5. fejezet

544 11 0
                                    


Anna szemszöge :

Este megint Jiminnel aludtam. Egész este úgy aludtunk, hogy ő a hátán feküdt én pedig félig rajta. Ő még mindig aludt én pedig nem akartam felébreszteni azzal, hogy mocorgok így csak a nyugodt arcát figyeltem. Azonban észrevettem, hogy valami kemény van a lábamnál. Lassan, óvatosan emeltem  fel annyira a takarót, hogy lássam mi lehet az. Mivel Jiminen csak egy boxer volt így elég hamar szemet szúrt nem kis merevedése. Miért van ezeknek a srácoknak ekkora farka?! Mondjuk még nem láttam mindenkiét de kötve hiszem, hogy bármelyik is kicsi lenne.

– Tetszik a látvány? - hallottam meg Jimin rekedtes reggeli hangját.

Gyorsan engedtem el a takarót ijedtemben és néztem fel a rajtam kuncogó férfi szemébe. Arcom újra pirosabb árnyalatot vett fel. Gyorsan felültem de nem éppen úgy sikerült ahogy azt akartam mert Jimin elkapta a karomat és megpróbált visszarántani magára. Ennek az lett a vége, hogy ugyan én ültem de éppen majdnem rajta a “kis” Jiminen.

– Tudod elég nehéz volt visszafognom magam úgy, hogy nincs rajtad melltartó és egész este nekem nyomtad a melleidet. - mosolygott rám perverz arckifejezéssel majd lassan végignyalt alsó ajkán.

Ettől ha lehet csak jobban zavarba jöttem és megpróbáltam odébb csúszni de Jimin még mindig fogott így az lett a vége, hogy Jimin nyögött egy kisebbet a mocorgásom miatt.

– Eddig bírtam! - mondta csillogó szemekkel.

Olyan gyorsan tepert maga alá, hogy azt sem tudtam fiú vagyok-e vagy lány. Hirtelen hajolt ajkaimra és mohón kezdett el csókolni. Kezeit levezette a combomra majd szépen lassan kezdett el felfelé simítani az oldalamon. Egy pillanatig elvált tőlem, hogy le tudja venni a tőle lopott pizsama felsőmet majd újra ajkaimra hajolt. Mikor megunta ajkaimat elkezdett egyre lejjebb haladni apró csókjaival. Apró puszikat hintett először a nyakamra majd egyre lejjebb haladt. Végigment a melleim között kezeivel pedig beléjük markolt amitől felnyögtem. Még jó, hogy Hobi már nem volt bent a szobában. Jimin szépen lassan elszakadt a melleimtől majd egyik kezével megfogta bugyimat és szó szerint letépte rólam. Visszahajolt ajkaimra és egy rövid csók után kajánul mosolyogva nézett rám.

– Na most szépségem nyálazd be szépen az ujjaimat, hogy utána kitágíthassalak. - súgta a fülembe mély hangon.

Jó kislány módjára bekaptam három ujját és elkezdtem szopni, habár még sosem csináltam ilyet és elég zavarba ejtő volt, hogy Jimin közben nézett is. Egy darabig nem mertem felnézni rá de aztán mivel kíváncsi voltam vajon hogyan megy a dolog ránéztem. Valószínűleg nem is voltam olyan pocsék mivel Jiminnek még az álla is leesett amikor a szemébe néztem. Nem tartott sokáig és már ujjai bennem jártak amit én persze kisebb nagyobb nyögésekkel díjaztam is. Másik keze sem volt tétlen egyfolytában a mellem markolgatta vele, közben szívta, harapta és puszilta nyakamat. Már nagyon közel voltam az orgazmushoz amikor abbahagyta keze munkáját. Levette boxerét, gumit húzott a farkára majd teketóriázás nélkül tövig belém nyomta magát amitől nem kicsit ugrottam meg, persze ezután nem kezdett el mozogni, várt, hogy megszokjam. Mikor úgy éreztem már nem szorít annyira megmozdítottam csípőmet. Jimin rögtön eszeveszett tempóba kezdett én pedig alig kaptam levegőt a sok nyögés közben. A gyors tempónak meg is lett az eredménye egyszerre élveztünk el én sikítva, Jimin pedig egy olyan igazi férfias morgás közben.

