Kapitola 13

1K 39 38
                                    

S výdechem jsem si sedla na postel a v rukou marně držela telefon.Doufám že je v pořádku doma.

,,Mám pro tebe ještě jeden dárek." prohlásil znenadání Tinus a já se na něj nechápavě podívala.Cože?Vždyť jsem dostala už dva!

,,Já myslím že dva mi bohatě stačí." zasmála jsem se, ale Martinus se jen zašklebil.

,,Nech mě si tě rozmazlovat babygirl." rozkázal mi a já na něj dětinsky vyplázla jazyk.Ano opravdu mi dneska bylo osmnáct.

Myslím že mě rozmazluje až moc.Skoro pořád mě někam bere na malé výlety, stará se o mně no a kdo asi koupil tenhle byt hm?Myslela jsem že ho aspoň pronajal, ale když mě sem vzal poprvé jako překvapení, hned na mě vybalil že ho koupil.No málem jsem ho zabila.Musel být drahý, protože už byl i z půlky zařízený.No to je jedno...

,,Mám pro tebe jeden speciální dárek, který jsem ti chtěl dát o samotě a ne před očima všech." usmál se a dřepl si přede mně, načež mi do rukou vložil malou saténovou krabičku.

Podezřívavě jsem se na něj podívala a krabičku rozklepanýma prstama otevřela.A zůstala jsem v úžasu.

Vykoukly na mě dvě malé naušnice, složené z iniciálů T&M.

Do očí se mi nahrnuly slzy a já se dojatě podívala na Martinuse, který se usmíval od ucha k uchu.

,,Jsou nádherné, děkuju." zamumlala jsem než jsem se mu vrhla kolem krku.Málem spadl, tak si musel kleknout na kolena.

,,Není za co princezno." zašeptal mu do vlasů, kde zanechal polibek.

Odtáhla jsem se od něj a zase se na ten skvost podívala.Byly překrásné, jelikož byly zlaté, leskly se ve světle a to těmto dvoum iniciálům dávalo ještě větší kouzlo.

,,To jsi navrhl sám?" zeptala jsem se ho a přejela bříšky prstů po písmenu M na pravé naušnici.

,,Ano.Úplně sám, upozorňuju.Dokonce i tento nápad mě napadl samotného." pochlubil se a vypl hruď, nad čímž jsem se zasmála a setřela si jednu neposednou slzu, která mi vytekla z oka.

Může být ten kluk ještě úžasnější?Nezasloužím si ho.

Naušnice jsem si odložila na toaletní stolek, protože si je do postele brát opravdu nebudu.

Martinus ke mně přišel zezadu, jednou rukou mě objal kolem pasu s tou druhou mi odrhnul vlasy z krku tak, aby se na něj mohl přisát svými rty.

Začal se věnovat mému slabému místu pod uchem, přičemž rukou sklouzával níž a níž až k vnitřní straně mého stehna.

Usmála jsem se a otočila se k němu čelem.Chvíli jsme si jen tak hleděli do očí.Zvedla jsem ruku a přejela bříškem palce od jeho tváře, po nos, až k rtům, které jsem obkroužila a nakonec ruku stáhla.

Martinus si moje doteky užíval, pak se jen usmál a vrhl se mi na rty.Jakoby to bylo poprvé co do sebe naše rty zapadly jako puzzle.A ještě hodně dlouhou dobu se od sebe nerozdělily.

•••

Místností se ozvalo vyzvánění mého mobilu.Unaveně jsem se přetočila na bok z Martinusovy nahé hrudě a vzala do rukou mobil.

Když jsem na displeji uviděla Ellenino jméno, ihned jsem hovor přijala, Tinus netinus.

,,Ellen jsi v pořádku!" vyhrkla jsem hned jak jsem si telefon přiložila k uchu.

,,Ano jsem, šla jsem domů." odpověděla mi chraplavým hlasem a bylo poznat že velmi dlouho brečela.

,,Co se stalo?Proč jsi na Marcuse tak řvala?Co ti udělal?" sypala jsem ze sebe jednu otázku za druhou a snažila se šeptat.No ale i tak se vedle mě Tinus pohnul a probudil se dívajíc se na mě nechápavým pohledem.Když jsem ústy naznačila Ellen jen chápavě přikývl a opřel se o čelo postele.

,,Už to nezvládam Theo.Poslední dobou se ke mně Mac chová odměřeně a odtažitě.Vždycky když příjdu domů, což je poslední dobou celkem pozdě kvůli mému povýšení, dívá se na mě hnusně a kolikrát mě ani nepozdraví.A když se teďka takhle střískal prostě jsem to nevydržela a začala na něj řvát..." nakonci se jí zlomil hlas a ona opět začala brečet.

,,Přijela bych za tebou, ale nevím jestli to má v půl čtvrté ráno smysl.Navíc tady máme ve veldejším pokoji nalitého Marcuse." povzdechla jsem si a zoufale se podívala na Martinuse, který mě sledoval zvědavým pohledem.

,,To je v pořádku, já to zvládnu.Jo a promiň jestli jsem ti nějak překazila oslavu." pípla a já se pousmála.

,,Ne nic se nestalo, stejně už mě to nebavilo." snažila jsem se jí nějak uklidnit.

,,Tak dobře, dobrou noc." zamumlala a já jsem ani nestihla odpovědět a už to típla.

Povzdechla jsem si a mobil odložila na stolek.

,,Ellen říkala-" chtěla jsem Martinusovi prozradit s čím se mi svěřila, ale ulehčil mi to.

,,Slyšel jsem to." povzdechl si a rozpřáhl ruce.Vlezla jsem si na jeho klín a hlavu si opřela o jeho hruď.Pevně jsem ho objala, jakoby by mi měl někam utéct.

,,Neboj oni to vyřeší." zamumlal mi Tinus do vlasů, kde zanechal polibek.Usmála jsem seJsem tak ráda že ho mám.Lepšího kluka jsem si ani nemohla vysnít.

,,Doufám." řekla jsem a cítila jak mě spánek opět přemáhá.Tinus to vycítil, tak se svezl po čele postele dolů, přikryl nás dekou a zatímco mě výskal ve vlasech, já za jeho tlukotu srdce spokojeně usla.

------
Ahojkyyy💓
Co tomu Marcusovi zase hráblo co?😂Btw na takhle dlouhé kapitolky si nezvykejte, tohle je výjmka😂🤪
ilyy❤️
maggie

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 22, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Even with obstacles [Marcus and Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat