Taehyung szemszöge:
Vacsora után egyesével mindenki elvonult zuhanyozni. Én maradtam utoljára, de még nem mehettem be mivel Anna talán egy perce ment el zuhanyozni. Hobi biztos lefeküdt vele, szegény lánynak nagyon zilált volt a külseje amikor hazajöttek. Az ajkai pedig kicsit még duzzadtak voltak. Azok az ajkak, huh. Biztos jó megcsókolni de én valahova máshova képzelem azt a szép kis száját. Taehyung ne gondolj ilyenekre mert már így is állsz mint a cövek. Vajon mi lenne, ha most bemennék hozzá a fürdőbe? A többiek már mind alszanak vagy a szobájukban pihennek. Senki nem venné észre ha belopóznék hozzá.
Gondolkodás nélkül indultam el a fürdőig. Halkan nyitottam be és szerencsémre Anna nem vette észre. Pont háttal állt az ajtónak így láthattam formás kis fenekét, huh, hogy én abba hogy bele akarnék markolni. Csendben vetkőztem le majd óvatosan lopóztam Anna mögé. Lassan kulcsoltam kezeimet dereka köré amitől ő megugrott.
– M..mit csinálsz itt oppa? - fordult felém és kezeit mellkasomra rakta.
– Gondoltam csatlakozom hozzád. - villantottam felé egy perverz mosolyt.
– Én úgy érzem te nem csak zuhanyozni szeretnél. - mondta ő is egy csábos mosolyt megvillantva.
– Tudod használhatnád másra is azt a csinos kis szádat a mosolygáson kívül.
Anna kicsit elpirult de vette az adást, óvatosan nézett le férfiasságomra majd egy darabig csak nézte. Gondolom még sosem csinált ilyet így egy kicsit fontolóra vette a dolgot. Már éppen mondani akartam neki, hogy nem kell leszopnia ha nem akar amikor felnézett a szemebe majd letérdelt elém. Elszántan nézett a szemembe miközben először csak végignyalt hosszamon. Nem akartam siettetni ezért nem markoltam hajába. Óvatosan vett engem szájába, lassan engedett be addig amíg bírt majd nekiállt a szopásnak. Halkan morogtam minden egyes alkalommal amikor szinte majdnem tövig bekapott. Hamar megéreztem az előváladékomat ezért megragadtam haját. Nem akartam a szájába elmenni.
Anna szemszöge:
Egy cuppanással váltam el Tae farkától majd óvatosan felálltam. Eközben Tae a franc tudja honnan szedett elő egy gumit de már rajta is volt. Nem mondom eléggé nedves voltam már lent szóval reméltem nem akar sokáig tágítani. Tae sem nagyon akart már bíbelődni semmivel így szinte rögtön felemelt ölébe. Hátam a hideg csempének csapódott, a víz még mindig folyt ránk, mind a kettőnk haja csurom vizes volt. Hirtelen vágta magát belém majd már mozogni is kezdett. Vállába kapaszkodtam, ő pedig fenekemet szorítva tartott meg. Füle mellett nyögtem minden egyes lökése után. Tae egyre gyorsabban dugott én pedig egyre nagyobbakat nyögtem fülébe aztán egyszer olyan erőset lökött, hogy visítva élveztem el. Ő még lökött párat de aztán ő is elélvezett. Letett az öléből amint kipihentük magunkat. Gyorsan le tusoltunk majd már mentünk is mind a ketten aludni.
Óvatosan nyitottam be Jin és Namjoon közös szobájába. Próbáltam halkan bebújni Namjoon mellé de a szerencse nem igazán állt az én oldalamon így belerúgtam az ágy sarkába.
– Azt a rohadt! - kaptam a lábamhoz.
– Na,na. Hogy beszélsz ifjú hölgy? - hallottam meg Nam hangját.
– Bo..bocsánat. - mondtam halkan.
– Kedvem lenne most megbüntetni téged de ha jól gondolom ma már eléggé leszívták az energiádat. Szóval elnapolom. Most pedig szépen gyere ide mellém. Fáradt vagyok. - emelte fel mondata végén a takarót.
Óvatosan másztam be mellé, majd oldalamra feküdtem. Namjoon szinte azonnal megfordított és magára húzott. Derekam köré fonta karjait, én nyakába fúrtam arcomat és így aludtunk el együtt.
ESTÁS LEYENDO
Ajándék Yoongitól ( Befejezett )
FanficFőszereplőnk Anna egy érdekes lány. Könnyen zavarba jön amit a fiúk ki is használnak. Egy nap azonban elrabolják. Yoongi szokásához híven régi ismerősét látogatja meg. Azonban most szokásától eltérően nem csak egy éjszakára vásárol. Hazaviszi a lán...