7. kapitola

749 45 2
                                    

*Thea POV*

Ráno, teď už jako každé jiné. Probudila jsem se v Tiniho náruči.
Ještě tvrdě spal, tak jsem toho využila a vzala do ruky telefon a vyfotila si ho. Ta fotka byla tak roztomilá že jsem si jí hned dala na tapetu.

Pak jsem si otevřela svůj instagram a projížděla nejnovější příspěvky. Když jsem se ale podívala na domovskou stránku instagramu hlásilo mi to: 375 nových zpráv?!

Bylo mi to hodně divný tak jsem se podívala, kolik tam mám účtů. No, a co jsem tam neviděla..

Ten mega roztomilej a sexy kluk vedle mě se přihlásil na svůj účet, přes můj mobil.
Chvíli jsem přemýšlela co s tím vyvedu, ale nakonec jsem nic neudělala, přeci jen je to jeho soukromí a já nemám potřebu mu tam zasahovat.

Ještě jsem si prošla pár fanpages. No, byl to docela divný pocit, že se tam všichni hádali o tom jestli ma Tinus holku nebo ne..

"Ale, ale" Ozval se Martinus s úšklebkem a ja leknutím nadskočila.
"Promiň, já.." nevím co jsem chtěla říct, ale on mi hned skočil do řeči.
"V pohodě babe, nevadí mi to. Na tom účtu si dělej co chceš, nemám před tebou co skrývat." Řekl a pousmál se.
"Dobře, proč si se přihlašoval přes můj telefon?" Řekla jsem dost nervózně. "Já nevím, asi proto že jsem si ho minule nechal doma?" Odpověděl se smíchem.

"Už je z toho docela drama.." Byla jsem z toho už nějakou dobu smutná.. nikdo z fans neví že jsme spolu a pak vznikají zbytečné hádky a obvinění.. dokonce jsem už i četla že je Martinus gay.. Nevadí mi jiné orientace, spíš mi vadí, když to někdo řekne o někom koho nezná a tak.

"Z čeho lásko?"
"Vaši fanoušci neví že jsme spolu.. Myslím že už je docela na čase.. Ale rozhodni se ty, já už mám jasno." Řekla jsem a čekala na odpověď
"Já taky" Řekl sebevědomě.

"Takže?" Doufala jsem že odpověď bude, že jim to řekneme..
"Řekneme to" Řekl a mě se ulevilo, protože jsem takovou odpověď slyšet chtěla.

*One hour later*

Martinus napsal na instagram že udělá stream a ať všichni přijdou, že má důležité sdělení.

"Jsi nervózní" zeptal se mě.
"Hodně nervózní" odpověděla jsem a stiskla ruce v pěst, protože se mi klepaly..
Chytl mě za ruku a usmál se. "Neboj, bude to v pohodě."

O pět minut později začal stream.
Martinus nejprve všechny pozdravil a pak už přišli dotazy: Jaké sdělení? Proč tam neni Marcus? Kde to jsi?

Martinus byl zatim vůči nim hodně tajemný, ale to mu nevydrželo moc dlouho.
Otočil se na mě a natáhl ke mě ruku na náznak toho abych šla za ním.

Bála jsem se, ale přesto jsem tam šla.
Sedla jsem si a čekala na reakce..

______________________________________
Ahojky, tady Klaris.😇
Doufám že se vám kapitola líbí.😊
Jaké očekáváte reakce?🤔
Nechte se překvapit.😝😂

Pp.💕

Even with obstacles [Marcus and Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat