Časť... Tretia.....

6 2 0
                                    

Ostala som stáť. Z ruky mi padol na zem krvavý nôž.
,, Preboha, kde je Tedd?! Prečo na mňa mieriť zbraňami? Neviem nájsť manžela! Pomôžte mi, prosím. Niečo sa mu muselo stať, kým som spala! "skríkla som.
Medzitým sa k jachte priblížili policajti. Povyskakovali so zbraňami v ruke na jactu a dali mi putá.
,, Ste zatknutá, Kelly Briansová za vraždu svojho manžela. Kde ste hodili telo?" opýtal sa policajt, z ktorého razil alkohol.
,, Nikoho som nezabil! Verte mi! Hľadala som ho akurát ste prišli. Pre hľadajte more, stopy vedú ku kraju jacty. Možno spadol do vody a potrebuje pomoc. Aši nás v noci prepadli!" povedala som.
,, To asi ťažko. Pekne ste si to naplánovali... Ale Váš manžel nám stihol zavolať, ako ste ho surovo zarezala. Mysleli ste si, že je mŕtvy, no kým ste si šli pripi5 na úspech, on nám z posledných síl povedal všetko
'" povedal
,, No, chlapci, ideme! Telo už nenájdeme. Možno ho už zjedli žraloky. Je ich tu, ako maku. Mali už večeru!'" kývol rukou a odviezli ma na policajnú stanicu.

, Pozrite, je zbytočné zatĺkať! Po počúvajte si nahrávku z tiesňového hovoru! "povedal a zapol...

,, Halópomoc, prosím, som celý krvavý, som Tedd, sme na jachte, so ženou! Chce ma zabi5! Mám dva mesiace vysokú poistku! Prosím, skoro, už ide...... Píííp........
Nahrávka skončila.
,, Tak, ako? Ešte stále budete tvrdiť tú svoju hlúpu verziu? "opýtal sa.
,, Hovorím pravdu! Mali sme výročie, šli sme na plavbu, kde sme chceli zažiť medový týždeň! A kde je? Prečo ho nehľadá té?!" skríkla som.
,, Takže... Nechcete sa priznať? "opýtal sa.
,, Nemám k čomu. Nikdy by som mu neublížila!" povedala som so smútkom v hlase.
,, Stráž, odviesť do cely! "skríkol.
Odviedli ma do cely
Tmavej páchnucej. Privítal ma tam potkan, ktorý niečo do jedál. Bolo mi mizerne. Bála som sa. Schúlila som sa na tú špinavú posteľ do klbka a... Zaspala som so slzami v očiach.
Ráno ma vytiahli z celý. Hodili mi kus chleba. Pristúpil ku mne strážnik a povedal mi, že ma šerif odnesie do druhej väznice, kde ma odeúdia na trest smrti...

PomstaWhere stories live. Discover now