2 yıl sonra
Cemre'nin ağzından
2 yıl boyunca Amerika da eğitim gördüm. Şu an da yeraltının en iyi mafyasıyım artık. Eğer bir çetem olduğunu düşünüyorsanız-ki bence düşünüyorsunuz- beni hiç tanımadınız. Benim arkadaşım olma olasılığı var mı Allah aşkına. Hem ben akıllandım kimseye günmek yok, hata yapanı affetmek yok bitti artık değiştim ben.
İntikamımı aynı onlar gibi alıcam sessizce yavaşça. Belli etmeden bitireceğim işlerini. Kalbimi buza dönüştürdüler. Ve şimdi asla yakınmasınlar hak ettiler verdiğim şansları boşa çıkaran da kalbimi buza dönüştüren de onlar. Şimdi acı çekme sırası onlarda. Bakalım bu korkunç lanetten kurtulabilecekler mi.
İlk önce Emre ile aralarına sızıp mahfetmeyi planlıyorum. Bizim Emre ile bir hayalimiz vardı. Tabi beni sevdiğini düşündüğüm o iğrenç zamanlardaydı bu hayal ama yine de çok istediğim bir şey olduğundan gerçekleştirmek için uğraşmıştım. Avukat olmayı hayal ederdik hep. Öğrendiklerime göre o ölen ikizinin anısına diyip hayalimizi gerçekleştirmiş. Onunla aynı üniversiteye gidecektim. Asıl şimdi korksunlar benden.
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Uçak iniş yaptığında havalimanının çıkışında adamlarım beni bekliyorlardı. Yanlarına vardığımda bana arabamı teslim edip kendi arabalarına geçtiler. Ne kadar adamım olsa da arabamı kendim kullanırdım. Asla benden başkası kullanamaz. Sadece sağ kolun kullanırdı. Ama oda arabayı bana teslim etmek için kullanırdı onun dışında oda asla kullanmazdı. Neyse boşverelim bunları.
Nerede kalacağımı önceden halletmiştim. Minik şirin bir ev satın almıştım ve tabiki canım aileme(!) yakın bir evdi. Adamlarım da kendilerine yetecek ve bana çok yakın bir ev almışlardı. Her gün onları izlemeyi planlıyorum. Benim şokumu hala atlatamamışlardı. Mezar için de bir şirket ayarladıkları için onu halletmiştim. Yani o kadar iğrençler ki cenaze bile olmadı. Mezar işleriyle bir şirket ilgilendi. Tamam bu benim işime geldi ama bu ne umursamazlık ya. Birde üzülüp ağlıyorlar çok inandırıcı vallahi.
Bölüm sonu
Allah aşkına sövmeyin bana. Çok üşengeç biriyim. Yani benki koltukta uzanırken kumandayı hemen yan tarafımdan almaya üşen kişi nasıl uzun bir bölüm atabilir ve araryı çok açmamaya özen gösterebilir. En kısa bölüm olduğunun farkındayım. Ama yani sövmeseniz çok iyi olur. Yb yb diye atılan yorumlara cevap vermeyi düşünmüyorum ve onları yorumdan saymıyorum haberiniz olsun. Yorum sınırıda koymayı düşünüyorum neyse siz daha fazla sövmeden gidiyim ben görüşürüz kendinize iyi bakın.
Oy:120
Yorum:200Fazla demeyin okunmalara göre az bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte gülüşler
ChickLitFarketmeden, anlamadan kendi içinde yok olan bir kız Cemre. Babası ona hiç babalık etmedi. Hep onu dövdü ve çocukluğunu elinden aldı. Ama abileri veya ikizi onu görmezden geldi. Ona yardım etmediler. İnsanlar her an acıdı ona. Bu yüzden ağlayamadı k...