,,Ahoj všichni." pozdravil je Martinus a já jen radši mávla na pozdrav.Co si budem, bojím se a to hodně.
Tinus čekal až bude na streamu více lidí a mezitím odpovídal na otázky typu:Bude tour?A kdy bude nová písnička?
Po nějaké době už se tam ale neukazovaly snad žádné jiné otázky, které by se netýkaly mě a tak to Tinus vzdal.
,,Asi si říkáte co tady se mnou dělá Thea, když jsme se rozešli." vydechl Martinus.Pak se na mě podíval, vzal mojí dlaň do té své a propletl naše prsty.To mi dalo nějakou tu odvahu.
,,Jsem tu, protože jsem s Martinusem opět začala chodit." řekla jsem pevným hlasem a vyloudila nějaký ten úsměv.
Moc se mi nechtělo číst všechny ty komentáře, tak jsem si jen opřela hlavu o Martinusovo rameno a koukala do zdi.
Upřímně mi bylo úplně jedno co si o tom ostatní myslí.Nenechám je, aby nám to znova zničilo vztah.Už ne.
O tři roky později:
Martinus:
Thea má zítra narozeniny a já ještě pořád nemám dárek.Jsem hrozný přítel.Není to o tom že bych nevěděl co jí mám koupit, spíš si nejsem jistý že se jí bude líbit.
Ale jsme spolu už tři roky, tak proč ne?
Takže jako první jsem zašel do květinářství, kde jsem koupil pugét růží, avšak jedna z nich je umělá.
Další zastávka je ve Fotolabu, kde jsem si vyzvedl menší balíček.
A moje poslední zastávka byla ve zlatnictví.Ježiši ne pro snubní prstýnek!
I když jí neskutečně moc miluju, myslím že na tohle není ani jeden z nás připravený.
Šel jsem tam vyzvednout naušnice, které se skládají ze tři iniciálů.A to jsou T&M.Ano jako Thea & Martinus.
Nechal jsem je vyrobit přímo pro ní.
Někdo by si řekl že je to moc drahých dárků, ale moje princezna má osmnáctiny a to není jen tak.A taky jí moc rád rozmazluju.
Na zítra máme pronajatý menší bar, kde se bude konat oslava.Už se nemůžu dočkat její reakce na moje dárky.
-------
Ahojkyyy💘
Ano žijeme!😂Moc se omlouváme za neaktivitu, ale nějak nebyl čas ani nálada na psaní😥Tak tady máte takovou kratší🥳💙
ily💖💖
Majda
ČTEŠ
Even with obstacles [Marcus and Martinus]
FanfictionPokračování knihy 'Forever is a long time' I s těmi překážkami tě pořád miluju!