Egy darabig csak pihegtünk egymás mellett az ágyon majd visszavettem a felsőt és Hobi szekrénye elé léptem, úgy döntöttem ma tőle lopok felsőt magamnak. Mikor megtaláltam a megfelelőt már Jimin is nagyjából fel volt öltözve így együtt léptünk ki a szobából. Az a kevés cuccom ami volt Yoongi szobájában volt így oda indultam el, Jimin pedig bezárkózott a fürdőbe.  Csendben nyitottam be Yoongi szobájába és ahogy arra számítottam is ő még nagyban húzta a lóbőrt. Csendben sétáltam el a szekrényig majd óvatosan nyitottam ki annak ajtaját, hogy Yoongi ne ébredjen fel. Elkezdtem keresni a fehérneműimet de ahogy sejtettem Yoongi legalulra tette őket. Lehajoltam és elkezdtem válogatni, gyorsan meg is lett amit szerettem volna így mosolyogva álltam fel.

– Egész jó módszered van arra, hogy felébressz Baba. - hallottam meg Yoongi hangját.

Ijedtemben megugrottam majd felé fordultam. Ő csillogó szemekkel nézett engem még mindig az ágyán fekve. Én persze rögtön elpirultam mivel volt egy olyan sejtésem, hogy miközben lehajoltam kilátszódhatott a fenekem.
– Zuhanyozni mész? - kérdezte  halkan.

– Igen, miért?

– Ha kész vagy gyere vissza! - halkan mondta, szinte kedvesen, de számomra mégis parancsként hatott.

Yoongi hátat fordított nekem én pedig gyorsan elindultam a fürdő felé. Jimin pont akkor lépett ki onnan amikor én az ajtó elé értem. Mosolyogva adott egy puszit a homlokomra majd már ment is be Tae és Kook közös szobájába.

Yoongi szemszöge:

Az ágyamban fekve vártam Annát, mit ne mondjak eléggé izgató volt így korán reggel a fenekét nézni amivel éppen pucsított felém. Hamarosan hallottam, hogy nyílik a szobám ajtaja de nem fordultam oda.

– Oppa. - hallottam Anna halk  hangját.

– Gyere ide! - mondtam neki miközben felemeltem a takarót.

Anna óvatosan bújt be mellém az ágyba nekem háttal, hogy hátulról át tudjam karolni. Fejemet rögtön nyakába hajtottam és olyan közel húztam magamhoz amilyen közel csak tudtam. Éreztem, hogy Anna ellazul a karjaim között.

– Oppa. - szólalt meg halkan néhány perc után.

– Igen Baba? - kérdeztem tőle halakan csukott szemmel.

– Miért vettél meg engem?

Bele a közepébe, ez a csaj nem szarozik. Sóhajtottam egyet majd Anna felé kerültem ő pedig a hátára feküdt, hogy egymás szemébe tudjunk nézni.

– Azért vettelek meg téged Baba, mert más voltál. Tudod azelőtt mindig ha egy lány azt mondta nem tud táncolni megütötték, sokkolták vagy ilyenek ahogy téged is, de ők miután bántották őket elkezdték magukat rázni. De te nem. Meg persze az is furcsa volt, hogy Minjun mondta, hogy könnyen zavarba jössz mégis úgy megharaptad az egyik csávót, hogy be kellett kötözni. Más vagy és ez tetszik.

Anna továbbra is a szemembe nézett de én láttam ahogy elpirul közben. Apró puszit adtam a homlokára majd az ajkaira is.

– Na de most inkább menjünk le Baba, Jin-hyung már biztos kész van a reggelivel.



Ajándék Yoongitól ( Befejezett ) Onde histórias criam vida. Descubra agora