Kapitola 9

645 40 4
                                    

Ze všeho toho stresu jsem úplně zapomněl kolik je vlastně hodin. Koukl jsem se na hodinky a zděsil se.
To už je deset?! No sakra. Rychle jsem běžel domů, dárky jsem schoval do skříně v mém pokoji, kam jsem šel tak aby mě Thea neviděla.

Vyšel jsem z pokoje a ucítil krásnou vůni lívanců. Sešel jsem schody do kuchyně a uviděl Theu, jak běhá od sporáku k lednici a zpátky. Musel jsem se nad tím trošku zasmát.

Přišel jsem k ní a obmotal ruce kolem jejích boků.
"Dobré ránko" řekl jsem a dal ji pusu. Byla dost překvapená a vylekaná.
"Ale dobré ránko"
Usmála se a zdálo se že si asi ani nevšimla že jsem byl pryč. Cccc, to já bych si toho všimnul. A nebo je to hodně dobrá herečka.

"Na, dobrou chuť" řekla a podala mi lívance.
Byly vynikající, jako vždy.

Celý den šel jako každý jiný.

Ve chvíli, kdy už jsem myslel že na sebe s Theou budeme mít trochu času, mi začal zvonit mobil..

"Bože.."
Odešel jsem na chodbu, volal mi totiž Marcus a myslím si že je to něco ohledně dárku pro Theu. Už jsme se o tom bavili hodne krát, ale vůbec netuším co vymyslel..

"Ahoj Marcusi"
"Čus bro, hele už mám ten dárek, ale potřebuju trochu pomoct a hlavně poradit" vyhrkl na mě a já vůbec nevěděl na co myslí.
"Hele, zpomal, vůbec tě nechápu, co jí chceš dát?"
"Uhm, psa?.." řekl nervózně a mě div netrefil šlak. PSA?! dělá si srandu, kdo se o to bude starat? Není to tak že bych psa nechtěl, mám psy rád i Thea je má ráda, vždy jsem psa chtěl.. Ale když jsem viděl jak málo na sebe máme s Theou poslední dobou čas, kvůli tomu že si scháníme práci, rozmyslel jsem si to.

"Marcusi, ne! Zbláznil jsi se? Nechci mít na krku domácnost, práci a k tomu ještě psa.. tohle fakt není dobrý nápad."

"Dobře, tak ne. Trochu jsem tuhle reakci čekal a chápu to. Proto jsem ti nejdřív zavolal." Řekl a začal se smát.

"Dobře, vymysli něco jinýho, ty to zvládneš. Musím jít tak ahoj, uvidíme se zítra."

"Jasný, ahoj."

Típnul jsem to a šel za Theou.

______________________________________

Hello guys😁
Další kratší kapitolka je tu😇
Názor?😅
Luv ya😍

Pp.💕

Even with obstacles [Marcus and Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat