Namjoon szemszöge :Miután Jin elvitte Annát aludni én ott maradtam a nappaliban a dühös Yoongival és a kíváncsi maknae line-al és Hobival.
– Megmondanád, hogy mégis miért hagytad, hogy Jin elvigye !? Szerinted nem fog hozzányúlni!? Ugyan már mikor voltatok utoljára nővel!? Ő is biztos ugyan úgy ki van éhezve mint ti! Csak nézd meg Jimint, innen látom, hogy már áll mint a cövek! - kezdett el ordibálni Yoongi.
– Befejezted? - néztem rá komoran, ő csak puffogott tovább magában de nem szólalt meg - Van hozzád egy nagyon fontos kérdésem hyung. Anna szűz?
Yoongi megnyalta a száját mielőtt válaszolt volna.
– Igen az.
– Hány éves? - tettem fel egy újabb kérdést.
– Tizennyolc. Akarsz még valamit tudni? - kezdett el újra puffogni.
– Nem. - feleltem majd észrevettem, hogy Jin tart a nappali felé.
– Elaludt. - mondta Jin ahogy belépett a nappaliba.
– Az hogy lehet, hogy miután felébredt megint álmos lett? - kérdezte Tae.
– Úgy, hogy be volt altatózva és elég sokszor rázták meg sokkolóval szóval valószínűleg ki volt merülve. - felelt Yoongi.
– Na ez csodás. Nem elég, hogy megvetted mint egy tárgyat még bántalmazták is! - fakadt ki újra Jin.
– Na jó, szerintem mindenki nyugodjon meg! - szóltam ellentmondást nem tűrő hangon - Abban igaza van Yoonginak, hogy egyikünk sem fogja tudni megállni, hogy ne érjen hozzá Annához. Azonban figyelembe véve, hogy még szűz és szinte még csak gyerek nem kéne rögtön letámadni szegényt.
– Egyáltalán nem kéne még csak hozzá sem nyúlni! - szakított félbe Jin.
– Jajj, ugyan hyung ne játszd itt a szentet! Azt ne mondd, hogy nem akarsz egyáltalán hozzáérni. Láttam, hogy megremegtél egy pillanatra amikor a fejét a nyakadba hajtotta. - kezdett el megint hőbörögni Yoongi.
– Nem rémlik, hogy befejeztem volna a mondandómat! - szóltam fennhangon - Egyezzünk meg abban, hogy nem dugja meg senki rögtön amint meglátja. Tűrtőztessétek magatokat! Ha pedig nem ellenkezik szerintem mindenki azt csinál majd amit akar.
– Csak én vagyok normális ebben a bandában? - kezdett el sopánkodni Jin.
– Hyung, szerintem Leader-hyung ötlete jó. - állt ki mellettem Jungkook.- Mármint ha Anna azt mondja ne, akkor szerintem egyértelmű, hogy nem nyúlunk hozzá.
– Igaza van a Golden maknae-nak. - csatlakozott Hobi.
– Na akkor ezt meg is beszéltük. - csaptam össze kezeim - Most pedig mindenki menjen aludni. Hosszú volt ez a nap, főleg a vége.
Mindenki egyetértően bólogatott majd elindultunk szobáink felé. Jinnel egyszerre léptünk be a szobába, majd ő csendben megfogott egy párnát és egy takarót. Éppen ment volna ki amikor Anna elkezdett mocorogni, majd félig nyitott szemekkel az ajtóban álló Jinre nézett.
– Hová mész oppa? - kérdezte álmos hangos.
– Gondoltam nem zavarlak ezért a kanapén akartam aludni. - felelt Jin.
– Engem aztán nem zavarsz. - mondta majd ásított egyet - Szerintem elférünk ketten is az ágyon.
Láttam, hogy Jin nyelt egy nagyot de aztán elindult Anna felé aki most rám vezette tekintetét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ajándék Yoongitól ( Befejezett )
FanficFőszereplőnk Anna egy érdekes lány. Könnyen zavarba jön amit a fiúk ki is használnak. Egy nap azonban elrabolják. Yoongi szokásához híven régi ismerősét látogatja meg. Azonban most szokásától eltérően nem csak egy éjszakára vásárol. Hazaviszi a lán...