Snape seděl u Harryho postele až do rána, nikdy by nevěřil, že zrovna tenhle zatracený nebelvír ho donutí zpytovat svědomí.
Flashback
Pohled Severuse Snapa
Po tom, co jsem odrazil vlka, jsem doběhl k nebelvírovi a pohlédl mu do jeho krásných smaragdových očí. ,,Lily." Zašeptal jsem. Teď už jsem v Potterovi neviděl jeho otce, nýbrž jeho matku, Lily, kterou jsem vždy miloval.Najednou víčka spadla a já usoudil, že nemám moc času, jelikož kaluž krve se okolo Harryho čím dál tím zvětšovala. Upadl do bezvědomí, kvůli vysoké ztrátě krve a nebo ho ten vlk odhodil tak, že spadl na hlavu a má lehký otřes mozku.
Proto jsem rychle vyčaroval patrona a poslal ho se vzkazem pro Poppy, co se stalo. Jakmile se laň vzdálila, bodlo mě u srdce. Lily. Teď nemůžu dopustit smrt jejího syna.Zkoušel jsem provést několik hojících kouzel, ale žádné z nich nedokázalo zastavit krvácení, rány byly moc hluboké. Snad si s tím Poppy poradí. Vyčaroval jsem nosítka, položil jsem na ně Harryho a vydal se nejkratší možnou cestou z lesa a pak do hradu. Merlinžel to jinak nešlo, jelikož přemísťování by jeho stav ještě zhoršilo.
Když jsme dorazili na ošetřovnu, Poppy na nás už čekala. Skoro se jí, z pohledu na bezvládné tělo, podlomila kolena. Hned mu začala zacelovat rány, ale nešlo jí to stejně jako mně, a tak jsme spojili síly a zranění zacelili. Pak mu madame Pomfreyová dala silnou dávku Dokrvovacího lektvaru a provedla pár diagnostických kouzel, aby zjistila, zda není zraněn nějaký z orgánů nebo jestli nemá vnitřní krvácení, což se naštěstí nepotvrdilo. Nakonec mu dala ještě lektvar na spaní.
Pak mě řekla, ať o tom jdu informovat Minervu, aby Pottera omluvila nejméně na pár dní z vyučování. Když jsem zaklepal na dveře jejích soukromých komnat, objevila se přede mnou v pyžamu a rozpuštěnými vlasy. Ve zkratce jsem ji obeznámil se situací, že je Potter na ošetřovně a co se mu stalo a vydala se mnou na ošetřovnu zkontrolovat, jak na tom Harry je.
Poppy nám řekla, že jeho stav už je stabilizovaný a že už si můžeme jít lehnout, že nás bude o jakékoliv změně informovat. Minerva po chvíli s popřáním dobré noci odešla, a já jsem se Poppy nabídl, že jí Harryho přes noc pohlídám. Nejprve se mi to snažila vymluvit s tím, že je to její práce, ale nakonec svolila, jelikož už ji zmáhala únava. Já ale spát nemohl.
Nemohl a to všechno jenom díky tomu zatracenému nebelvírovi, který dnes otevřel moji starou ránu, Lily a nejen to, donutil mě dokonce zpytovat svědomí a to mi nedalo spát.
Stále jsem přemýšlel, jestli bych ho včas ochránil kdybych tam byl a pak jsem začal uvažovat, zda jsem mu nekřivdil, že on opravdu nebyl jako jeho otec.
Zpět do přítomnosti
Snapa probudila až ráno madame Pomfreyová, že by měl jít na snídani. Profesor se celý polámaný a nevyspalý zvedl ze židle a řekl Poppy, ať ho o jakékoliv změně informuje.Snape do Velké síně na snídani ale nešel, po opuštění ošetřovny se vydal rovnou do svých soukromých komnat, kde si vzal Povzbuzovací lektvar a nechal si od jednoho ze skřítků donést snídani. Ještě před začátkem vyučování za ním přišel Draco a ptal se na to, co se stalo Harrymu.
Snape mu řekl, že je Harry teď na ošetřovně a jak se tam vlastně dostal. Pak stočili konverzaci na to, od kdy se vlastně Draco zajímá o Harryho, zmijozel mu všechno, co se před pár dny stalo, řekl a pak se s rozloučením vydal na první hodinu a nechal tam Snapa sedět jako opařeného.
Po chvíli uslyšel zvonění, a tak se rychle vydal na svoji hodinu. Celý den byl pak nevrlý a nebylo radno ho dnes provokovat, jelikož by jste dostali celotýdenní trest.
Když mu skončilo vyučování, vydal se za Harrym na ošetřovnu. Když přišel, viděl, že nenastala skoro žádná změna, jen teď už Harry tolik nesplýval s prostěradlem.
Seděl tam u něj celé odpoledne a neodešel ani na oběd. Když už se začalo stmívat, začal Snape uvažovat, že dnes už se asi nebrobudí, když v tom uslyšel šelest prostěradla...
Tak a je tu konečně další kapitolka, no opravdu jsme obě zvědavé co se stane příště, ale na to si budeme muset opět počkat do pátku, ano je to opravdu dlouhá doba, ale snad to nějak vydržíte.
Budeme se vás snažit nějak nezklamat a vydat ze sebe to nejlepší.Krásný zbytek večera vám přejí holky Shiro & Any.
ČTEŠ
Jednou se vrátím || SNARRY, LINNY
FanficHarry nastupuje do šestého ročníku společně s jeho přáteli a přítelkyní Ginny, myslel si, že tento rok bude stejný jako předešlý, ale zmýlil se, Harry si během roku uvědomí, jaké je doopravdy orientace a s Ginny mu to přestane klapat, také během rok...