söylenmez" dedi.Yiğit hala hu olayların şokunu atlatmaya çalışırken uçak büyük bir gürültüyle havalandı.Yiğit artık bu olaydan geri dönüş olmadığını anladı.Gözlerini yumarken son hissettiği şey annesinin sarılmasıydı.

UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin