6. Bölüm

6.1K 306 100
                                    

Bölüm geldi bölümmmm. Bu bölümü sabırsızlıkla bekleyen galippolat5890 ta ithaf ediyorum. İyi okumalar.

Cemre'nin ağzından

Sessizce ağlamak kolay mıdır sizce? Zorlar mı insanı? Evet zorlar. Kolay gelebilir size ama değildir. Sizi kimse iyi misin diye sormaz sizi kimse duymaz. Bu kolay değildir. Kimsenin sizi görmemesi ya da duymaması sizi daha da üzer daha da ağlatır. İnsanların içinde sessizce ağlardan bu daha da zordur. Çünkü etrafın insanlarla doluyken sana el uzatan olmaz. Ben okulda böyleyim işte. Her adımında her kelime de her göz yaşımda bunu hatırlayarak okuldayım. Böyle daha çok yok olacağımı bilerek her gün okula gidiyorum.

Abimlerin biricik(!) sevgililerini beni aşağıladığı okuldan ayrılsam da benim peşini bırakmadılar kendileri olmasa bile arkadaşları benim hayatımı mahfetti. Babamla yaşadıklarım okuldaki herkesin diline düştü. Abimler bunu bilmelerine rağmen benim okulunu değiştirmemesi izin vermeyip onlara yardımcı oldular. Bende salak gibi onların korkularımla yüzleşmemi istediklerini sanmıştım. Onların asıl amacı bana olan nefretlerini yavaşça göstermekmiş.

Babamda abimlerde benden nefret ediyor çünkü ben annemin katiliyim. Şimdi siz Emreyle ikiz değilmisiniz neden sadece senden nefret ediyorlar diyebilirsiniz. Sadece benden nefret ediyorlar çünkü Emre benden 7 dakika önce doğdu. Annem beni doğururken dayanamadı ya ben ya annem ya da engelli bir ben annem. Annem beni seçmiş ve ölmüştü benim yüzünden ölmüştü. Her şey benim yüzünden olmuştu annem bende dayanamamıştı.

Bu yüzden babam benden hep nefret etti abilerim çok güzel bir çocukluk geçirirken ben her hatamda dövüldüm. Babamı hep haklı bulmuştum ama. Çünkü ben annenin katiliyim.

Bugün benim doğum günüm annenin ise ölüm günüydü. Babamlar her yıl bugün önce mezara gider sonra Emre'nin arkadaşlarını çağırıp doğum gününü kutlarlardı. Ama beni odama kitler ve asla çıkarmazdı. Çünkü ben bir katildim...

Şimdi bizim eve babam gelmiştir hatta belki kutlamaya geçmişlerdir. Ama ben o eve artık adımımı atmıyacaktım. Hiçbir güç beni oraya götüremez. Zaten şimdi yapacağından sonra asla oraya geri gidemem. Artık bitti artık her şey bitti. Bir daha kimse beni üzemiyecek, kimse dövemiyecek çünkü ben yok olan ruhumun yanına gidicem.

C: ARTIK HER ŞEY BİTTİ!!diyerek kendimi kayalıkların yanına attım...

Emre'nin ağzından

Cemre gittikten sonra kızları kovduk. Sırf onu sinirlendirmek için yapmıştık bunu. Zaten birazdan gelir bize tavır yapar ve bizim ondan özür dilememizi bekler şımarık.

Babam gelmiş ve annenin mezarına gitmiştik. Babam önce Cemre yi sorması ama onu kitlemek için odaya gidince bulamayıp bize sordu biz olanları anlatınca ve duygularımızdan bahsedince babam

F: İyi yapmışsınız o katil yüzünden anne sevgisi göremediniz siz. Ama hala obadan özür dileyip onun yanındaydınız artık onun gerçek yüzünü gördüğünüz için sevindim dedi. Babamın sözlerinden sonra ona olan nefretim arttı onun yüzünden benim annem olmamıştı. O benim ikizim değildi ondan nefret ediyorum.
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Bölüm sonu

Bölüm bölüm diye kendinizi paraladınız valla. Dayanamadım attım aslında cuma atıcaktım ama bugün atıyım dedim. İyi demişmiyim. Kendinize iyi bakın artık her cumartesi bölüm gelicek.

Sahte gülüşler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin