Prolog

1K 58 2
                                    

Few weeks after they broke up:

Mám pocit jako bych lítala ve spirále.Jakoby můj život neměl smysl.Jakobych neměla vůbec žádnou budoucnost.Ne když jsem sama.

Hrozně mě to štve.Ale nedokážu se toho zbavit.Ten tíživý pocit na hrudi, který mě sužuje už několik týdnů, opravdu bolí.

I když je to opravdu už několik týdnů, radši to ani nepočítám, bolí to pořád stejně, jako v ten den, kdy jsem to uslyšela poprvé.

Můj život do radikálně změnilo, ale i přesto je vše pořád stejné.

Hned jak se lidi dozvěděli, že jsme se rozešli byl toho plný instagram, twitter, facebook a já nevim co ještě.Nebyl den kdy jsem si nepřečetla komentáře, jaká jsem děvka, že jsem ho chtěla jen využít a ať se jdu zabít.Samozřejmě jsem většinou narazila i na ty, které projevovaly nějakou tu lítost vůči tomu že jsme se rozešli.

Týden po tom incidentu, jsem měla úplně vypnutý mobil a úplně se odřízla od světa.Teda, no jak to říct.Musela jsem chodit do školy, ale jelikož tam nebyl Martinus nebyl to pro mě žádný problém.Ano všichni lidi ze školy se na mě pořád divně dívají a něco si šeptají, ale je mi to celkem jedno a naučila jsem se to ignorovat.

V prvních dnech po rozchodu mě hodně podpořila Miriam a taky Ellen, za což jsem jim byla neskutečně vděčná.Opravdu se snažily abych z toho nebyla tak smutná.Bohužel, říká se že zlomené srdce bolí víc než zlomená noha.A je to pravda.Protože srdce je citlivější než kterákoli část lidského těla.

O dvojčetech toho moc nevím.V naší partě je téma já a Martinus tabu a většinou se jen Alex zmíní o nich jen pár slov.

Ze sociálních sítí jsem věděla že jejich turné je v plném proudu a že si ho užívají jak nejvíc můžou.Marcus říkal že Tinus je z naše rozchodu opravdu smutný, ale před kamerami se snaží chovat normálně.Chápu to.

Každopádně jsem ráda že se jim daří a i když to možná vyzní hnusně, doufám že tam zůstanou co nejdéle.Nejsem připravená na to, se vidět s Martinusem tváří tvář.Nemůžu se podívat do tváře někomu, kdo mě zlomil a kdo ukradl mé srdce.I když, zlomili jsme se oba navzájem...

One year later:

------------------
Hellooo Maggie & Klaris are back!💞
No jak to vypadalo za rok, na to si budete muset počkat😏
A jsme tu zas s dalším dílem 🙈jsme vám chyběly co?😂😂
love you💘

Even with obstacles [Marcus and Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat