Harry se ráno probudil celkem brzy a oproti včerejšku i s dobrou náladou, protože teď věděl, že má opravdového přítele, který má stejně těžký život jako on a který mu porozumí.
Opatrně vstal a vydal se do koupelny, provést ranní hygienu. Až byl hotov, převlékl se do své školní uniformy a šel si prostudovat rozvrh, který našel na svém nočním stolku.
Zjistil, že dnes mají dvouhodinovku ve sklenících společně s Mrzimorem, hodinu Přeměňování, hodinu Obrany proti černé magii s Havraspárem, pak oběd a nakonec dvouhodinovku Lektvarů se Zmijozelem. Ačkoliv Harry lektvary moc nemusel, docela se na ně těšil, protože doufal, že si sedne s Dracem.
Mezi tím se probudili i ostatní obyvatelé této ložnice, a tak se Harry rozhodl pomalu jít na snídani. Asi po čtvrt hodině tam přišel Ron ruku v ruce s Hermionou, s Harrym se pouze pozdravili a pak už měli jen svůj vlastní svět. Harry si všiml, že i Draco sedí sám. Což mu trochu zmírnilo jeho dobrou náladu.
Po vydatné snídani si Harry skočil do věže pro tašku s učebnicemi. První hodinu měli Bylinkářství s profesorkou Prýtovou. Ta je přivítala v novém školním roce a konec hodiny a celou druhou hodinu strávili opakováním toho, co se za uplynulých pět let naučili. Nebelvír i Mrzimor si po těchto hodinách připsaly několik bodů.
Další hodiny se nesly v podobném duchu, akorát v Obraně proti černé magii se jim profesor nejprve představil a až pak začali s opakováním.
Pak měli šesté ročníky hodinovou pauzu na oběd. Harry neměl moc hlad, a tak si vzal jen jablko. Hned, jak vyšel z Velké síně potkal Draca a tak se spolu po cestě do Laboratoří domluvili, že si na Lektvary sednou spolu, což Harrymu opět zvedlo náladu.
Snape se s popřáním štěstí do nového školního roku ani neobtěžoval, a jakmile jim vysvětlil, co budou v letošním roce dělat, nadiktoval jim příslušnou stranu v učebnici a nechal je pracovat. Merlinžel si Harry učebnici zapomněl a i když mu s Dracem nakonec vystačila jen jedna, na konci hodiny si ho k sobě profesor zavolal a oznámil mu, že ho bude v 11 hodin večer očekávat u Velké síně.
Harry se s ním tedy rozloučil a odešel z učebny, před níž na něj čekal Draco.
,,Draco, máš něco v plánu na odpoledne?" zeptal se Harry.,,Ne, proč se ptáš?" řekl trochu posmutněle zmijozel.
,,No, jen mě napadlo, jestli by jsi se mnou nechtěl jít do knihovny?" odpověděl mu Harry a Draco se na něj, teď už se šťastným výrazem, podíval a řekl mu:
,,Moc rád."
Dvojice strávila v knihovně celé odpoledne, nejprve si udělali společně úkoly a pak se bavili o tom, jaký měli celkově dnes den a dostali se dokonce k volbě povolání. Draco mu řekl, že by byl rád lékouzelníkem a Harry ho v tomto návrhu jen podpořil, protože věděl, jak mu zejména Lektvary jdou. Pak se dostali k Harryho volbě, nebelvír řekl, že uvažuje nad bystrozorem, ale není si jistý.
Po hezky stráveném odpoledni se vydali do Velké síně na večeři, každý ke svému stolu.
Po večeři se ještě rozloučili a Draco Harrymu řekl, ať zkusí být na Snapa milejší a ať mu zkusí neodsekávat, že potom se i Dracův kmotr bude chovat líp.
Když Harry vešel do společenky, prohodil pár slov s Ronem a Hermionou a řekl jim o dnešním trestu, pak už se vydal do ložnic, přichystat si učení a i oblečení na trest, jelikož tipoval, že půjdou do lesa trhat nějaké kytky.
ČTEŠ
Jednou se vrátím || SNARRY, LINNY
FanfictionHarry nastupuje do šestého ročníku společně s jeho přáteli a přítelkyní Ginny, myslel si, že tento rok bude stejný jako předešlý, ale zmýlil se, Harry si během roku uvědomí, jaké je doopravdy orientace a s Ginny mu to přestane klapat, také během rok...