Jungkook szemszöge:
Anna egész hétvégén Yoongi hyung-gal volt amikor csak tehette. Ma viszont nekünk táncolni kell menni, de Yoongi szerint nem lenne jó egyedül itthon hagyni Annát.
– Akkor majd találunk valami kifogást, hogy Anna Jin hyung régi ismerőse vagy valami ilyesmi. - mondta idegesen Namjoon hyung.
Azonban a további beszélgetést megzavarta az éppen megrezzenő telefonja. Miután megnézte közölte velünk, hogy nincs időnk veszekedni és, hogy Anna jön velünk és kész. Hirtelen felindulásból mosolyogva álltam a még Jimin-nél is alacsonyabb lány elé.
– Van kedved a hátamon lemenni az autóhoz?
Anna csak mosolyogva bólintott egyet. Igazából nem beszélt túl sokat mióta nálunk volt, sőt csak akkor szólalt meg ha muszáj volt. Megfordultam és leguggoltam elé, hogy fel tudjon szállni a hátamra. Hallottam, hogy halkan kuncog egy kicsit ami az én arcomra is hatalmas mosolyt csalt.
***
Miután megérkeztünk türelmesen vártuk a tánc tanár hyungot a tánc teremben. Anna Jinnel és Jiminnel ült a terem egyik végében a kanapén és éppen Jin egyik viccén nevettek. Gyorsan odamentem hozzájuk, majd megszólítottam a lányt.
– Nem akarsz majd velünk táncolni Anna?
– Nem szeretnék útban lenni nektek, meg amúgy sem tudok táncolni. - mondta miközben a lábait nézte.
– Mindenki tud táncolni. - szólalt meg Jimin - Erre Jin hyung az élő példa.
– Héj! - nézett mérgesen Jiminre Jin.
– Eddig csak úgy táncoltam, ha volt valaki aki vezetett. De ez is nagyon ritkán fordult elő. - mondta zavartan mosolyogva a lány.
Hirtelen ragadtam meg Anna bál karját majd felhúztam magamhoz. Jobb kezét automatikusan vállamra rakta, én pedig derekára vezettem sajátomat.
– Akkor most vezetlek. - mosolyogtam rá.
Anna csak elpirulva nézett engem egészen addig amíg el nem kezdtünk táncolni. Az első lépés után levetette tekintetét a lábára és próbált arra koncentrálni, hogy jól lépjen.
– Ha egyfolytában a lábadat nézed soha nem fogsz tudni ellazulni. - mondtam neki.
– Miért akarnék ellazulni? Táncolni akartál én pedig nem szeretnék a lábadra lépni. - felelt komoran.
Hirtelen álltam meg ami Annát is meglepte. Kérdőn nézett fel a szemeimbe mire én kezemmel arcára simítottam.
– Próbáljuk meg újra, de most csak engem nézz! Rendben?
Anna bólintott én pedig újra elindultam. Láttam rajta, hogy nagyon uralkodnia kell magán, hogy ne a lábait nézze de végül sikerült neki. Egészen addig táncoltunk így amíg meg nem jött a tánc tanár hyung.
– Köszönöm szépen. - súgta nekem Anna, majd egy kicsit lejjebb húzott, hogy arcon tudjon puszilni.
Hatalmas vigyorral az arcomon kezdtem neki a táncnak.
Jimin szemszöge :
Miután Anna meg puszilta Jungkook-ot elkezdtünk táncolni, ő pedig leült arra a kanapéra ahonnan Kooki állította fel. Próbáltam a táncra koncentrálni, de ez elég nehezen ment. Annán jelenleg az én felsőm volt, és valamilyen oknál fogva nagyon be tud indítani ha egy lányon a saját ruhákat látom. Amikor Jungkook volt elöl észrevettem egy érdekes dolgot. A kis huncut szöszke nem is olyan ártatlan mint ahogy azt hittem. Szépen lassan vezette végig szemeit a maknaen, majd tekintete megállapodott a kis Kooki helyénél. Még ilyen távolságból is láttam, hogy kitágultak a lány pupillái. Kaján vigyor ült ki az arcomra. Amikor én kerültem előre direkt egy kicsit jobban ráztam a csípőmet. Tudtam, hogy ha rajtam is úgy végig néz majd mint Kookon, akkor a szűk nadrág miatt észre fogja venni a kicsit vigyázban álló Jiminiet. Egész végig Annát néztem. Először próbált nem oda nézni, majd szépen lassan rámvezette tekintetét. Pupillái még jobban kitágultak, alsó ajkát beharapta, lábait pedig keresztbe tette. Lassan vezette csak feljebb tekintetét, majd döbbenten konstatálta, hogy én vigyorogva nézem őt. Szegény lány amennyire csak lehet elpirult, majd inkább Namjoont nézte, de néha még vissza-vissza nézett rám.
***
Késő délután értünk csak haza. Mind a heten nagyon elfáradtunk. Jin hyung már éppen indult volna vacsorát készíteni amikor Anna elé állt.
– Most szépen mind a heten elmentem pihenni amíg én megfőzöm a vacsorát! - kezdte el Jint a szobák felé tolni.
– Nem kell ezzel fáradnod, meg tudom hén csihnálnih. - ásított mondata közben Jin.
– Persze, persze. - tolta el Jint teljesen a konyhából, majd felénk fordult - Majd akkor gyertek ha szólok, hogy kész van! Addig is, pihenés! - mondta majd bezárta a konyha ajtót.
– Olyan mint te hyung. - mondta Hobi Jinnek.
Ezen Yoongin kívül mind nevettünk egy jót aztán elvonultunk pihenni. Egy órával később szólt Anna, hogy mehetünk vacsorázni. Mikor oda értünk mindenkit az asztalhoz tessékelt, majd közölte velünk, hogy ő főzés közben evett szóval nem tart velünk. Mindannyian kíváncsian vártuk, hogy mit készített nekünk vacsorára. Először a rizst hozta be amiből mindenkinek szedett egy jókora adagot, aztán apróra vágott húst hozott és ebből is szedett mindenkinek. Miután ezzel végzett mindenkinek hozott valamit inni, majd jó étvágyat kívánt. Mindannyiunknak ízlett,miután végeztünk illedelmesen megköszöntük neki a vacsorát. Majd rajtam kívül mindenki elvonult aludni.
– Szeretnél valami oppa? - kérdezte meg Anna amikor a konyhapulthoz álltam.
– Alszol ma este velem? - kérdeztem.
– Persze, szívesen alszom veled. - félt mosolyogva, majd nekiállt mosogatni.
Egy darabig néztem ahogy mosogat, azonban amikor az utolsó darabhoz ért olyan közel álltam mögé amennyire csak lehet. Anna teljesen ledermedt én pedig ezt kihasználva karoltam őt át hátulról és még közelebb húztam magamhoz. Lassan hajoltam le hozzá majd lágy puszit hintettem a füle mögötti részre. Anna egy apró sóhajt hallatott, én pedig elvigyorodtam ugyanis ez azt jelenti, hogy megtaláltam az egyik erogén zónáját.
Önelégült mosollyal léptem el mögüle, majd megfogtam a kezét és egészen a Hobival közös szobánkig így vezettem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ajándék Yoongitól ( Befejezett )
Fiksi PenggemarFőszereplőnk Anna egy érdekes lány. Könnyen zavarba jön amit a fiúk ki is használnak. Egy nap azonban elrabolják. Yoongi szokásához híven régi ismerősét látogatja meg. Azonban most szokásától eltérően nem csak egy éjszakára vásárol. Hazaviszi a lán...