iii

3.4K 351 22
                                    

Gözlerimi açtığımda her şey bulanıktı. Midemdeki ağrı hala vardı.Yarama dokunmak istedim fakat ellerimi hareket ettiremediğimi fark ettim. Bağlanmıştım.Görüş alanıma aptal kaplan maskesi takan iki adam girdi. Küçük loş bir odadaydık. Büyük bir tahtayı tutan adam "Ölmeye hazır mısın Hemmings?" ikisi de hastalıklı bir şekilde güldü ve ben ölmeme umuduyla gözlerimi yumdum.

+

"Alicia , hım Anma töreninin nerede olduğunu nasıl biliyorsun?" hala Sydney'in kalbinde bu kaldırım kenarında duruyorduk.

"Dalga mı geçiyorsun? herkes biliyor. Televizyonlar her 15 Mayısta özet veriyor , bilirsin senin kaybolduğun gündü. Adamım grup dağılmış olsa da hayranların hala umutlarını kaybetmedi."

"Grup dağıldı mı?" kaşlarımı çatarak sordum.Herkesin sadece kendi hayatına devam ettiğini düşünmüştüm, kayboluşumun çok değişikliklere neden olacağını asla hayal edemezdim.

Kız , Alicia , bana yaklaştı ve sempatiyle kolumu sıvazladı."Tüm bu şeyleri sana söylediğim için üzgünüm." anında onun dokunuşunu engelledim ve bileğini elimde döndürerek yakaladım. Çığlık attı ve ben gerçeğe döndüm ; o sadece zararsız bir kız Luke , herkes bir tehdit değildir.

"Üzgünüm , hızlı refleksler." özür diledim ve ona beceriksiz bir gülümseme sundum. "Grup ne zaman dağıldı?" konuyu geri açtım.

 "Sen yaklaşık iki ay ortada olmadıktan sonra. Youtube'a bu büyük göt bir mesaj bıraktılar ve kimse o zamandan beri onları görmedi doğrusu , senin anma günlerin hariç . Her zaman sosyal medyada fotoğraflar yayınlanır." geriye doğru sendeledim , tekrar karnımdan vurulmuş gibi oldum.

Hayallerimiz o lanet günden beri çöpe gitmişti. Hatta hepimiz sanki anlaşmıştık devam etmeye ve istediğimiz -şarkı söyleme- işini yapmaya, eğer aramızdan birine bir şey olursa onlar bensiz devam edemezdi. Zaten bende onlardan biri olmadan kariyerime devam etmek istemezdim.

"Aileme ne oldu?" onları duymak için hazır olduğumu bilmiyordum bu yüzden dişlerimi sıktım ve kelimeleri bekledim.

"Im bildiğim kadarıyla Liz çalışmayı bıraktı, sadece geçmiş anma törenlerinden onun resmini gördüm. Ailenin geri kalanı spot ışıklarının gerisinde kalmıştı."

İç çektim ve ellerimi yıpranmış mavi kot pantolonumun cebine soktum."En azından onlar iyiler." diye kendi kendime fısıldadım."Öyleyse hala beni... kendi anma törenime götürecek misin?" güçlükle kelimeleri telaffuz ettim ;  bu kesinlikle yanlıştı , her şey yanlıştı.

"Elbette , oraya otobüsle gidebiliriz." yürümeye başladı ve ben hemen arkasından onu takip ettim."Zamanında orada olmak istiyorsan acele et." gülümsedi ve beni ileri sürüklemek için elimi tuttu.


2017↠ l.h (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin