1. Bölüm

9.8K 389 127
                                    

-Düzenlendi-

Deniz hem bir insanı paramparça yapan kişilerden birinin adı hem de o kişiye huzur veren bir suyun adı. Eş sesli kelimeler vardır ama böylesine rastlanmamıştır. Bir isim hem bir insanın dünyasını parçalıyan hem de o parçaları küçükte olsun takan bir görev görüyor.

O dünyası parçalanan kişi ben, parçalayan kişi abilerimden biri, o parçaları sadece kısa bir zaman diliminde takan su da deniz.

Benim dünyamı parçalayanlar ailem olması gereken ama bir kez bile ailemmiş gibi davranmayanlar. Babam Murat, en büyük Abim Aras, bir küçük Abim Poyraz, öbür Abim Uzay, en küçük Abim Deniz ikizim Emre ve hiçbir zaman bu aileye ait olmamış olan ben yani Cemre.

Onların yalancı sevgisine kapılmış bir kızım ben. Onlarla her sırrını paylaşan, yaptıkları her şeye göz yuman ve hep üzülen kişi. Kim ister ki böyle bir hayat yaşamayı. Bu olanlar yaşananlar bana nır çok ders verdi. Ve beni öbür kızlar gibi olmamaya zorladı. Mesela babama göre makyaj yapan kızlar mutlu olur ve kendilerini güzel hissedermiş. Bana da bunları hissetmek yasak olduğu için asla makyaj yapamam yada güzel giyinemezdim. Benim erkek kıyafetlerini sevmeyeceğimi düşünerek bana onları alırdı. Alırdı mı dedim yanlış olmuş evdekilerin eskilerini verirdi. Ama ben zaten öbürlerine benzemeyi istemezdim. Kıyafetlerimden de yaşam tarzımdan da memnundum. Zaten belli bir yaştan sonra alışıyorsun. Hep ezilmeye, sevilmemeye, rezil olmaya. Ama bir yerden sonra da isyana geçiyorsun. Bunun sonucunda bayılana kadar dövülmek olsa bile.

Benim isyanlarım çok büyük olurdu. Bir keresinde beni hizmetçi olarak kullanıp kadınların görevi erkeklere hizmet etmek dedikleri zaman onlara bağırmış ve kadın ve erkeğin eşit olduğunu anlatmıştım. Tabiki sonucu beni gülerek izleyen abilerim ve ikizimin kahkahalarına karışan babamın bağırışları ve benim çığlıklarımdı.

Bir keresinde babamdan para çalıp dövüş kurslarına gitmiş. Sonrasında babama karşılık vermeye bailamıştım ama bu seferde hepsi topluca üstüme gelmiş karşılık verme mı engellemişlerdi. Bu çok can yakıcı olduğu için çalışmaya devam etmiş ama karşılık vermemiştim. Tabiki artık okulda ezilmiyordum. Ama babamın buna da bir çözümü vardı. Bilinen en kötü ve kavgacı öğrencilerin olduğu okulu araştırıp beni ona gönderdi. Ve tabiki yandaşçıları tüm sırlarımı ortaya saçtı. Burada hiçbir şey yapamadım. Ne derslerimde başarılı oldum ne de arkadaşlıkta. Burası beni ruhsal anlamda çökertti ve isyancı yanım bunu dışarıya taşımaya cesaret edemedi. Zaten ben zayıflayınca devreye evdekiler girdi. Sırlarımı bilenler herkese açtı, toplu bir baskı oluştu ve resmen bana işkence ettiler. Sabah çok kötü bir şekilde uyanır, kahvaltı için saatlerini harcar ama bir lokmasını yiyemez, okulda berbat bir gün geçirip evde boş yere dövülür hale geldim. Baskı arttıkça, sıkıntı yaşadıkça, nedensiz dövüldükçe  isyancı yanım tekrar uyandı ve yakında harekete geçecek.

Bölüm sonu

Evet ilk olarak aramıza yeni katılan okurlarım. Bu benim ilk kitabımdır ve düzenlemededir.
Zamanında oy ve yorum yüzünden okurkarımla çok sıkıntı yaşadım ama sizle böyle bir sorun olmayacak bilginize. 12 yaşında ve ergenlik döneminde olduğumdan bölümler daha doğrusu düzenlenmemiş bölümler ergence olabilir. Ama düzenliyorum. Umarım beğenirsiniz.

Hayalet okurlarım. Uzun bir aradan sonra düzenle din ve attım. Kısa olduğunun farkındayım ama artık bir durmak lazımdı o yüzden burada kestim. Eskiden olduğu gibi sınır yok artık. Ama belki yorum sınırı gelir onu bilemem.

Eski yeni tüm okurlarım sizden istediğim tek şey yorum yorum yapın sevmediysenizde sevdiysenizde yapın bolca eleştiri ve öneri istiyorum. Kötü yorumda yapın kavga edelim birlikte. Ama yeterli yorum yapın.

Kendinize iyi bakın

Sahte gülüşler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin