Časť...... 2.....

9 2 0
                                    

Časť 2

Poobede prichádzali hostia. Juliet sa tešila, lebo priniesli aj deti.
,, Ahoj, Kelly! "pristúpil ku mne David.
,, Ahoj! Som rada, že si si našiel čas. Pri našej práci ho veľa nemáme." povedala som
David je môj super kolega z práce.
Konečne prišiel Teddy a oslava prebehla, ako som ani nečakala. Večer sme sa rozlúčili. Lucy ostala u nás kôli Juliet. Nás ráno čakala naša vysnívaná plavba na jachte.....
Ráno sme sa rozlúčili s Juliet a Lucy. V aute sme mali všetko zbalen3 ešte deň vopred.
,, Ide sa, majre sa krásne! "zvolali sme s Teddym na rozlúčku a tiahli k našej jachte.
Po v balení vecí sme si sadli a dali trochu vína. Teddy bol až na moje počudovanie príliš milý. V poslednom čase sa mi totiž menej venoval. Pripisoval to k problémom v práct. Ja som sa však myslela, že má milenku. No tu som na to všetko chcela zabudnúť.....
,, Miláčik, otvorím najkvalitnejšie víno. Pre Teba. Z lásky k Tebe som ho objednal. Počkaj, hneď som späť! "povedal a odišiel.
Vychutnával som si západ slnka, vietor sa mi pohrával s vlasmi.,
,, Už som tu, láska. Tvoje víno." povedal.
Odpili sme si, no po chvíľke mi začalo byť divne. Nerozumela som tomu. Nikdy mi ťažko nebolo.
,, Teddy, je mi nejak divne! "povedala som
,, To nič, asi z toho vína. Poď, pôjdeme si ľahnúť, asi si aj unavená z toho všetkého stresu. Ráno bude dobre
" povedal.
Počúvla som, schúlili sme sa k sebe a zaspali.....

Otvorila som oči. Teddy pri mne nebol
Bola tma, tak som zapla malú lampičku. Vy kríkla som. Na posteli bola krv. Aj na zemi. Stopy viedli ku schodom...
,, Teddy, kde si?!" kričala som. Šla som po stopách krvi až na palubu, kde...... Našla som na zemi nôž. Zdvihla som ho.... A zrazu na mňa za svietilo oslepujúce svetlo z člna polície......?..

PomstaWhere stories live. Discover now