Sabah uyandığımda, yanımda birinin uyumasına alışkın değildim. Yavaşça doğruldum. Sabah olmuştu. Viserys yatağın bir köşesinde uyuyordu.
Yataktan kalkıp üstüme sabahlık bir elbise giydim. Aynanın karşısına oturdum.
Kendimi farklı hissediyordum. Viserys ile yaşananlar benim için çok farklı bir şeydi. Ona baktım. O gerçekten de iyi biriydi. Bana asla zarar vermemişti.
Aynada kendimi izledim. Hala aynı bendim. Fakat kendimi, eskiden olduğum insan gibi hissetmiyordum. Öldürdüğüm insanların hayaletleri her gece kabusum oluyordu. Geceleri nefes alamadan uyanıyordum. Kabuslarım asla peşimi bırakmıyordu.
Selene'nin nefessiz kalıp çırpınan bedeni gözlerimin önünden hiç gitmiyordu. Üstünden bunca zaman geçmesine rağmen, hala her gün yeniden ölüyormuş gibiydi.
Viserys'in uyanıp yanıma geldiğini duymamıştım. Kalkıp yanıma geldi ve yanağımı öptü.
"Günaydın," dedi neşeyle. "Günaydın," dedim.
"Bugün neler yapacaksın?" dedi, üstüne kıyafetlerini giyerken.
"Küçük Konsey'e atama yapmam gerekiyor," dedim. "Boreas Hanesi savaşta yanımızda yer aldıkları için Carmen Boreas'ı konseye alacağım. Aynı zamanda erkek kardeşi Ares Boreas şovalye ilan edilecek." dedim.
"Ah, Carmen kesinlikle ilginç bir kadın." dedi. "Dün, Leydi Salin'i küçük düşürmek için elinden geleni yaptı."
Cevap vermedim. Üstüme Carmen'in bana hediye ettiği elbiseyi giydim. Saçlarımı açık bırakarak kafama tacımı taktım ve odadan çıktım. Hizmetçilerin beni giydirmesini sevmiyordum.
Koridor sessizdi. Konseyin bulunduğu odaya girince herkes ayağa kalktı.
En başa geçtim. Salin de konseydeydi.
"Majesteleri," dedi Volare Hemsy. "Savaşta askerlerimiz büyük ölçüde azalsa da, karşı taraftan önemli rehineler aldık." dedi.
"Charlie Arnard'ın uzaktan kuzeni Şövalye Gerian Arnard. Bir kaç Tully, ve Stark." dedi.
"Her soylu lord için 1000 altın ejder istiyorum. Ayrıca, esir alınan soyluları hariç tüm askerlerin kılıç tutukları elleri kesilsin. Bir daha hepsi, Targaryen Hanesine karşı çıkacakken, iki kez düşünmeli." dedim.
"Peki Starklar?" dedi Kilarn. "Onları ortadan kaldıramayız.
"Kızı Betha'yı burada, rehine bırakacak. Yaşlı Kurtun güvenle evine dönmesini sağlayacağım," dedim. "Betha'yı gözden ayırmayacağım. Bir Stark burada kalmalı," dedim.
"Carmen Boreas'ı konseye dahil edeceğiniz doğru mu?" dedi Volare.
"Evet. Onu ve hanesini savaşta, diğerlerinin aksine bize ihanet etmediği için ödüllendirmem gerek," dedim Salin'e bakarken. O bana bakmadı.
"İnsanlar hala Rhae şerefine Kadeh kaldırıyor," dedi Salin. Şaşkınlıkla ona baktım.
"Starklar. Hala onu tahtta görmek istiyorlar," dedi.
"Charlie Arnard'ta." dedi Kilarn. Bunun üzerine Salin ona öfkeyle baktı.
"Charlie Arnard saraya rehine bıraktı. Starklar da bırakacak. Rhae'nin cesedi orda kalmaya devam ettikçe, ümitleri bitecek." dedim. "Lord Kilarn, sizinle yalnız konuşmalıyım." diğer herkes dışarı çıkarken ben Kilarn ile kaldım.
"Lord Kilarn," dedim. "Prens Viserys ile olan evliliğimden sonra, doğacak olan çocuğum Ejderha Kayası'na gitmeli, değil mi?"
"Evet majesteleri. Varis olarak ilan ettiğiniz çocuk, Ejderha Kayası'nda, taht sırasını beklemelidir." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROWN FOR QUEEN. (Kraliçe #2)
FanfictionKraliçe serisi 2. kitap. 7 krallığın kraliçesi Rhaenys Targaryen'in çalkantılı ölümünün ardından diyar ayağa kalkmıştı. Hiç bir evladı olmadığı ve kardeşi tahtı kabul etmediği için taç, kuzeni Daenara Targaryen'e takılmıştı. Peki Daenara tahtı kor...