Pristúpil ku mne vysoký muž. Mal dlhé, čierne kučeravé vlasy, modré oči a upravenú bradu. Nahol sa ku mne a povedal:,, Neviem, čo sa vám stalo, no vidím tu vaše šaty. Oblečte sa. Odvedie syna. Hneď sa vrátim. "povedal miernym hlasom.
Vzal na ruky asi 5ročného chlapca. Mohol mať toľko, ako moja Juliet. Rýchlo som si obliekla ešte trochu vlhké šaty a trpezlivo som čakala, čo bude.
Po chvíli som začula kroky. Nevedela som, či mám ujsť, no moje druhé ja mi povedalo, nech ostanem
,, Aj tak. Kde by som utekala? Ani neviem, kde som a okrem šerifovej pištoli nič nemám. Len mokrý papier mojej totožnosti, ktorý som stihla vziať keď sme boli na tramvaji. "pomyslela som si.
,, Tak... Som tu. Neviem, kto ste. Ale asi tuším. Chýri o vás sa r_chlo rozniesli. No... Za plávali ste si hodný kus. Aši ste vyhľadali a v tých mokrých šatách vám asi nie je najteplejšie. Volám sa Nicolas. Vy musíte byť asi Kelly. Poďte, všade vás hľadajú. Nezaujíma ma, prečo ste v tejto situácii. Vezmem vás na moju farmu, nájdete sa a pôjdete s tým, že som vás nikdy nevidel! "povedal.
Vstala som zo zeme, nemo som prikývla a vykročili k autu, ktoré stálo na ceste. Nastúpili sme Naštartoval a povedal:Synček! To je teta Kelly a bude chvíľu u nás. Kelly, to je Joe. Tak, ideme!?"copýtal sa.
,, Jasné, oci, už som hladný a treba mi cikať. No chcel som, ale v tých kríkoch som našiel tetu. No... Vlastne, tetu Kelly
Auto sa pohlo. Po ceste si malý Joe s ocom pospevovali, aby cesta skôr utekala a ja som sa s nimi cítila, ako v raji. Na chvíľu som zabudla na svoje problémy....
,, No... A sme doma! "povedal Nicolas
,, Joe, choď odomknúť dom! Ja zatiaľ s tetou vložím nákup z kufra. Hneď sme dnu. Zatiaľ bež na záchod a umy si ruky. Budeme jesť!" povedal
Vybrali sme nákup a vošli dnu. Zaviedol ma do izby otvoril skriňu a povedal:,, Sú to šaty mojej ženy. Doteraz som sa s nimi nevedel rozlúčiť. Zomrela pred troma rokmi, keď mal Joe dva. Bola chorá. No, ale dosť rečí. Určite ste obidvaja hladný. Prezlečte sa a príďte do kuchyni. "povedal a odišiel.
Ani som nevedela, čo si obliecť. Boli tam krásne šaty. No ja som potrebovala niečo pohodlné, v čom budem môcť bežať ďalej. Vybrala som si staršie džínsy s bybíjaným opaskom a dlh#í belasý sveter. Zbraň som zasunul za opasok. Začesala som si rozcuhané vlasy a šla do kuchyne. Dlho som ju nehľadal... Našla som ju podľa vône.....iel tetu! No
.. Vlastne tetu Kelly." povedal milo.