Zürih Bileti

38 3 0
                                    

Nicholas başarılı geçirdiği 7 senelik avukatlık hayatını neden boyle saçma bir evlilik için bıraktığını bir kez daha düşündü.19 senedir Fransa'daydı.Başarılı bi şekilde bir.universite hayatı gecirmisti.Ondan sonra çalıştığı 7 senelik hayatında büyük iş adamlarının bile avukatlığını yapmıştı.Bir gün Londra gezisinde o açık tenli Iskoç'a vurulayacağını ve o kızla evlenecegini hiç ummazdi.Evlendikten sonra eşi ondan avukatlığını bırakmasını istediğinde bunu bir kaç kez düşünmesi gerektiğini bir kez daha aklından geçirdi.Avukatliktan ayrıldıktan sonra eşinin akrabasının şirketine girmişti.Orda çalışıyordu.Ilk seneler normal devam ederken birkaç sene sonra tartışmalar başlamıştı.Ama her şey bugün sonlanacaktı.Eşiyle ilk defa tatile gidecekti bileti ve saati tamamiyle Nicholas ayarlamisti.Ucağa binip koltuğuna oturduktan sonra eşine küçük bir buse kondurdu.Göz göze geldiler.Belki bu güzel kadının hayatını harcamıştı.Bunun yüzünden kendini affetmicekti.Kim bilir arkasından ne çok uzulecekti kadıncağız.Bunların hepsini düşünürken uykuya daldı.

Uçağın ilk iniş anında uyandırdığı o büyük gürültü Nicholas'ın uyanmasına neden oldu.Uyandığında sol gögsünün üzerinde eşi Sarah'nın eli ve ona hayranlıkla bakan büyük yeşil gözlerini gördü.Gözünden istemsizce bir gözyaşı döküldü ama bunu Sarah'a farkettirmedi.Pasaport kontrolüne giderken sağdaki takım elbiseli adamları gördü.Adamlarla bir saniyede olsa göz göze geldi ve doğru yerde.olduğunu anladı.Pasaportunu görevliye uzattı.Görevli pasaportu gördükten sonra hemen takım elbiseli adamlar geldi.Sarah telaslanmaya basladı.Nicholas hemen arkasını dönüp bunun sıradan bir kontrol olabileceğini söyledi ve adamları takip etti.Adamlar önde Nicholas arkada giderken Nicholas yavaşça kimliğini çıkardı pasaportuyla beraber en yakında ki çöp kutusuna attı ve " Çok beklettin mi " diye sordu.Adam " Herşey hazır.Yarın zaten hemen gorevinize başlayacaksınız" dedi.Aradan geçen 45 dakikadan sonra kapıda gene o adamı gördü ve hiç değişmediğini farketti.Adam kafasini kaldırıp"Sizi tekrardan görmek güzel Bay Yiğit" dedi.Yiğit'in ajanlığı suan başlıyordun.Acaba bu insanları devirebilecek miydi ?..

UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin