Bölüm 11

19 10 4
                                    

Eve geldiğimiz de çoktan akşam olmuştu. Ve büyük bir şok yaşamıştık geldiğimiz de. Tunanın annesi ve babası gelmişti. Aylardır tatil yapıyorlardı. Artık bayağa dinlenmiş olmalılardı.

" Eee anlatın bakalım ne yaptınız biz yokken." dedi Gül abla. Onlar yokken çok şey yaşamıştık. Ama onlara anlatmicaktık. Keyifleri çok fazla yerindeydi. Bozmak asla istemem. Zaten babam dan pek hoşlanmazlar dı. Hapise girdiğini söylesem de pek umutların da olmazdı sanırım. Zaten sormadılar da.

" Aynı be gül abla bildiğin gibi. Nasıl bıraktıysanız öyleyiz işte" dedim ve tuana ya baktım. Oda başını sallayarak beni destekledi sağolsun.

Akşam yemeğini geç de olsa yedikten sonra odalara dağıldık. Gül abla ve Tahsin abi çok eğlenmiş olmalarından ötürü olmalıdır ki hala kahkahaları bitmiyordu. Biz oda da tuanayla bu işlerin nasıl çözüleceğini düşünürken. Tuna da kendi halin de saçma sapan takılıyordu işte.

O akşam öyle böyle geçmişti. Ertesi gün telefoncuya gidip yeni bi telefon alıcaktım.

" tuana ben yine senle mi yatıcam lan"
Dedim çaresiz bir şekilde.

Bana yüzünü ekşitip " beğenmezsen git içeride koltuk var" dedi ve kıymetlisini devirip yattı yatağa.

Arkasından dudak büzdüm ve çaresiz girdim yatağına.

"Allahım sağa sağlim yarın sabaha kaldır beni kurban olduğum. Amin"
Diyerek yattım bende.
Tuana yine mızmızlanmıştı tabi.

**********

Sabah olmuştu ve şükürler olsun normal kalkmıştım. Tuanayı kaldırdım ve hazırlanmış olan kahvaltıya oturduk.
"Günaydın"
"Sanada günaydın Asel kızım" dedi Tahsin abi.

Yemeklerimizi güzelce yedikten sonra hazırlanıp çıktık tuanayla beraber.

Meydandaki telefon mağazasına gidip uygun olanından aldım bitane. Ve telefonumu kaybettim diyerek aynı hattan bağlantı yapmıştım telefonuma. Bide kılıf alarak çıktık mağazadan.

Acaba bugün de gitsemiydik karokala diye sordum tuana ya.

" Bilmem gerek varmı ki zaten onlar seni bilgilendirir. Hem herşey lerini söyledin zaten hemencecik bulurlar."
Dedi.

" Umarım" diyerek yolumuza devam ettik.

Avm ye giderek kendimize bikaç bişeyler almıştık. Değişik modeller deneyerek eğlenmiştik kendi çapımızda.

Eve geldiğimiz de akşam saatini çokdan geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve geldiğimiz de akşam saatini çokdan geçmişti. Kapıdan içeriye girdiğimiz gibi kendimizi yere sermiştik. Çünkü çok yorulmuştur. Ama bi okadar da eğlenmiştik. Onunlayken zaman çok hızlı geçiyordu.

Gece yarısı 01:30 civarlarında komser hikmet abi aramıştı beni.

" İyi geceler kızım uyumuyordun değil mi. Rahatsız etmedim umarım."

BUĞULU CAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin