Hoseok szemszöge:
Arra gondoltam este elugrok kicsit táncolni. Van egy eldugottabb helyen az egyik ismerősömnek egy kis tánc stúdiója. Szeretek oda járni, ott nem zavar senki. Éppen a tánc cuccaim pakoltam a táskámba amikor meghallottam, hogy valaki benyitott a szobába.
– Táncolni mész oppa? - hallottam meg hátam mögül Anna halk hangját.
– Igen. - mondtam majd megfordultam - Van kedved velem jönni? - villantottam meg felé egy széles mosolyt.
– Táncolni? Én? - nézett rám meglepetten.
– Igen, ha gondolod tudok adni váltás felsőt is. De persze nem kényszer.
– Ha nem zavarlak és szívesen lennél velem kettesben akkor örömmel elmegyek. - mosolygott rám.
– Ugyan miért zavarnál? Meg amúgy is alig voltunk mi még kettesben. Legalább kicsit jobban megismerjük egymást.
Anna csak bólintott egyet jelezve, hogy benne van így én még egy felsőt a táskába raktam. Anna olyan érdekes lány. Nagyon sokszor olyan mint Yoongi, de ugyanakkor olyan anyáskodó mint Jin. Néha olyan mint egy kisgyerek, néha meg olyan mint egy nagymama. Nagyon más mint a legtöbb ember, de ettől van meg a saját varázsa.
***
Gyorsan öltöztünk át majd én a zene bekapcsolása után táncolni is kezdtem. Teljesen elmerültem a zenében és csak táncoltam a ritmusra. Mikor vége volt a számnak Annára néztem aki kitágult pupillákkal nézett engem.
– Van rajtam valami, hogy így nézel? - néztem rá felvont szemöldökkel.
– Khm..n..nem csak. - kicsit elpirult, megrázta a fejét majd folytatta - Teljesen magával ragadott az ahogy táncoltál. Mintha a ritmus,a zene a részed lenne. Mindig is irigyeltem azokat akik felhőtlenül tudtak táncolni. Az olyanokat amilyen te is vagy.
Döbbenten néztem rá két ok miatt is. Egy, ennyit még sose beszélt hozzám, kettő érdekes dolgot mondott. Jungkook mintha mondta volna, hogy Anna feszeng tánc közben.
– Te nem próbálod meg? - nyújtottam ki felé jobb kezem.
– Nem, inkább nem. Már az elején elrontanám. Nem akarom, hogy miattam kizökkenj.
– Tudod én is megtanultam táncolni. Ha elsőre nem sikerül, akkor majd másodjára fog, vagy harmadjára.
– Inkább nem próbálkozok.
– Miért?
– Mert ha elrontom azt te is látni fogod! - mondta miközben lehajtotta fejét.
Egy lépéssel szeltem át a köztünk lévő távolságot majd álla alá nyúlva emeltem fel fejét, hogy szemébe tudjak nézni.
– Engem nem zavar ha elesel, ha lábon rúgsz vagy elrontasz egy lépést. A hibáid is te vagy. És ha a szextől sem ijedtél meg amikor Jin bepróbálkozott akkor a tánctól sem kell félned. - majd megcsókoltam.
Anna szemszöge:
Hobinak igaza van, erőt kéne magamon venni. De szerintem ő nem szándékozik a csóknál most megállni szóval majd máskor veszek magamon erőt. Lassan csókoltam vissza. Rögtön megérzem kezét combom alatt így egy apró ugrással már az ölében is vagyok. Ő lassan, engem csókolva indul meg a táncterem végében lévő kanapé felé. Óvatosan ül le majd ajkaimról áttér nyakamra én meg, hogy kicsit ingereljem elkezdtem csípőmet mozgatni ölében és a füléhez hajolva sóhajtottam egyet. Ő mordult egyet miközben kezével erőset markolt fenekembe.
– Ki szeretnéd próbálni milyen meglovagolni valakit tündérem? - nézett fel szemembe.
– I..igen. - mondtam miközben kicsit elpirultam.
Még szép, hogy nem fogok egyikőjüknek sem nemet mondani ha ilyet kérdeznek. Azért annyira én sem vagyok olyan kis ártatlan, főleg úgy, hogy már hárman le is feküdtek velem a hét srác közül. Felálltam egy pillanatra amíg Hobi levetkőzött, én is követtem őt ebben. Ő egyszer csak valahonnan előhúzott egy gumit majd miután letolta magáról a boxert felrkata magának. Én nem tudom, hogy ezek honnan szedik azokat a gumikat. Ugye nincs náluk 0/24 egy hátha kell? Nem agyaltam ezen sokat ugyanis megéreztem csípőm körül Hobi nagy kezeit. Odahúzott magához, de azt már hagyta, hogy én üljek fel rá. Így tágítás nélkül rohadtul fájt de nem álltam meg amíg bennem nem volt tövig. Akkor megpihentem egy kicsit amit szerintem ő sem bánt mert érzetem ahogy megremegett alattam. Egyszercsak újra megcsókolt én pedig ennek hatására mozogni kezdtem, kezeimet vállára helyeztem ő pedig csípőmre fogva irányított. Olyan más volt így a szex, hogy nem feküdtem senki alatt, hanem lovagoltam. De ahogy hallottam egész jól csináltam mert néha Hobi nyögéseit is lehetett hallani, nem csak az enyémeket. Egyre erősebben szorítottam Hobi vállait miközben egyre gyorsabban mozogtam nem kis farkán. Néhány perccel később egyszerre élveztünk el. Még egy darabig pihegtünk miközben még mindig Hobin ültem de aztán én lassan felálltam, majd elkezdtem visszavenni a ruháimat. Hobi is hasonlóan cselekedett.
***
Nem sokkal később már vissza is értünk a dormba ahol Jin várt ránk a kész vacsorával.
YOU ARE READING
Ajándék Yoongitól ( Befejezett )
FanfictionFőszereplőnk Anna egy érdekes lány. Könnyen zavarba jön amit a fiúk ki is használnak. Egy nap azonban elrabolják. Yoongi szokásához híven régi ismerősét látogatja meg. Azonban most szokásától eltérően nem csak egy éjszakára vásárol. Hazaviszi a lán...