Časť... 17...

5 1 0
                                    

Vytočila som číslo na Davida. Zvoní...
,, Áno! Tu David Scott. Počúvam... "povedal.
,, David. To som ja, Kelly! Nemám čas. Zistil si mi, kde je Lucy? Má Juliet a Tedd žije. Sú spolu! Musím ich nájsť, ale rýchlo, aby nikam neušli! Lucy už vie, že som ich odhalila!"povedala som.
,, Kelly! Je v Londýne. Vilová štvrť, číslo domu 98.Ale sem mi už nevolaj. Radšej na mobil. Všetci vedia, že keby si sa ozvala, tak som to ja. A nerob hlúposti! Počkaj na mňa. Nájdeme ich a zavoláme políciu. Zajtra pri cestujem za tebou!" povedal.
,, No, to isté! Prepáč, vďaka, ale zajtra už môže byť neskoro. Vybavím si to sama, hoc ma to bude stáť život. Tomu hajzlovi to nedarujem.!Maj sa, David a ďakujem." povedala som a zavesila.
Bola som dosť ďaleko od Londýna. Rozmýšľala som, či pokračovať v #erifovom aute. Nasadila som do auta a pri ceste v rýchloobčerstvení som si kúpila jedlo a vodu. Už mi bolo fakt mizerne. Najedla som sa a pustila sa za svojím cieľom.

Cesta ubieha la dobre. Zatiaľ bol čistý vzduch. Bola som len zopár kilometrov pred cieľom, keď som zrazu spozorovala, že ma niekto prenasleduje. Najskôr som si myslela, že sa mi to len zdá. No po istej chvíli sa zdanie stalo skutočnosťou.,, Čo teraz? A ako ma našli!? A vôbec.... Kto je to?...... "..................

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PomstaWhere stories live. Discover now